Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

joi, 22 mai 2014

OZN-uri prăbușite în China. Locuitorii sunt ÎNGROZIȚI de ”mingea de FOC” ce a traversat cerul

Autor: Alexandra Ciliac | joi, 22 mai 2014

 Localnicii din provincia Heilongjiang, China, susţin că trei OZN-uri s-au prăbuşit în zona la finalul săptămânii trecute.

"Am văzut o minge de foc, am crezut că este un meteorit. M-am ascuns în casă şi am aşteptat că obiectul să se prăbuşească", a povestit un martor, citat de Huffington Post.
Navele sunt de culoare argintie, au o lăţime de până la 70 de centimetri şi cântăresc aproximativ 40 de kilograme.
O explicație realistă ar putea fi faptul că în aceeași zi o rachetă Proton, lansată de Rusia, s-a prăbuşit la câteva minute după lansare. Ruşii au spus că rachetă s-a dezintegrat în atmosfera, însă nu este exclus ca anumite părţi să fi căzut în China.
 
SURSA: http://www.evz.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu