Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

joi, 6 septembrie 2012

MESAJ DE LA MELCHIZEDEK.


Melchizedek
Dragi copii, de pe Pamant, preoți și reprezentanți ai onorat Ordinului lui Melchizedek, sunt eu, Melchizedek și am venit să vorbesc cu voi, pentru a vă încuraja căci inimile voastre au nevoie de așa ceva în această perioadă.

Sunt prezent în viața multora dintre voi, energia mea fiind puternic percepută ca o sursă de reînnoire, întinerire și reconectare la amintiri vechi din trecutele voastre vieți existente încă în dimensiuni paralele, aceasta deoarece nicio energie nu se pierde în univers, ea rămânând pentru totdeauna în infinitul spațiu al cosmosului.

Membrii acestui ordin ceremonial divin se reunesc, așa cum a fost prezis în ultimii ani și de Fiica noastră dragă care traduce în cuvinte potrivite codurile impulsurilor de lumină, care îi sunt trimise din dimensiuni superioare.

Testele de inițiere prin care mulți ați trecut cu corpul vostru nefizic, au fost, în unele situații, destul de epuizante. V-au fost testate curajul, voința, profunzimea și credința absolută. Aceste caracteristici se regăsesc și toate ființele de sub comanda mea. Maestrul Sananda, care este cel mai bun exemplu, este acolo printre voi și se îngrijește ca un număr cât mai mare dintre voi să se pregătească pentru a trece în dimensiuni superioare. În fiecare noapte, cu corpurile voastre eterice, sunteți cu noi, pentru a vă pregăti de ascensiune. Din acest motiv, este normal, ca mulți dintre voi să vă simțiți obosiți, atunci când vă treziți. Vă rog să nu vă forțați corpul, acordați-vă multă odihnă, faceți meditații, exprimți-vă recunoștința față de Dumnezeu, hrăniți-vă cu produse din regnul vegetal, care vă pot revitaliza corpul ce a depus multe eforturi, nu neapărat fizice.

Armata mea este compusă din 144000 de ființe asemănătoare vouă cei care citiți acest mesaj. Dragilor, nu este o întâmplare sau o coincidență faptul că vă aflați acum pe Pământ, în această viață. De fapt, nu există nici măcar un fapt în univers care ar putea fi numit întâmplător. Ne îndreptam spre unificarea în gândire, acțiune și simțire. Eu, Melchizedec vă îndemn să vă luați viața în propriile mâini și să faceți ceea ce vă dictează inima și gîndirea cuantică

Informați-vă asupra originii voastre divine și, prin procesul meditației, căutați să aflați cărui Ordin Divin aparțineți. În toate alegerile voastre, fiți plini de compasiune.

Eu sunt cu voi.
Vă mulțumesc și vă binecuvântez, războinicii mei iubiți și viteji. Melchizedek.


Mesajul transmis prin Lara Jilahilah în 03 septembrie 2012 la ora 12:55
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu