Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 27 iulie 2016

Cine este Dumnezeu? Iată adevărul

Dumnezeu, Cel care a creat acest univers măreţ până în cele mai mici detalii, poate fi cunoscut… de noi. El ne spune diferite lucruri despre Sine, dar nu Se opreşte aici: ne cheamă chiar să avem o relaţie personală cu El, vrea să ajungem să Îl cunoaştem. Deci, nu e vorba numai că putem şti câte ceva despre El, ci Îl putem cunoaşte chiar pe El, şi încă îndeaproape.
Aşa vorbeşte Domnul: «Înţeleptul să nu se laude cu înţelepciunea lui, cel tare să nu se laude cu tăria lui, bogatul să nu se laude cu bogăţia lui.
Ci cel ce se laudă să se laude că are pricepere şi că Mă cunoaşte, că ştie că Eu sunt Domnul, care fac milă, judecată şi dreptate pe pământ! Căci în acestea găsesc plăcere Eu», zice Domnul
.” (Ieremia 9:23,24)
Cine este Dumnezeu? Este Cel de care te poţi apropia cu uşurinţă
Dumnezeu ne invită să vorbim cu El şi să-L implicăm şi pe El în tot ceea ce ne preocupă. Nu este nevoie ca mai întâi să ne punem ordine în viaţă. Nu este nevoie nici să fim ceremonioşi, să ne exprimăm corect din punct de vedere teologic sau să ducem o viaţă neprihănită. Aşa este Dumnezeu: iubitor şi gata să ne primească când ne întoarcem spre El.
Domnul este lângă toţi cei ce-L cheamă, lângă cei ce-L cheamă cu toată inima.” (Psalmul145:18)
Cine este Dumnezeu? Este Cel care creează
Tot ceea ce facem noi, oamenii, este construit cu materiale deja existente, după nişte planuri prestabilite. Dumnezeu însă are capacitatea de a porunci ca lucrurile să ia fiinţă şi nu vorbim aici doar de galaxii şi forme de viaţă, ci şi de soluţii la problemele de zi cu zi. Dumnezeu Se gândeşte la tot felul de inovaţii ca să ne ajute. De aceea doreşte să Îi cunoaştem puterea şi să ne bizuim pe ea.
Mare este Domnul nostru şi puternic prin tăria Lui, priceperea Lui este fără margini.” (Psalmul 147:5)
„… De unde-mi va veni ajutorul?
Ajutorul îmi vine de la Domnul, care a făcut cerurile şi pământul
.” (Psalmul 121:1,2)
Cine este Dumnezeu? Este Cel care iartă
Noi, oamenii, păcătuim. Suntem înclinaţi să acţionăm după capul nostru, nu aşa cum doreşte Dumnezeu. Încălcând legile creației lui Dumnezeu, ne condamnăm singuri la suferință. Dar asta nu-i totul: Dumnezeu este milos şi gata să ne ierte din clipa în care începem o relaţie cu El. Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, a murit pe cruce ispăşind astfel condamnarea pentru păcatele noastre. Apoi a înviat din morţi şi ne oferă iertarea Sa.
„…neprihănirea dată de Dumnezeu, care vine prin credinţa în Iisus Hristos, pentru toţi şi peste toţi cei ce cred în El. Nu este nicio deosebire…
Pe El Dumnezeu L-a rânduit mai dinainte să fie, prin credinţa în sângele Lui, o jertfă de ispăşire, ca să-şi arate neprihănirea Lui; căci trecuse cu vederea păcatele dinainte, în vremea îndelungatei răbdări a lui Dumnezeu
.” (Romani 3:22,25)
Cine este Dumnezeu? Este Cel care e mereu sincer
Dumnezeu ne vorbeşte despre Sine în mod clar, întocmai ca o persoană care îţi îngăduie să îi cunoşti gândurile şi sentimentele. Deosebirea este că Dumnezeu este întotdeauna sincer! Orice spune despre Sine sau despre noi este adevărul gol-goluţ. Cuvintele lui Dumnezeu sunt sincere şi exacte întotdeauna şi în totalitate, fiind mai adevărate decât sentimentele, gândurile şi observaţiile noastre. Iar dacă Dumnezeu ne face o promisiune, de orice fel, putem conta că o va îndeplini, că nu vorbeşte ca să Se afle în treabă. Îl putem crede pe cuvânt.
Descoperirea cuvintelor Tale dă lumină, dă pricepere celor fără răutate.
Cuvântul Tău este o candelă pentru picioarele mele şi o lumină pe cărarea mea
.” (Psalmul119:130,105)
Cine este Dumnezeu? Este Cel care deţine puterea
Ţi-ar plăcea să ai tot timpul dreptate, în legătură cu orice? Ei bine, Dumnezeu are. Înţelepciunea Sa este fără margini. El înţelege toate elementele unei situaţii, mai ales că ştie şi ce s-a petrecut înainte şi ce se va petrece după aceea. Nu este nevoie să Îi aducem la cunoştinţă ultimele noutăţi, să Îi dăm sfaturi sau să Îl convingem să facă ceea ce se cuvine. Va face oricum ceea ce se cuvine, pur şi simplu fiindcă Îi stă în putere s-o facă şi fiindcă este animat de motive curate. Ce trebuie să facem noi? Nu trebuie decât să ne încredem în El, ştiind că El nu va greşi niciodată, nu ne va submina, nici nu ne va înşela. Putem avea totală încredere că va face ceea ce se cuvine în orice împrejurare şi în orice clipă.
Da, toţi cei ce nădăjduiesc în Tine nu vor fi daţi de ruşine: ci de ruşine vor fi daţi cei ce Te părăsesc fără temei.” (Psalmul 25:3)

yogaesoteric
26 iulie 2016
 

Un comentariu:

  1. "Nimic fara Dumnezeu"
    Pentru mine Dumnezeu inseamna tot ce ma inconjoara.Daca ceva ar fi in afara SA atunci nu ar fi complet.Raportarea noastra la Divinitate este limitata,deoarece am ales sa uitam ceea ce suntem noi ca parte rupta din Duhul Sfant al CFREATORULUI.
    Fiecare parte din parte din parte....a suprasufletului nostru experimenteaza pentru Divinitatea noastra.Divinitatea stie totul despre Sine dar se cunoaste prin partile Sale.
    Asa ca Dumnezeul meu este Prietenul meu, NU judecatorul meu!
    Fiecare copil al SAU il cunoaste pe Dumnezeu in felul sau unic.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere