Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

joi, 11 octombrie 2018

Către Lucrătorii Luminii aflați pe Pământ.


Mesaj de la Mama Divină 
(3 oct.2018; prin Dancing Dolphin 
Traducere Const. Mihăilescu. 

Dragi Inimi, da, eu, Mama Divină vin să vă vorbesc în seara asta pentru a da un mesaj Lucrătorilor Luminii, aflați pe Pământ. Îți sunt recunoscătoare, dragul meu canal uman, pentru că mi-ai primit acest mesaj.
 În primul rând, aș vrea să spun că am expediat cu adevărat tsunami-ul meu de dragoste, pe care l-am îndreptat spre Pământ. L-am trimis și este pe drum. În el am cuprins ceea ce am spus și săptămâna trecută (timpul vostru).
Valul de iubire și de trezire pe care l-am expediat va „lovi” planeta și umanitatea exact la momentul "divin" cel mai potrivit.
Există multe evenimente: politice, spirituale, ecologice și fizice în planul terestru și ele se produc în ficare moment. Am calculat momentul potrivit pentru ca valul meu să lovească, și într-adevăr așa se va întâmpla în curând. Această acțiune mi-a impus multă claritate, pentru ca să nu rămână fără efect. Ceea ce vă cer este să aveți încredere, să aveți credință că efectele vor fi resimțite și de voi, căci am făcut în așa fel încât această minunată energie divină să pătrundă în tot și în toate. Am ales cel mai bun moment. Asta voiam să vă anunț, copiii mei.
Celălalt subiect pe care doresc să-l tratez este despre necesitatea  barării constante a neadevărurilor și a minciunilor pe care le văd în paginile publicațiilor de bârfe, scandal, zvonuri, etc. 
Nu vă lăsați antrenați în scandalurile și minciunile care vi se servesc. Într-adevăr, toți ar trebui să ignorați acest tip de discuții și să nu vă lăsați angrenați în fluxul gunoiului social. Nu credeți tot ce citiți sau auziți, fie că este vorba despre un politician, o celebritate, un fals Lucrător în Lumină sau chiar de cineva pe care îl cunoști personal.

Mulți oameni acționează cu violență, indignare și confuzie în acest moment. Veți observa această trendință din ce în ce mai mult în știrile pe care le primiți zilnic de la mass-media. Vă rog să rețineți că toți sunteți bombardați acum de multe energii iar unii dintre voi nu se pot descurca cu ele. Ei pierd o imagine mai mare pe care voi, ca Ligthworkers, vă concentrați zi de zi.
Continuați să vă rugați și să trimiteți iubire celor care au rătăcit calea! Mulți se luptă să supraviețuiască și știu că mulți dintre voi îi vor ajuta pe cei în nevoie, atunci când veți primi binecuvântarea.
Tot mai multe subiecte noi de informare ajung la lumină astfel că voi toți învățați mai multe lucruri decât oricând. Lucrurile care au fost ascunse, cum ar fi adevărul adevărat al istoriei umane, se dezvăluie acum. Lucrurile care au fost suprimate sunt acum eliberate. Primiți informațiile atunci când sunteți gata să le auziți.
Cu cât învățăți mai mult, cu atât mai mult vă va fi dezvăluită realitatea. Așa functionează!

Trebuie să cereți să primiți mai multe informații, dragi copii. Ingerii mei, Maestrii Înălțați și familia voastră galactică vă stau la dispoziție pentru a vă ajuta.

Aceasta include învățăturile spirituale și toate domeniile, de la mecanica cuantică până la nutriția adecvată. Există mulți specialiști care ar vrea să vă învețe, trebuie doar să-i întrebați!

Progresul RV / GCR și Înălțarea voastră au fost pe prim plan, de când s-a decis aceasta.

Multe, multe componente trebuiau verificate și așezate în ordinea potrivită pentru ca totul să se sincronizeze, astfel ca evenimentele să se producă în ordinea stabilită.

Copiii mei, sunteți foarte, foarte aproape de sfârșit.

Mulți dintre voi v-ați orânduit și planificat noua viața din timp. Pentru mulți această muncă a fost dificilă. A fost asemănător unui proces de naștere. De-a lungul drumului, fiecare dintre voi crește și se schimbă pentru ca la sfârșitul ciclului „bebelușul” să fie gata să se nască. Apoi, odată ce copilul crește, întâlnește noi provocări și surprize pe care nu știa că le va întâlni.

Procesul este diferit față de cel imaginat: că după ce intrați în viață, vă veți așeza în scaunele voastre comode, zicându-vă cu desfătare: "ahhhhhhh, ce viață de răsfăț !" La început vă puteți simți astfel dar, după o vreme, veți sări din scaun și veți întreba: "ok, mamă, ce ar trebui să fac acum? Cu ce să încep, mai întâi?” Prin mama voastră nativă veți primi răspunsuri de la mine.

"Hrăniți-i pe cei flămânzi !" va putea suna unul dintre îndemnuri.

"Ajutați-l să-și găsească adăpost pe cel bătut de vânturi și de ploi”, va fi un alt îndemn. Nu vi se cere să dați pește celui care rabdă de foame, ci undiță. 

Ajută la vindecarea Gaiei și a tuturor popoarelor ei! ”, va suna un alt îndemn divin.
În misiunile pe care vi le asumați, trebuie să fiți vii și eficienți, pătrunși de necesitatea de a le duce până la capăt. Puneți în toate acțiunile voastre IUBIREA necondiționată ! Pur și simplu faceți, fără a vă aștepta la recunoaștere și răsplată.


Nu este nevoie să fiți copleșiți de toată munca care trebuie făcută. Aveți cu toții multe idei strălucitoare și minunate, cu privire la modul de a vă ajuta.
Dacă doriți o mică orientare asupra a ceea ce trebuie să faceți mai întâi, întrebați-mă !
Conectați-vă cu mine și eu vă voi ghida. Vă pot îndruma chiar și la alte persoane care se află pe cale. Urmați îndrumările pe care le primiți și vă veți face noi prieteni de-a lungul drumului, și încercați a vă ajuta unul pe celălalt.

Știți că Noul Pământ va fi edificat în curând; cu el vine și prosperitatea voastră. Maeștrii, Familia Galactică, familiile Inner & Hollow Earth și Compania Raiului vor sărbători evenimentul în curând!
Știu foarte bine că această promisiune vi s-a făcut de foarte multe ori, încât a devenit frustrantă. Aveți încredere ! Păstrați-vă credința ! 

Eu sunt Mamă voastră Divină și îmi trimit dragostea să călătorească spre voi pe această Lună luminoasă a acestei frumoase nopți. Fiți binecuvântați ! Vă asigur că sunteți foarte bine protejați.

Vă rog să nu ezitați și să distribuiți acest mesaj !



2 comentarii: