Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 2 februarie 2013

ESCHIL (2/3)



Din ” Iluminări pentru o nouă eră” de Suzanne Ward

(fragmente)

......................................................................................................................

Eschil: Aș vrea să-ți mai spun ceva și apoi să-mi iau rămas bun. Ceea ce numești tu ”rău”, este de fapt o problemă de percepție. La fel și cu ceea ce numești ”bine”.  Dar, ceea ce este absolut, este alegerea cuiva de a trăi în lumină sau de a trăi în întuneric. Întunericul nu este opusul luminii, ci absența luminii. Întunericul este absența lui Dumnezeu în conștiință, absența conștiinței și corectitudinii, a dreptății, armoniei și echilibrului în oameni și între oameni.

Când întunericul predomină, îngerii ”cad”. Lasă-mă, te rog, să-ți explic și apoi voi termina...Îngerii cad cu adevărat . Povestea lui Lucifer nu este numai o poveste, pentru personalizarea unui eveniment. Până la introducerea liberului arbitru și a capacității de materializare, a existat o forță atât de aproape de Creator, încât nu era separată de acesta.

Dat fiind că, la nivel de materializare, înafara Creatorului, existau doar îngeri, doar îngerii ar fi putut să ”cadă”. Să știi că și acum îngerii mai ”cad”. Este la fel de sigur că aceia dintre noi care nu provin din tărâmurile angelice se pot înălța sau pot cădea. Fiecare are posibilitatea de a alege.

Acum este momentul când fiecare suflet de pe Pământ trebuie să aleagă dacă vrea să trăiască în lumină sau în întuneric. Printre voi există suflete a căror lumină este atât de strălucitoare, încât putem detecta, la simpla vedere, că acel suflet se află la un nivel înalt. Noi vedem luminile licărind, anunțând că sufletele se trezesc la Sinele lor Dumnezeiesc. Dar vedem, de asemenea, și multe alte suflete a căror lumină este doar o mică scânteie nedeslușită, pentru că acele suflete dormitează încă în iluzia separării.

Era prezentă a fost prevăzută de noi și de alte ființe ale luminii, ca fiind oportunitatea voastră de a triumfa asupra întunericului care a întunecat atât de mult vederea și inimile. Ridicarea vălului care are loc chiar acum, se datorează Luminii lui Dumnezeu si Creatorului, care strălucește din ce în ce mai puternic asupra Pământului. Poporul meu este alături de voi, în călătoria voastră pentru ridicarea planetei la niveluri înalte de lumină.

Acesta este mesajul pe care am venit să-l aduc popoarelor voastre, dragă Suzanne....

Deslușesc unele întrebări în mintea ta, așa că, ți-aș propune să-ți dau răspuns la ele.

Suzanne: Îți mulțumesc, Eschil, dar, înainte vreau să recitesc ceea ce am scris până acum... Ai dat o mare cantitate de informații. De fapt, ai spus multe lucruri pe care le-a spus și Matei, și-ți sunt recunoscătoare pentru această confirmare. Este mai curând stânjenitor să admit acest lucru și o fac pentru că, probabil, ai simțit reacția mea de fiecare dată când citeam informațiile tale care se potrivesc atât de bine cu ale lui.

E: Suzanne, da, am simțit reacțiile tale și, ceea ce am perceput este că tu dorești atât de mult să dovedești lumii că informațiile de la fiul tău sunt corecte, încât cauți confirmări. Dacă l-ai cunoaște ca suflet, ai putea să-ți înlături dibiile privind autenticitatea informațiilor sale și n-ai mai căuta confirmări în altă parte.

Fiul tău vine de la un nivel care, în sine, reprezintă verificarea adevărului.

Iar acum, repet dorința de a-ți răspunde la întrebări.

S: Îți mulțumesc că mă liniștești, în privința informațiilor de la Matei.

Eschil, unde este planeta ta natală?

E: Noi suntem chiar lângă Sirius, Steaua Câinelui, așa că știi aproximativ unde ne plasăm pe firmament.

Văd că ai întrebări și în privința numelui planetei noastre...Acum înțeleg de ce am fost prevenit asupra dificultăților pe care le vei avea cu numele, care ți se vor părea ciudate. Numele ți-l pot dicta literă cu literă, dar despre asta Matei mi-a spus că va discuta cu tine mai târziu.

S: Cum arată viața din univers, văzută din perspectiva planetei voastre?

E: Noi suntem o planetă mai mică printre, oho, miliardele de planete pe care abundă viața. În unele locuri este ca a voastră, în altele, la un nivel atât de înalt că nu ni-l putem nici imagina; în altele este atât de primitivă, încât abia dacă o poți numi viață, iar în altele este atât de scăzut, ca moralitate și conștiință spirituală, încât nici n-ai vrea să sții că poate exista așa ceva.

S: Este evident că civilizația voastră este mai avansată decât a noastră, în ceea ce privește nivelul spiritual și intelectual. La ce nivel de densitate vă aflați voi?

E: În dimensiunea 4D, dar foarte aproape de 5D, și așteptăm un impuls favorabil pentru a ascensiona în 5D.

Consiliul Superior ne-a spus că ceea ce fac eu acum - și anume, de a vă oferi vouă ajutorul nostru, în numele poporului meu, prin relatarea experienței noastre (dacă va fi luată în considerare de civilizația voastră), este una din modalitățile cu o valoare inestimabilă pentru noi și care ne va ajuta să ascensionăm.

Am fost mai mult decât dispus, am fost dornic să fac această impresionantă călătorie spațială, pentru a te putea întâlni în această misiune de informare. Nu este o acțiune – mă refer la mecanica excursiei – deosebită, neobișnuită - dar, mă bucur că am fost invitat să contribui la acest flux de informații mandadat de însuși Dumnezeu, pentru elaborarea cărților pe care tu le scrii. 

Noi suntem cosiderați o civilizație, de către Creator și de către Dumnezeu și noi înșine ne apreciem astfel.

Și voi vă considerați o civilizație dar să știți că unii dintre voi trăiesc cu niște gânduri și au unele acțiuni ne-civilizate. Poziția lor de autoritate, de forță, cu care vor să se impună asupra populației, prin orice mijloace, numai civilizată nu este. În populația voastră globală există multe atitudini care denotă primitivism, lipsă de civilizație din partea unor oameni, în raport cu ceilalți semeni de-ai lor.

 Acesta este cea mai mare diferență care există între civilizația noastră și civilizația voastră ”parțială”. Mi s-a cerut să fac această precizare pentru ca voi, majoritatea bună și cinsită, să vă decideți ce faceți cu cei care vă trag în jos, ca civilizație.

Văd că ai și alte întrebări pentru mine.

S: Da, Eschil, am. Am urmărit destul de ușor mesajul tău pe care-l consider și foarte clar și, cu siguranță, foarte actual, chiar vital, pentru noi.
Ai menționat cuvintele ”călătorie spațială”, ceea ce presupune că ai călătorit cu adevărat, în loc să stabilești o legătură telepatică de acasă de la tine.
Deci: de ce ai făcut această călătorie, în loc să te conectezi telepatic?Ai venit însoțit, sau singur? Călătoria ta a necesitat utilizarea unei nave spațiale mari sau a fost suficientă o navă de mici dimensiuni?

Cât timp a fost necesar pentru a ajunge la noi?

E.:Mulțumesc că te-ai gândit la toate astea, Suzanne! Erau puncte interesante și mi-ar fi părut rău să fi fost omise, dacă nu le abordai tu.

Da, aș fi putut sta acasă și comunicarea noastră să fie tot atât de clară, iar cunoașterea mea despre ceea ce este pe Pământ să fie tot atât de cuprinzătoare, ca și prin observare vizuală. Dar, așa cum și tu dorești câteodată să vizitezi ”la fața locului” ceea ce ai putea vedea de la distanță sau să cunoști, prin diferite mijloace de informare, cam același fel de dorință am avut și eu, căci aceasta îmi produce o mai mare și directă satisfacție.

Fac această călătorie singur, pe o navă mică, similară celor pe care le vezi în filmele voastre SF și pe care n-ar trebui să fiți surprinși dacă ați vedea-o pe aeroporturile voastre. Seamănă bine cu cele din Star Trek.

Cu ajutorul civilizațiilor superioare, în timpul celor 50.000 de ani, care au trecut de la părăsirea acelei situații de auto-distrugere ce devenise iminentă, și ascensionarea în dimensiunea 4D, am reușit să stăpânim tehnologii utilizând cuceriri ale astrofizicii, ingineriei și combustibilului (aproape în totalitatea energie solară).

Materialele de pe planeta noastră, și pe care le utilizăm în construcția navelor, se găsesc și pe Pământ, dar voi nu cunoașteți rețetele, proporțiile în care trebuie combinate, pentru a obține aliajele necesare.

Voi dețineți multe tehnologii avansate care sunt însă ascunse de guvernanții și magnații interesați să-și păstreze dominația.

În sistemul vostru de măsurare a timpului  și spațiului, distanța dintre locul de unde am plecat, până la voi, este de patru ani lumină. Călătoria mea spre Pământ și spre Nirvana a durat o zi și o noapte (conform timpului vostru), fără să mă grăbesc prea tare.

Există aici un aspect matematic și ingineresc, referitor la capacitatea de manifestare - materializare/dematerializare, printr-o mișcare rapidă, în zona de plecare și, apoi, rematerializare în atmosfera planetei de destinație.

Nava cu care am călătorit precum și călătoria în sine, reprezintă ceva foarte obișnuit pentru noi, cam cum sunt mijloacele voastre de transport, pe care le folosiți. Evident, performanțele sunt diferite.

Mai întâi am fost în Nirvana, unde am dematerialiozat nava și, de acolo, spre Pămțnt am făcut deplasarea cu corpul astral.

Ca fapt divers, aș vrea să-ți spun că, în timp cer călătoream în corp astral, am văzut mii de nave spațiale de toate mărimile, de la navete mici la nave enorme, nave-mamă, care forfotesc în jurul Pământului. Unele se deplasează chiar la 30 de centimetri de suprafața planetei, fără ca voi să le puteți observa.

S.: Eschil, toate astea sunt fascinante! Tu sau alții, din civilizația voastră, călătoriți pe Pământ? Unii dintre voi trăiesc printre noi?

E.: Hmm, înțeleg la ce te referi, Szanne. Da, unii dintre noi circulă printre voi.

Ne uimește modul în care voi acceptați prezența unor persoane ”mai deosebite”, chiar ”neobișnuite”, limitându-vă să faceți o observație lapidară, de genul: Măi, să fie! Cum a făcut asta?” și, apoi, treceți mai departe, uitând peste câteva minute de acea întâmplare.

Voi nu aveți cunoașterea necesară pentru a înțelege ce manifestări pot avea loc la anumite niveluri de energie și vibrație.

Dar, prefer să nu merg mai departe cu acest subiect, care, poate, nu ar face foarte bine alor noștri, aflați printre voi. Toate la timpul lor.

S.: Înțeleg, Eschil. Spune-mi, te rog, mai multe despre poporul tău și despre planeta de pe care vii. Cât de mare este în comparatție cu Pământul?

E.: Îmi face plăcere întrebarea ta. Planeta noastră nu este mai mare decât a voastră. Are o atmosferă mai rarefiată, o vibrație mai înaltă, ceea ce nu are cum să te surprindă, din moment ce conștiința și nivelul de spiritualitate sunt mai mari la noi.

Să-ți descriu mediul înconjurător?

S.: Te rog!

E.: Frumusețea Pământului este supremă, în zonele sale nedeteriorate, ar trebui să știi asta. Planeta noastră, ca întreg, nu poate egala splendorile de pe Pământ, acolo unde nu au fost atinse de om.

Pământul a fost denumit propriul Rai al lui Dumnezeu.

Cu toate acestea, mare parte din mediul nostru este plăcut. Zonele planetei noastre acoperite de ape sunt mai restrânse ca număr și suprafață, decât la voi.

Nu avem munți cu vârfuri atât de înalte ca pe Pământ și nici adâncimile oceanelor voastre.

Deci, diferențele la noi sunt mai reduse, coloritul peisajelor este mai palid, dar există o armonie și un echilibru al suprafeței planetei care încântă.

Clima la noi este, de asemenea, fără mari diferențe de temperatură, și nici manifestări meteo precum tornadele, taifunurile sau cutremurele de pământ de la voi.

Aceasta pentru că la noi s-a ajuns la un echilibru aproape stabil, nu mai sunt aglomerări de energii negative care trebuie eliberate. Și planeta noastră a trecut, cândva, prin asemenea convulsii.Totul s-a liniștit, după ce pungile de energie negativă s-au dispersat.

Din cauza climatului nostru aproape uniform, ne lipsește frumusețea tulburătoare a anotipurilor voastre. Totuși, mișcarea de rotație a planetei noastre ne asigură o oarecare variație, de temperatură și de inflorescențe vegetale.

S.: Cerul vostru este albastru? Aveți nori?

E.: Da, am putea spune că cerul nostru este albastru, nu acel bleu cristalin din Nirvana, nici cel pastelat din stațiunile pentru convalescența sufletelor venite de pe planetă, aflate tot în Nirvana și nici azuriul cerului vostru.

Cerul nostru are o tentă de verde-albastru, asemănător cu un luciu de apă, când acesta are culoarea mai deschisă.

Mie îmi place tare mult să privesc cerul Pământului sau pe cel al Nirvanei.

Avem nori, consecință a legii naturale de conservare a umidității planetei și de păstrare a oceanelor și lacurilor. Dar norii de la noi au un nivelul vibrațional comparabil cu cel al luminii și le lipsește învolburarea  și violența celor de pe Pământ.

S.: Cerul vostru pare frumos! Cât este de numeroasă populația planetei voastre?

E.: Avem mai multe suflete decăt la voi, cca 10 miliarde. Nu există însă aglomerările urbane, nici ținuturi aride ca la voi, unde nu trăiește aproape nimeni.

Întreaga noastră planetă este locuibilă, nu există locuri unde viața ar fi imposibilă, dar sunt zone unde exită o densitate mai mare, altele unde densitatea este mai mică.

Suzane, îți admir casa, pentru că și eu sunt atras de frumusețea naturală a copacilor și de sălbăticia naturii.

Familia mea locuiește într-o zonă împădurită, asemănătoare celei în care trăiești tu.

La început ne-a plăcut zona metropolitană dar, pe măsură ce familia noastră a crescut, ne-am retras spre viața simplă de la țară.

Nu avem orașe atât de mari ca la voi, cele mai mari de la noi se opresc la căteva mii de locuitori.

 Locurile alese pentru locuit nu se obțin prin alocări acordate de cineva anume. Fiecare își alege unde vrea să trăiască și nu există divergențe în acest sens.

Lumea noastră se grupează în familii sau colectivități care au interese comune.

Putem călători fie în astral, fie folosind mici ambarcațiuni spațiale, astfel că noțiunea de distanță este cam un fel de a spune.

(pentru conformitate C.M.)

2 comentarii:

  1. multumim C M relatarile din carte ,asteptam si urmatoarele postari ale tale

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru amabilitate si pentru munca depusa. Te rog sa mai postezi din carte cand ai timp. Cu recunostinta, Flavi.

    RăspundețiȘtergere