Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 8 februarie 2014

Conversație cu Federația Luminii



(24 ian.2014; channeler: Blossom Goodchild)

Traducere Const. Mihăilescu


Blossom: Hi! A fost bine c-am luat o mică pauză săptămâna trecută, nu chiar de la voi, cu atât mai mult cu cât a trebuit 
Blossom
să răspund multelor e-mailuri primite, pe care, presupun că le-ați citit și voi. Nu cred că v-ați angajat încă o secretară, pentru a face față multelor scrisori. Am încercat să fiu în contact cu voi atunci când le citeam, pentru ca voi să aflați cam care este consensul general la noi și care este părerea majorității în legătură cu opinia generală. Sper că a fost edificator pentru voi, și, în caz afirmativ, aș vrea să vă cunosc părerea. Adică: cum vă SIMȚIȚI VOI, apropo de ceea ce SIMȚIM NOI? 
 Federația Luminii ( FL): Din lumina în care SUNTEM, ne declarăm fericiți pentru orice moment petrecut cu tine care, se pare, te bucuri de cea mai mare asistență. Într-adevăr am întrunit Consiliul iar discuțiile și analizele se mai află încă în curs de desfășurare, mai ales în ceea ce privește posibilitatea și oportunitatea de a vă trimite o" lumină călăuzitoare", care să impulsioneze spiritul ființelor umane, dându-le speranță și încredere pentru a continua.
Trebuie să admitem că, probabil, nu înțelesesem pe deplin în ce mod au evoluat lucrurile la voi, care ați trăit și încă mai experimentați constrângerile la care sunteți supuși ca urmare a existenței energiilor de joasă frecvență. Concluzia noastră este că, într-adevăr, vă aflați adesea într-o reală "luptă pentru Lumină"
Blossom : Și cum se defășoară aceste întâlniri în care se ia în discuție situația de la noi?
FL: Oricum, ele fac progrese. Am vrea să-ți spunem, dragă Blossom, că a existat multă agitație în Consiliu ca urmare a dorinței multor membri de a vă acorda asistență de nivel superior.

Numele Blossom Goodchild a produs multă agitație și în urmă cu mai mult timp, mai precis legat de mesajul nostru din 14 octombrie ... dar asta se referea mai mult la agitația creată printre pământeni. Din nou, același nume a provocat acum agitație ... mai ales printre ființele încarnate, aflate în alte dimensiuni de pe alte planete, nu de pe Pământ. 
Blossom: Oo, doamne! Chiar așa ? Dacă mica mea intervenție a produs o asemenea agitație, ce s-ar întâmpla dacă ar fi una mai puternică? Deci ... ne puteți acorda un pic de timp pentru a ne expune ce s-a întâmplat până acum la aceste întâlniri? 
FL: Socotim că există mulți care să ia în considerare " posibilitatea " ... și vă rugăm să rețineți că spunem „posibilitatea " de a crește, eventual de a modifica, tipul de asistență care vi se acordă.
Există, de asemenea, unii care cred că nu ar fi necesar să se producă o schimbare în modul de lucru cu Pământul. Probabil că modificarea soluțiilor adoptate ar provoca o anumită confuzie, mai ales că multe prevederi ale programului sunt în derulare.

Aceasta ar putea provoca o reacție din partea multora, crescând, în acest fel confuzia, cu o posibilă perturbare în desfășurarea evenimentelor.
Blossom: Ei bine, aceasta este ceea ce ne-ați spus și eu chiar simt că ... deși din unele e-mailuri pe care le-am citit împreună, puteți observa că unii cred că voi nu sunteți cei care vă pretindeți a fi.... și care ne-ați monitorizat de-a lungul timpului. 
 Alții cred că noi nu suntem pentru voi decât o sursă de hrană. Mmm ! (Glumind!) Cu siguranta, în cazul meu  ... ar trebui să folosiți și ceva ketchup, mai ales că am unele zone mai greu de digerat!  
 Cu toate acestea, după cum ați constatat, în general, în majoritatea e-mailurilor, pământenii cer asistență pentru a progresa ... nu pentru a fi salvați ... știm asta ...Doamne!! O știți și voi, desigur! Deci cer asistență.. Întreaga noastră recunoștință pentru cuvintele voastre înțelepte și pline de îmbărbătare; ele au contat enorm, dar acum simțim că a sosit timpul să se treacă la acțiune, la fapte.
FL: Asta am înțeles destul de bine, încă de la primele întâlniri cu tine și cu cititorii tăi, chiar de la începutul acestui an. Tot ceea ce vă putem spune este că acum au loc consultări, analize și, uneori dispute, pe această temă, așa cum am mai precizat. 

 Blossom: Pot să întreb: ... " dispute", între cine? Dacă voi sunteți supraveghetorii supraveghetorilor ... nu ar fi logic ca decizia majoritară a celor care conduc să fie transmisă și impusă " subalternilor " ... Binecuvântează-ne, Doamne! Noi considerăm că tot ceea ce faceți voi este înțelept și trebuie să funcționeze perfect. Sau este altfel? 
FL: Am spune că toate lucrurile ar trebui să meargă strună. Cu toate acestea, din intenția de a fi perfecționiști, suntem foarte dornici să strângem cât mai multe informații din mai multe surse, cu scopul de a găsi și aplica cea mai bună soluție, pentru binele cel mai înalt al tuturor. Ne-am focalizat mai bine asupra acestei cerințe după ce am înțeles modul foarte serios în care tu ai pus problema.
Pentru că, într-adevăr, ne-am putea concentra atenția asupra acelora dintre voi care doriți cu ardoare să vedeți cât de repede posibil e înfăptuirea acestui proiect. Cu toate acestea, ... rezolvarea nu se poate produce doar printr-o simplă apăsare de buton. Sunt destul de multe lucruri de făcut până la acel moment. 

Blossom: Când ? Pentru că știți și voi că după ce se stabilește acest „când”, poți considera că ai intrat în linie dreaptă.
Eu sunt sigură că voi înțelegeți că nu ne-ați putea spune : „Ok, ne-am decis să începem așa că ….ochii pe cer, că venim!”, dacă în realitate ar mai fi încă mult de așteptat. Pentru noi ar fi doar să mai adăugăm încă un termen pe lista de așteptare. Acceptați că noi nu am avut o înțelegere clară asupra termenilor de " în curând " și " iminent " ?  
FL: Da, am realizat că aceste formulări au fost niște interpretări greșite ...
Blossom: Cu tot respectul ... interpretări greșite și din partea voastă. Noi cunoaștem sensurile acestor cuvinte pe care le utilizăm.
FL: Observația ta este corectă ... dar, în spațiul nostru în care TIMPUL NU EXISTĂ,  ... s-a considerat că semnificația exprimării ne este comună. 

Blossom: Cineva m-a întrebat dacă ne-ați putea ajuta să facem o deprogramare a sufletelor noastre în sensul de a ieși, măcar pentru câteva zile, de sub influența  " energiei inchise ", care pare să ne împiedice să avem acces la înțelegerea deplină a cine suntem noi cu adevărat. Eu i-am comunicat că, probabil, răspunsul vostru va fi: „FIȚI IUBIRE....NUMAI IUBIRE!”
Cu toate acestea, cert este un lucru: "programarea" ne poate face să ne simțim atât de abandonați uneori, și să considerăm că A FI IUBIRE nu ar putea fi o opțiune ... pentru că noi suntem goliți de iubire..  
Știu că pentru cei mai evoluați poate fi o realitate dar, pentru marea majoritate ar fi o indicație nerealistă. Dacă ați sta aici măcar o săptămână, ați înțelege cât de greu este să lupți cu această realitate. 
Una peste alta, oboseala și blazarea noastră au nevoie de un impuls.  
Obiecțiuni sau sfaturi din partea voastră?
FL: Mai întâi am dori să termini ceea ce ai vrut să spui ... dar te-ai abținut. 
Blossom: Serios ? OK ... Am vrut să spun doresc să primesc, să asimilez, acele "scântei luminoase", care sunt mai sus pe scară decât mine și care sunt alcătuite din lumina dragostei reprezentată de realitatea  EU SUNT. Eu "aia". Cu toate acestea, aceasta este "programarea" mea. Și da, ... știu despre gândirea pozitivă, ... știu de toate încercările pe care le-am făcut de-a lungul drumului ... încercări care s-au extins pe durata multor ani, ca să-mi îmbunătățesc ființa. 
Aproape fiecare dintre noi încearcă aceasta; mă rog, cei treziți. Cu toate acestea, cu siguranță ... de acum, după toate zilele acestea de zbucium, sper, împreună cu toți cei ca mine ...că vom începe să  ne simțim într-un spațiu mai binecuvântat. Dar ... stai ... care a fost întrebarea de la care am început divagația? Ah, da! Cum putem scăpa de programarea care ne trage inapoi de la a fi cine suntem cu adevărat?
FL: Te simți mai bine acum? (n.m.: după această „descărcare”).

Blossom : Oh, într-adevăr!
FL : Când ai răspuns sufletului care te-a întrebat că trebuie să" FII IUBIRE ... NUMAI IUBIRE.”... ai fost complet pe drumul cel bun. Cu toate acestea, ... , în scopul de a evada din această programare ... va trebui să permiți ființei tale să fie conectată tot timpul la frecvențele înalte... și aceasta  cerință trebuie permanent îndeplinită. Nu ieși din „matca” ta niciodată! 

Blossom: Întrebarea ar fi, cine și ce suntem noi, atunci când nu facem toate aceste lucruri, când nu îndeplinim aceste cerințe ?
FL: Sunteti o parte mai mică din voi. Observă o jucărie electrică sub forma unui soldat care bate toba:... când bateriile sunt aproape descărcate, el mai bate încă toba dar o face din ce în ce mai fără putere, fără vlagă, până când.. întregul " sistem" care este " el " ... o ia razna . La fel este și cu voi :... când „bateriile” vă sunt aproape descărcate, nimic nu pare să mai funcționeze așa cum ar trebui. 

Blossom: Da ... așa că medităm ... și medităm încă și mai mult ... și apoi chiar și mai mult ... și ne spunem mantrele, ne facem afirmațiile zi de zi, pentru a manifesta în realitatea noastră ceea ce dorim pentru binele nostru suprem și al tuturor. 
Mulți, mulți dintre noi facem aceste lucruri ... ne-am întors pioși la grădiniță. Să ne reîncărcăm bateriile, astea de pe Pământ deși tânjim să ne încărcăm cu energiile cristaline precum cele din tărâmurile din care veniți voi. Pe ale noastre le-am încărcat și răsîncărcat până când s-au uzat de vreme, de condițiile neprielnice în care le-am folosit. Doamne, cât de mult vreau să le arunc și să le înlocuiesc cu unele mai performante și care să mă „țină” o veșnicie!! Sper că mi-ați înțeles doleanța!?
FL: Blossom, înțelegem din ce în ce mai clar sensul divagațiilor tale. Cu cât faci mai multă risipă de sentimente, cu atât „prindem mai bine ideea”. Și acest lucru ne este foarte util pentru înțelegerea modului în care vedeți voi lucrurile în realitățile de pe Pământ. 

Blossom: Sper că totul se întâmplă la timpul potrivit! Deși ... poate, ar fi trebuit ca eu să fi vorbit despre asta cu mai mulți ani în urmă!  
Încă o mențiune la acest punct al discuției, legat de felul în care înțeleg eu lucrurile. Unii cred că, dacă voi sunteți supraveghetorii supraveghetorilor ... ar trebui să știți exact ce simt ei în conexiunea cu realitățile în care trăiesc, și, dacă ar fi necesar, ar trebui să-i ajutați să-și ridice energiile la nivelul la care pot deveni complet conștienți.
FL: Da, putem. Am spus de multe ori putem "vedea Pământul" și putem vedea cum circulă energiile Luminii în orice loc de pe planetă, înclusiv în corpurile voastre. Noi putem vedea și deosebi energiile râsului sau al durerii provocată de suferință, sau de război. Aceste energii au culori diferite și specifice, care nu pot fi confundate. Noi le vedem ca pe mici vârtejuri, cu anumite niveluri de vibrații. Cu toate acestea, Blossom ... nu uita că acestea sunt energii, care ne pot furniza o imagine de ansamblu a unei ființe, dar nu gândurile propriu-zis. 
 Blossom: Deci ... vrei să spui că ... pentru că nu ați fost niciodată pe Pământ ... vreau sa spun ca ființă în corp, nu ați putea spune cât suntem de mici sau de mari, de grași sau de slabi?  
 FL: Într-o anumită măsură, da, nu știm ... cu atât mai mult, cu cât nu știm cam ce înseamnă pentru tine mic sau mare. Noi lucrăm cu energiile voastre. 
 Blossom: Eu sunt un pic amuzată de ceea ce-mi spui. Vrei să spui că atunci când noi suntem conștienți că are loc, de exemplu, ceva teribil, voi percepeți asta doar ca pe un anumit nivel vibrațional, fără a avea habar „ ce ne trece atunci prin cap”? La fel, când se produce ceva minunat în viața noastră?
FL: Mai mult sau mai puțin ...
Blossom : Adică, ce ar fi ”mai mult” și ce ar fi „mai puțin”?  

FL: Faptul că nu putem face determinări exacte deoarece... noi, cei care vorbim cu tine acum ... supraveghetorii supraveghetorilor ... nu am fost vreodată în formă umană.  Prin urmare, nu am experimentat densitatea și tiparele fizice și de gândire în care vă aflați voi. 
 Blossom: Și programarea,... să nu uităm de ea.. „Să nu trăiești nefericirea unei vieți sub cea a unui câine”
FL: Noi ... supraveghetorii simțim energiile.
Blossom: Cu toate acestea, trebuie să "crezi". Altfel nu-ar putea exista această conversație.
FL: Zâmbim ... și învățarea "limbii de cuvinte ", care a făcut posibilă comunicarea cu voi. 

Blossom: Oricum, trebuie să gândești! Pentru a putea conversa la întâlnirile pe care le ai prin "semnale" ... e necesar să crezi, nu-i așa?
FL: Da ... dar de aceea spunemmai mult sau mai puțin” ... pentru că procesul nostru de gândire este destul de diferit de "nivelul" uman.
Blossom: Îndrăznesc să întreb în ce fel?
FL: Pentru că noi comunicăm telepatic pe un model de comunicare extrem de avansat!
Sentimentele sunt "trimise" pe o frecvență de vibrație care oferă "gândul" ... care, la rândul său,  caută cel mai potrivit cuvânt.
Blossom: Oh, vă rog să încercați cuvântul potrivit!
FL: Am spune, probabil, "sentiment"?
Blossom: Asta o faci pentru mine!
FL: ... care oferă sentimentul ... a ceea ce se dorește să-i înfățișeze. SENTIMENTUL  telepatic este imediat tradus de către un altul pe același nivel ... nu prin cuvinte ... ci prin sentiment. 

Blossom: Cel vizual ?
FL: Corect. Sentimentul că poți vedea !
Blossom: Seamănă un pic cu tehnica mea: primesc vizual și apoi trebuie să interepretez sentimental imaginea pe care o recepționez. Grozav! Sunt în mod clar mai avansată decât mă consideram!! Glumesc, desigur.
FL: Conversația noastră se apropie de sfârșit deoarece semnalul care ne-a fost alocat se va diminua....
Blossom: Mi-ar fi plăcut să continuăm...
FL: Ne-am dat seama ... Totuși, știm ... că dacă-ți vei consuma acum energia peste cea programată, îi vei simți lipsa mai târziu.
Blossom: Voi avea nevoie de ea în aceste zile. Uneori mă simt stupid de obosită. E vorba de lipsă de energie, nu-i așa?
FL: Da, de energie !.
Blossom: A fost o placere această conversație... Multe mulțumiri vouă..  


IUBIRE, LUMINĂ și RAZE AURII!
FL: Plăcerea este reciprocă, Blossom ... și mulțumim tuturor celor care citesc aceste cuvinte și-i invităm să le citească și pe următoarele. ... chiar și atunci când lucrurile nu par a merge foarte bine.

 

SURSA: http://lightworkers.org
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu