Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 12 octombrie 2011

FITI PREGATITI !

UN MESAJ DE LA ARCTUTIENI.
(11 oct.2011; channeler, Ute)

Nota channerului: Cand am primit acest mesaj de la Arcturieni, am simtit ca vor sa ne transmita ceva foarte urgent, deoarece acest simtamant nu l-am mai avut niciodata inainte. De obicei, cand receptionez mesajele lor sunt foarte calm. De aceasta data, am simtit o presiune si o incordare care mi-au provocat o oarecare stare de ingrijorare. Cititorilor acestui mesaj le adresez rugamintea de a-si utiliza intregul lor discernamant.

Iata mesajul ARCTURIENILOR:
Dragii nostri, Venim astazi la voi pentru a va transmite un mesaj pe care noi il consideram foarte important. Facem aceasta deoarece, asa cum credem ca v-am dovedit-o pana acum, ne pasa de ceea ce se intampla pe planeta voastra si cu umanitatea. Ne-am asumat sarcina de a va fi indrumatori in aceasta perioada in care Pamantul si locuitorii sai se afla in ultima faza a procesului ascensionarii.

De-a lungul mileniilor au existat pe planeta voastra evenimente care ne-au ingrijorat.
Dar cele mai importante evenimente abia de acum incolo vor avea loc pe Pamant.
Planeta voastra va fi supusa, in scurtul timp care a mai ramas, la unele experiente prin care nu a mai trecut.
Schimbari majore va asteapta, care pe foarte multi dintre voi ii vor speria.
Noi dorim sa va incurajam sa priviti ceea ce va urma, cu calm si incredere, caci, indiferent cat de dure vor fi acele incercari, voi sunteti in siguranta.
Vrem sa spunem ca toate evenimentele prin care urmeaza sa treceti sunt prevazute in programul de ascensiune a umanitatii si a planetei, particularizat pentru fiecare, conform cu karma personala. Lumina aflata acum in sistemul vostru planetar, va va asigura protectie si salvare.

Printre evenimentele care vor avea loc, se vor numara si unele cutremure care vor afecta unele zone planetare.
Asa cum am procedat si pana acum, noi vom fi in acele locatii pentru a diminua cat mai mult efectele si pentru a proteja populatia.

Vor fi si cazuri in care unii dintre voi isi vor parasi corpul fizic (ceea ce voi numiti "moarte") iar noi vom interveni pentru a face aceasta tranzitie cat mai usoara. Va rugam a va obisnui cu ideea ca moartea corpului fizic nu inseamna anihilarea fiintei ci doar abandonarea unui vehicul care v-a servit vietii pe planeta. Va invitam a privi aceste evenimente cu deschidere si profunda bucurie caci totul va fi exclusiv spre binele si fericirea fiintei voastre totale.

Cu cat veti avea mai multa incredere si credinta, cu atat veti fi mai receptivi la valurile de iubire pe care le vom trimite fiecaruia dintre voi. Bucurati-va de orice eveniment prin care veti trece, chiar daca, el va parea ca are incarcatura tragica.

Aceia dintre voi care se vor afla in zonele neafectate, vor constata ca starea lor generala de sanatate si psihica se va imbunatatii, si aceasta tot ca urmare a efectului acestor energii ale iubirii care vor fi trimise spre planeta. In orice situatie va veti afla, stim ca va fi cea care va este cea mai potrivita pentru a va accelera evolutia.
Prin urmare, va dam asigurari ca tot ceea ce urmeaza a se intampla pe Pamant, in urmatoarele saptamani si luni, este menit sa va ajute si aceasta trebuie sa fie un motiv de acceptare si de iubire. Trebuie sa renuntati la ideea ca voi sunteti corpul vostru fiuzic. El este numai vehiculul de care ati avut nevoie pe aceasta planeta. Il puteti abandona oricand, fara ca fiinta voastra sa aiba vreo pierdere.

Acceptati cu bucurie evenimentele viitoare caci ele sunt daruri ale lui Dumnezeu pe care vi le incredinteaza cu iubire. Schimbarile care vor veni sunt menite sa va imbogateasca experienta, cunoasterea si sa va accelereze evolutia spre planurile superioare.
Deschideti-va inimile pentru a va intalni cu Sufletul vostru Divin!
Va asiguram de iubirea noastra statornica si va asiguram ca in acest proces de ascensionare va stam aproape.
Protectia Divina va este asigurata si nimic nu ar justifica teama de ceea ce va urma.
Fiti pregatiti pentru a primi din ce in ce mai multa fericire!

Noi suntem Arcturienii.

Sursa: http://radiantlyhappy.blogspot.com
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu