Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 10 martie 2018

*(28) – Implanturi; o vizită scurtă pe Pleiade; Consiliile de încarnare de pe AZUR, ILBA, NEBAL și BRONO.



Regresie hipnotică realizatî de Dragoș Coroșeț pentru Luiza, Otilia și Bogdan; mediumul - Maria.
Apr 9, 2017.

- Maria, caut-o acum pe Luiza. 
- Da, am găsit-o, o văd.
- Cum o percepi din punct de vedere energetic?
- Multe energii negative: creier, corp, abdomen. Culoare închisă.
- Scoate acele energii cu mâinile tale energetice și aruncă-le spre infinit.
- Da, parcă era un fir care s-a făcut ghem; le-am aruncat.
- Alte energii care nu-i aparțin?
- Am impresia că nu este ea. N-a fost ea tot timpul.
- Spune-i acelui cineva care interferează să apară în fața ta și atinge-l.
- E un fel de lăcustă: capul de călugăriță, ochi alungiți și restul.
- Care e numele ei?
- Volvo
- Volvo, ce cauți cu Luiza?
- E sora mea.
- Păi ea e om, tu ești lăcustă !?
- Așa am hotărât noi. Eu sunt în ea.
- Ce i-ai provocat? I-ai provocat: gelozie, posesivitate, teamă, tu o faci să plângă, tu îi dai vise urâte?
- Da, toate astea.
- Ea nu mai vrea să stea cu tine.
- Nu cred.
- Maria, spunei Luizei să-i transmită lui Volvo că nu mai vrea să stea cu ea și spune-mi ce face.
- Se preface că plânge.
- Să scoată toate implanturile.
- I-a pus multe implanturi, la ochi, nas, urechi, creier, mâini, picioare, gât, inimă, uter etc.
- Bravo, așa soră!!; să le distrugă, după ce le scoate.
- Au mai rămas niște energii.
- Număr de la 1 la 3 și toate acele energii vor dispărea.
- Da, au dispărut.
- Care e vibrația Luizei acum?
- 650.
- Ridică-0 la 7544.
- Da, e bine.
- Acum ia-o pe Luiza și megeți la Otilia. Cum o vezi? Ce nivel de vibrație are?
- 8000.
- Dacă vrei le poți lua să faceți o incursiune scurtă undeva.
- Da, sunt foarte bucuroase. Îmi zic: ”Ia să vedem pe unde umbli tu, de n-ai niciodată timp pentru noi.” Le arăt sistemul solar etc.
- Mergeți repede pe Pleiade, arată-le locul, oamenii de acolo.
- Da, am ajuns. Sunt impresionate de ceea ce văd. Casele frumoase, transparente, legate între ele energetic; au forma cumva ca de ou, cu partea țuguiată în jos.  Nu văd mijloace de transport, ei se teleportează: se așează pe un fel de plăcuță metalică și dispar, nu levitează.
- Vedeți animale ?
- Alea sunt în pădure dar auzim păsările cum ciripesc .
- Mergeți să găsiți niște fructe. Gustați de ex. MERVA.
- Da, am găsit. Cred că după cum mă manifest îți dai seama că am gustat.
- Ce gust are?
- Ceva între clementine și pere; e foarte gustoasă. Are o altfel de aromă. Arată ca o portocală puțin mai maro.
- Acum gustați fructe de PALUS.
- E mai lungueț decât o pară și are culoarea galben, e foarte zemoasă. Seamănă la gust cu perele de toamnă dar au mult mai aromată și sunt mai mari. Pomul este arhiplin. Frunzele parcă sunt de plop.
- Gusatați acum OPRAGA.
- Așa ne minunăm de gust, este o combinație de prună și căpșună. În interiorul fructului sunt un fel de spații, de căsuțe cam cum are mărul semințele. Luiza zice că ar trebui să rămânem aici, n-am mai duce grija hranei.
- Când sunteți gata vă puteți întoarece.
- Da, am revenit.

- Mergeți acum la Bogdan (prietenul Luizei) și întreabă-l ce vrea, de fapt, ce are de gând cu Luiza. 
- Zice că e prea devreme să-și facă planuri.
- Dar o iubește?
- Normal c-o iubesc, o iubesc în felul meu.
- Dacă Luiza nu vrea să mai afle ceva de la el, atunci vom merge în altă parte.
- Mergeți în fața Consiliului unde s-a decis încarnarea Luizei în această viață.
- Da, am ajuns. Pe mebrii Consiliului îi văd foarte luminoși. Cel care se apropie de noi e îmbrăcat ca un preot. Se numește ARAM.
- Aram, vreau să te întreb dacă voi, cei din consiliu, sunteți implantați de alte entități?
- Nu, noi ne-am protejat de asta.
- Sunt multe consilii împlantate?
- Din păcate, da; cam jumătate.
- Spune-mi dacă menirea Luizei, căreia i s-a decis încarnarea la consiliul vostru, este jurnalismul, în această viață.
- Da, ea ales. I s-au explicat riscurile.
- La a câta încarnare este aceasta?
- E la a 8- a încarnare pe Pământ. În afară de acestea, a mai avut vieți și pe alte patru planete.
- Acele 4 planete sunt: AZUR, ILBA, NEBAL și BRONO. Acolo vibrația e mai înaltă decât pe Pământ.
- Maria, mergi la Consiliul care se ocupă de planeta Azur.
- E total diferit. Nu văd oameni. Un birou f. mare iar în spate parcă sunt niște lămpi. Rugați una dintre acele „becuri” să ia o formă.
- S-au transformat în umani bătrâni dar viguriși. Au vibrația mult mai înaltă decât noi. Ne spun că Luiza s-a încarnat acolo de 4 ori.
- În ce specie?
- Nu înțeleg întrebarea, spune acel membru al consiliului. Noi n-avem nume. Suntem cunoscuți ca CEI ALBI.
- Mergeți acum la Consiliul de pe ILBA.
- Ce vezi?
- Niște ființe care par a fi stâlpi de lumină. Extrem de înalți, se uită la noi de la înălțimea capului lor care este prins de trup direct, fără gât. Pot lua orice formă vor. Vibrația lor e de 7 mld.
- Măriți-vă și voi nivelul vibrațiilor tot la 7 mld. Cum îi vezi acum? 
- Am ajuns la nivelul lor.
- Ce rasă sunt?
- Spun că le putem spune ILUMINAȚII.
 Acolo Luiza a avut două încarnări.

- Mergeți acum la Consiliul de pe planeta NEBAL.
- E mai întneric, e cam ca la consiliile pentru Pământ. Vibrațiile sunt 800.000. 
Aici Luiza a avut o singură încarnare.
- OK. Mergeți la BRUNO.
- Totul este galben aici, inclusiv acele ființe. Vibrațiile sunt de 14 mil. Ne spun că Luiza a avut tot o singură încarnare.
- Cum se numesc ei ca specie?
- Putem să le zicem CEI ROZ..

-Ok, Maria , acum reveniți pe Pământ. Cum a fost?
- Otilia și Luiza au fost puternic impresionate.
- Lasă-le acasă la ele și revino.

Dragoș, observă că motanul lui este foarte agitat și-i cere Mariei să vadă ce este în camera lui.
- Multe entități la nivelul tavanului. Știu că de obicei aici deschizi tu câte un portal și au venit să folosească și ele acel mijloc ca să ajungă la ele acasă. Le deschide un portal și toate acele entități pleacă precipitat.

- Cheam-l pe Metatron. Salută-l.
- Metatron, spune-mi te rog câte spirite vin și pleacă în unitate de timp de pe planetă?
- Nu pot să-ți spun, nu știu.
- În timpul celor două războaie mondiale, la consilii a fost mare aglomerație, nu?
- Da. Portalurile au fost pline dar la noi nu s-au creat dezechilibere. 
- Cine a declanșat cele două războaie mondiale?
-Au fost multe interese. Umanii le-au declanșat dar unii dintre ei aveau în ADN și gene ale altor rase, de ex, reptilieni.
- Ce se întâmplă acum în Siria, ce interese sunt?
- Interese amestecate.
- Cine a distrus biblioteca din Alexandria?
- Cei care conduc lumea voastră. A fost un el care a provocat asta.
- Cum îl cheamă pe acel el?
- ORUS. Nu era cu totul uman.
- De ce spiritele nu sunt lăsate să meargă în univers, unde doresc, după ce-și părăsesc corpul fizic?
- În principiu au acest drept dar,  în general, sunt convinse să revină pe Pământ.
- De ce nu se rezolvă problema Consiliilor împlantate?.
- Ei spun că sunt curați.
- Unde am fost eu noaptea trecută?
- Ai plecat în Pleiade să vezi tehnologia lor de obținere a energiei electrice.
- Mulțumesc.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu