Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 29 ianuarie 2019

Oamenii de știință au descoperit un nou organ în interiorul trupului uman. Acesta ar putea explica existența limfei

Deși ne-am aștepta ca anatomia umană să nu mai aibă secrete, în mod surprinzător, o echipă de cercetători susține că a descoperit accidental un organ complet nou în trupul uman. Noua structură ar putea explica sursa limfei, fluidul esențial pentru funcționarea sistemului nostru imunitar. Ca atare, această rețea sau structură de canale pline cu lichid ar putea juca un rol semnificativ în menținerea sănătății noastre, precum și în propagarea bolilor.
Țesutul interstițial care înconjoară plămânii, tractul digestiv și chiar pielea noastră nu este dur și dens, ci în realitate este plin de spații umplute cu lichid limfatic. Oamenii de știință aveau cunoștințe despre țesutul interstițial, însă descoperirile recente pun într-o nouă lumină acest țesut, conferindu-i calitatea de organ. Calitatea de a fi un organ îi conferă tocmai structura și funcția unitară pe care o are.
Pielea noastră reprezintă aproximativ 16% din masa trupului, fiind considerată în prezent cel mai mare organ. Cel puțin până acum. Dacă și studiile ulterioare vor confirma faptul că interstițiul este într-adevăr un organ, acesta este mult mai mare decât pielea, fiind estimat la 20% din volumul trupului.
Descoperirea a fost efectuată cu ajutorul unei tehnici denumită endomicroscopie laser confocală. Pentru stabilirea veridicității sale, au fost prelevate probe de țesuturi vii din conductele biliare umane de la 13 pacienți supuși intervențiilor chirurgicale pancreatice.
yogaesoteric
19 ianuarie 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu