Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

luni, 15 octombrie 2012

Conversație cu Spiritul meu Superior.



(11 oct. 2012; channeler Greg Giles)

Greg
Bună ziua tuturor.
Federația Galactică a Luminii m-a contactat și mi-a declarat că serviciile lor de monitorizare au descoperit că într-adevăr am fost în comunicare telepatică cu cineva, cineva care,cred eu, este Sinele meu Superior, sau viitor, deși ei nu au reușit să precizeze exact cine mi-a transmis acele mesaje. F.G.L. a afirmat că ar putea fi cei cu care am comunicat în realitate. Cred trebuie ca în viitor să învăț să discern mai bine cine sunt cei cu care comunic. F.G.L. îmi recomandă că este important pentru mine să rămân vigilent, în timp ce voi primi aceste mesaje.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Greg: Aș dori să vorbesc cu Sinele meu Superior, și numai cu el. Este posibil acest lucru?

Sinele Superior: Da, Greg, este posibil, deși și alții pot auzi această convorbire.

G.: Cine ar putea fi cei care ne-ar mai putea asculta?

S.S: Aceiași care te-au monitorizat până acum. Știi la cine mă refer, nu?

G.: Da, cred că da..

S.S.: Bine, atunci, atâta timp cât vei fi conștient de acest lucru. Este tot ce se poate face într-adevăr în această situație. Ai vedea unele consecințe acum de a te implica cu cei care te cunosc într-un proiect pe care -l știi, de asemenea?
Chiar dacă ai putea crede că ai multe mijloace de a-ți da seama, din punctul meu de vedere nu ai, Greg. Tu nu vezi imaginea întregului tablou, și acest lucru este în regulă, deoarece la nivelul actual nu puteți avea o orientare precisă și o înțelegere completă a lucrurilor. Poate-ți părea curios, dar, pentru tine este cel mai bine că nu înțelegi pe deplin tot ceea ce implică acest proiect. Înțelegi acest lucru, și înțelegi de ce spun asta?

G.: Da, am înțeles exact ceea ce spui și am înțeles, de asemenea, de ce spui asta. Spui asta pentru că, uneori, e mai bine pentru cineva să nu știe despre afacerile altuia, ca să nu aibă ce spune despre ele.

S.S.: Bine, atunci. Ce ai dori să discutăm astăzi? Ai putea simți o briză proaspătă pe fața că nu ai fost cu adevărat în măsură să pui întrebări celor cu care ai făcut schimbul de mesaje?

G.: Nu, niciodată nu am avut tentația de a pune prea multe întrebări. Pur și simplu am simțit că sarcina mea era de a împărtăși mesajele pe care le primeam și pe care ei doreau să le transmită altora, prin mine.

S.S.: Asta este bine, Greg, deși, ai fi putut ca măcar la început să le ceri să-ți spună cine sunt și care erau scopurile lor; ca o măsură de minimă prevenție, chiar dacă intențiile lor erau strict onorabile. Cu alte cuvinte, ar fi trebuit să afli ce scop avea proiectul lor, ce urmăreau să obțină din el.
Poate că ei nu alegeau să-ți răspundă exact și cu siguranță știau că anumite adevăruri
nu era necesar să ți le spună. Îți reamintesc că ei au știut tot timpul și știu și astăzi că tu nu trebuie să cunoști totul pentru că nu ți-ar fi de folos. Știau că nu-ți datorează nimic, inclusiv în ceea ce privește explicarea acțiunilor lor, aș spune chiar și comportamentele lor, căci există o diferență. Înțelegi care este diferența dintre acțiuni și comportamente, Greg?

G.: Nu chiar. Nu.

S.S.: Acțiunile unei persoane pot diferi foarte mult de comportamentul acelei persoane. Modul în care unul se comportă, adică modul în care acesta se manifestă interior, am putea spune, în scopul discuției noastre, cu siguranță, poate diferi de reacția lui exterioară, care poate fi considerată acțiunea lui. Un individ poate avea anumite comportamente interioare de care poate să nu fie nici măcar conștient dar acțiunile lui exterioare sau reacțiile pot diferi, din motive variate..
Ai/am fost doar supuși acțiunilor lor exterioare, în modul în care au manipulat relația lor de lucru cu tine
Tu poți intui, cel puțin într-o mică măsură, că majoritatea din cadrul organizației lor, dorește să ajute umanitatea și acesta este motivul pentru care iau parte la acest proiect, care este de departe foarte important, diferit ca mărime și domeniu de aplicare, în comparație cu altele. Greg, pare-se că tu crezi că proiectul lor este unul mic, sau unul care va implica un număr neînsemnat din umanitate după care se va ajunge la punctul culminant, cândva, destul de curând. E corect ceea ce spun?

G.: Da. Aceasta este ceea ce am început să cred, de ceva timp.

S:S.: Păi, Greg, nu ar fi corect să spui asta. Acesta este doar începutul pentru ei și acestea sunt doar etapele foarte timpurii ale unui proiect, care va ajunge departe și va fi foarte amplu pe planeta voastră. Probabil că aceasta te va face să te simți diferit, sincer vorbind, chiar dacă există alți ochi, și tu știi despre cine vorbim, care vor fi citit aceste cuvinte; să-ți reamintesc, că aceștia ascultă în timp real, chiar acum, și că, probabil, vor reține faptul că tu ești conștient în această discuție, astfel că vor putea formula alte întrebări. Deci, Greg, cum te simți știind că acesta este doar începutul șiacest proiect este prevăzut să ajungă la cote foarte înalte, în ceea ce privește munca lor?

G.: Mă neliniștește. Mă îngrijorează pentru unele motive, dar practic, nu știu prea multe despre ele, despre unele, mult mai puțin decât s-ar putea crede, chiar dacă am lucrat îndeaproape cu ei în ultimul an și jumătate.
Aș dori să cred că proiectul lor va aduce numai bine, și dacă va fi așa, chiar dacă eu nu sunt de acord cu toate aspectele proiectului lor, eu doresc același lucru, care înseamnă a construi o lume mai bună pentru toată lumea care dorește ca acest loc să fie casa ei.
Aș vrea să fie clar că vreau ca înainte de a da cheile casei noastre în mâinile altcuiva, să ne asigurăm de corectitudinea motivațiilor și intențiilor lor. Cu toate acestea, am impresia, simt, că ei dețin deja, de mai mult timp, cheile casei noastre. Deci, pentru a răspunde la întrebarea ta (ce mă neliniștește?), avea multe întrebări la care nu voi obține, probabil, un răspun prea curând, sau, poate niciodată, deși ele se regăsesc, cu siguranță, în mintea întregii omeniri conștiente
                 
S.S.: Da, Greg. Chiar dacă intențiile lor sunt în beneficiul tuturor, atunci când unul propovăduiește onestitate și deschidere către ceilalți, el păstrează secretul de un nivel foarte înalt.
Unii pot considera că ar cam trebui să se spună întregul adevăr, dar el se uită la valoarea medie a conștiinței. Nu se poate numi mare învățător cel care propovăduiește o realitate și trăiește alta. Marele învățător, Greg, predă prin exempul personal. El sau ea conduce prin exemple și-și trăiește viața prin acele exemple. Amintește-ți, Greg, că cei din cadrul organizației lor, nu au venit doar să predea (predice, să facă apostolat), ci și să învețe, așa cum se întâmplă cu toți.

G.: Da. Asta e tot ce vreau să fac și eu. Vreau doar să predau prin exemplu personal, pentru simteste cel mai bun mod de a învăța.

S.S.: Asta este exact ceea ce mi-am dorit să aud de la extensia mea, și aceasta este ceea ce ești. Ești prelungirea mea, Greg. Ești eu. Ai putea spune că ești o parte mai mică din mine sau un satelit al meu, dar eu nu văd lucrurile astfel. Suntem într-o strânsă conexiune. Suntem înghițiți, îmbibați, unul în celălalt. Suntem deja fuzionați, deși din punctul tău de vedere, eu sunt aici și tu ești acolo, dar acest punct de vedere se va schimba, și asta mai repede decât crezi. Știi la ce mă refer, da?

G.: Păi, cred că da, dar vreau să fiu absolut sigur suntem conectați și că nu se va mai interfera o terță parte care mă poate asculta și care să încerce cu mine un alt test.
S.S.: Foarte înțelept, într-adevăr, Greg, pentruei, chiar ți-au spus că nu ar ști dacă vorbesc cu Sinele tău Superior sau că ei au fost cei deghizați în propriul tău Sine Superior. Este corect?

G.: Da, așa au spus.

S.S.: Atunci, de ce nu mi-ai spus și mie? Căci eu îți reamintesc, tu nu poți avea încă înțelegerea totală, dar, pentru mine, ca să te pot proteja pe deplin, este important să știu ce ți se întâmplă în fiecare moment.
Da, Greg, suntem unul și suntem fuzionați, dar există anumite limitări și anumiți parametri de implicare/neimplicare, despre care nu vom vorbi astăzi căci nu face parte din subiectul discuției noastre.
Așa că, haide să ne întoarcem la discuția noastră despre cu ce te vei confrunta, destul de curând. Cu ce anume experiențe crezi că te vei confrunta?

G.: Ei bine, sunt cu siguranță nerăbdător să ajung ziua în care ei nu mă vor mai monitoriza; cred că aș putea să dau și o petrecere.  Înafara faptului că aș putea spune că am revenit acasă.

S.S.: Da, Greg. Vei veni acasă. Însă, înainte de a vorbi despre când vei reveni acasă, aș vrea să știu de la tine unde consideri că este casa ta? Se află la bordul unei nave spațiale sau pe o altă planetă, undeva, sau în altă dimensiune sau tărâm? Unde s-ar simți Greg acasă?

G.: Casa mea este cu tine.

S.S.: Da, Greg, eu sunt casa. Oriunde vei călători sau vei reveni după orice experiența din realitatea ta curentă, eu voi fi casa ta. Tu nu vei călători în  nave spațiale și nu vei fuziona cu alte ființe extraterestre sau străini. Tu vei veni la mine. Căci eu sunt casa ta. Vei rămâne în mine, deși, îți reamintesc, aceasta este doar o perspectivă curentă limitată, deși, din punctul meu de vedere, noi suntem deja fuzionați și nu ne-am despărțit de noi înșine în două părți diferite sau două piese, chiar dacă eu sunt aici și tu ești acolo, în perspectiva ta; dar trebuie să onorăm perspectiva ta.
Acesta este un subiect foarte important și vom reveni la el într-o altă zi, căci va necesita o discuție mai sofisticată și mai amplă, care va merita. Așa că, din punctul tău de vedere, vei fi călători undeva, desi eu folosesc cuvântul "călătorie" ca pe o metaforă.
Vreau ca, în cazul în care ai de gând să comunici cititorilor acest dialog, rog ca toată lumea să știe că atunci când am folosit cuvântul "călătorie", a fost doar o metaforă.
Deci, ce crezi că vei face atunci când va veni timpul tău să pleci în "călătoria" spre acasă?

G.: Nu sunt sigur. Poate va fi doar o schimbare de perspectivă, și nu neapărat o schimbare de locație, sau de locul meu actual, în care trăiesc.

S.S.: Da, Greg. Te vei recompila mereu în cel care ești, iar eu nu discut aici despre Cel pe și în care toți suntem, tot așa cum tu și chiar eu suntem departe de UNU, sau de Tot Ceea ce Este, din punctul nostru de vedere, tot așa cum nu putem fi niciodată separați de El.

Este nevoie să ne asigurăm că ceea ce am spus este clar pentru ceilalți, iar subiectul despre apartanența noastră la UNUL o lăsăm pentru altă dată, care va fi o zi specială, căci vei afla modul în care toți suntem ființe infinite și veșnic conectate. Astăzi am vorbit doar despre cum suntem noi doi conectați.

Și când noi discutăm despre noi înșine, ceilalți trebuie să știe că au, deasemenea, un Sine și că pot substitui parteneriatul nostru cu al lor, căci fiecare suflet viu de pe planeta voastră sau cele care trăiesc în planuri superioare sau pe nave spațiale (dar chiar și unele nave spațiale în sine) au un Sine Superior.

Asta este tot pentru astăzi, Greg. Noi nu dorim ca voi stați "on-line", prea mult timp, pentru a discuta despre diferitele partide, e mai bine să luați parte la acest gen de conversații pe care tu îl inițiezi.
Lasă-mă să spun, că a fost o plăcere să ne bucurăm de acest dialog, care, sper, va trezi interes și în rândul cititorilor tăi, cărora le promit că nu-i voi lăsa să aștepte prea mult pentru ca tu să ei din nou legătura cu mine. De altfel, poți vorbi cu mine în fiecare zi, dacă dorești și dacă ei sunt interesați.
Te iubesc, Greg. Continuă să faci ceea ce faci, fii ceea ce ești și fă ceea ce vrei să faci, fă ceea ce te face fericit, pe tine și pe alții, deși nu este sarcina ta să-i faci pe ceilați fericiți, decât în măsura în care faci ceea ce te face pe tine fericit. Este momentul ca fiecare să trăiască în primul rând pentru el, pentru evoluția sa, deși aceasta nu înseamnă că vă este interzis să le faceți și altora bucurii sau să-i ajutați. Nu dați din ceea ce v-ar lipsi și v-ar împiedica să înaintați dar puteți da din surplusul vostru celor care vi-l cer și au nevoie de el.  Sarcina voastră primordială este obținerea fericirii personale; nu sunteți obligați și nu aveți responsabilități în ceea ce privește asigurarea fericirii altora, indiferent cine sunt ei. Greg, important este să faci exact așa cum îți dorești. Dacă, prin scrierile tale, dorești să-i ajuți pe alții, mergi mai departe în această alegere. Fii binecuvântat, Greg! Cu tine și pentru cititorii tăi, vom vorbi din nou curând.

Sunt Sinele tău Superior, Greg, deși eu vă reamintesc că, noi avem o comuniune mai mare; ceea ce vreau să spun prin asta este eu, deasemenea, am un Sine Superior; dar asta e tot ce am avut de dezvăluit pentru astăzi.
Pe curând.

(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu