Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 8 iulie 2016

Arhanghelul Mihail: Veniți să jucăm împreună! (I)

(26 iunie 2016; channeler pentru Consiliul Iubirii , Linda Dillon.
Moderator Susanne Maresca)
Traducere Const. Mihăilescu

Arhanghelul Mihail: Salutări; sunt AA Mihail.
Suzi: Bine ai venit.
AAMichael: Astăzi poți să-mi spui chiar Mike! Ar putea fi un mod amuzant de a începe, nu? Nu am de făcut anunțuri extravagante; doar prietenul tău să apară în timp util!

Familia mea iubită, maeștri și îngeri încarnați – voi nu vă trăiți viața suficient de distractiv, nu rezervați prea mult timp bunei dispoziții, nu vă jucați cât ar trebui. Sunteți prea gravi în comportament, luați lucrurile prea în tragic, mai ales atunci când tsunami-ul energetic se manifestă pe mama voastră planetă. Preaiubiților, ieșiți la joc cu mai mult curaj, cu mai multă încredere în viitorul vostru existențial, căci asta ușurează mult parcurgerea drumului pe care mergeți. Ei da, asta recunoaște și channeler-ul: că vouă nu prea vă arde să fiți binedispuși și distractivi.
Așa că, în viitor, îmi propun să vă provoc eu mai mult, pentru a vă scoate din teamă, din excesiva voastră seriozitate. Voi invita la această acțiune de scoatere a voastră din letargie și desnădejde, chiar pe Mama voastră Gaia. O invit să creeze mai des jocuri pentru voi.
Așa că adesea, noi vom vorbi despre echilibru și despre nevoia de echilibru în opera de creare a Noului Pământ și ancorarea noului vostru Eu, de adevăratul vostru sine care este interdimensional și multidimensional.
Ei bine, permiteți-mi să fac o digresiune. Voi chiar credeți că în diferitele dimensiuni descrise ca fiind domenii ale experienței umane, aspectele voastre existențiale se rezumă la a fi permanent încruntate, serioase, permanent într-o interminabilă rugă, fixate pe canapeaua pe care se roagă sau se tânguiesc, așteptând ca Pronia să le aducă fericirea mult râvnită și permanent așteptată? 
Ei bine, unele dintre aceste aspecte ale voastre au o altă atitudine, o altă abordare. Majoritatea lor sunt gata să iasă la joc, la deschidere, gata să „bată mingea pe maidan” Noi vă invităm să dați deoparte îngrijorarea, închistarea, teama de ridicol și să intrați în joc cu noi.

Voi spuneți sau gândiți: "Ei bine, Mike, eu nu sunt sigur că știu totul despre această afacere interdimensională.
Mă simt destul de închistat, de dens aici, unde vechea dimensiune 3D mă ține captiv și blocat”.
Ei bine, am o surpriză pentru voi: Vechiul 3D nu mai este acolo unde-l știați și unde vă ținea blocați. Acum voi plutiți în aer, dansați folosindu-vă libertatea de a nu mai fi captivi ai dimensiunii 3D.
Cu toate acestea, voi continuați să vă agățați de ceea ce nu mai există. Multe ființe au înțeles acest adevăr, însă majorității dintre voi i se pare că a considera că nu mai este legată de 3D, ar fi înafara realității și că cel care îndrăznește să se simtă și să acționeze liber este un prostănac care acceptă să se acopere de ridicol.
Atitudinea pe care o adoptați  e o parte a echilibrului. Vă invit să fiți „ridicoli” și să râdeți până  când lacrimile vă vor curge pe obraji și simțiți că burtica vă doare. Ăsta e genul de distracție despre care vă vorbesc. Eu vorbesc despre bucuria copilărească, bucuria copilului care nu știe ce-i acela necaz și îngrijorare. Asta pentru că el se știe apărat și ocrotit de părinții care veghează ca lui să-i fie bine.

Apoi voi spuneți: "Ei bine, Michael - Mike? - ce trebuie să înțeleg eu prin veselie sau prin fericire?"
Ei bine, să începem cu tine, de când te-ai trezit dimineață. Oh, eu îi pot auzi pe unii lamentându-se: "Oh, da, păi asta e cea mai rea parte a zilei pentru că la trezire constat că speranța cu care mă culcasem nu s-a înfăptuit, că sunt tot în casa pe care o cunosc, am aceleași probleme, aceeași activitate, aceleași obligații și aceeași greutate în a le rezolva. Constat că speranța mea de a mă trezi în alt context, poate în altă lume, mai bună și mai dreaptă, a rămas speranță și că nu sunt capabil să-mi deschid aripile pentru a mă transforma radical în altceva, poate în altă dimensiune....și să mă bucur de o alt fel de viață, mai plină de iubire, mai lipsită de griji. "
Iubiții mei, prietenii mei, familia mea – voi sunteți efectiv conectați la o alt fel de viață, realizați alte conexiuni cu universul.
 

Ce vă oprește de la a vă revendica această bucurie, această realitate? Sunteți atât de îngrijorați cu privire la ceea ce credeți voi că înseamnă aceasta ascensiune și acest parcurs în desfășurare!
Cum puteți fi îngrijorați de felul în care se desfășoară acest proces? Este deja scris cu litere de aur visul Mamei, Planul Mamei.
Oh, nu vorbesc despre soartă sau ceva care este predeterminat, pentru căci sunt miliarde și catralioane de variabile care asigură suficient loc și latitudine pentru a vă afecta schimbările și a face ceea ce vreți. Nu a existat și nu există pe planeta vostră un computer care eventual ar putea calcula numărul de variabile care pot fi luate în considerare.

Dar, prietenii mei, iată nedumerirea mea: dacă noi nu suntem îngrijorați cu privire la ceea ce ar putea exista în viitor, de ce ați fi voi? De ce vă petreceți zilele însăilând și bolborosind despre îngrijorarea care vă macină pentru misiunea și scopul vostru pe planetă, în loc, pur și simplu, să vă bucurați liber și chiar exuberant pentru ceea ce sunteți? De ce nu vă bucurați pentru fiecare minut al existenței voastre?
Ei bine, cred că - de fapt, eu știu: pentru că o parte importantă din voi a uitat că misiunea și scopul pentru care ați fost creați este de a vă bucura, de a vă afla mereu în bucurie, căci voi sunteți îngeri încarnați care nu trebuie să fie măcinați de griji și de temeri. Cel care v-a creat are grijă de creația sa, cu condiția ca fiecare creatură să se bucure de existența sa și să aibă deplină încredere în destinul său luminos.

Dar, există un lucru – de fapt există mult mai multe lucruri - un lucru pe care știm (în calitatea noastră de îngeri, de arhangheli, de serafimi, și cu siguranță de heruvimi) cum să-l facem: acesta este jocul, regula jocului, care trebuie jucat cu bucurie, cu deschidere, cu încredere.
Acum, eu pur și simplu nu cer un "time-out". 

Voi, de multe ori gândiți: "Oh, eu trebuie să lucrez respectând calendarul și programa pe care trebuie s-o îndeplinesc într-o anume limită de timp."
Fiecare parte a aventurii voastre este chiar o aventură și, în multe feluri, pentru cei mai mulți dintre voi, este o aventură care se apropie de finalizare.
Așa că mulți dintre voi vă aflați la capătul drumului. Într-adevăr, la sfârșitul acestui an foarte mulți dintre voi vă veți afla în situația de a vă tângui: "Oh, dacă aș fi știut, mi-aș fi consumat această etapă existențială într-un mod mult mai distractiv, mai dezinhibat, mai exuberant! "
De aia zic eu: puținul timp care a mai rămas, propuneți-vă să vi-l petreceți mai constructiv, mai dezinhibat, mai distractiv.
Ei da, eu vorbesc cu voi, cu fiecare dintre voi, considerându-vă un prieten, un frate pe care, chiar dacă uneori îl tachinez, îl iubesc și-l invit mereu: "Vrei să te prinzi în acest joc minunat?"
Când a fost ultima dată când ați pictat cerul purpuriu sau un scandalos de violet? Voi veți răspunde: "Ei bine, Michael, nu cred că am făcut vreodată asta," și eu vă întreb de ce nu? Când a fost ultima dată când ți-ai desfăcut aripile și te-ai aventurat într-un zbor alături de mine, astfel încât ai putut vizita baza de acasă, indiferent dacă este o navă-mamă sau Sirius sau sectorul Pleiadian ori Andromeda?
Tu-mi vei răspunde: "Ei bine, Michael, am așteptat momentul DEZVĂLUIRII (
disclosure)"
 Ei bine, dragilor, vă invit: veniți cu mine dacă vreți să vă descoperiți pe voi înșivă, mai ales pe destinația Sirius, de unde majoritatea proveniți – Sirius, unde se poate râde în voie  și unde jocul este o regulă generalizată. Oamenii au considerat mereu, au avut prejudecata că jocul este comun cu neseriozitatea, cu ușurința. dar el este un mod existențial de bază.
Ființele umane sunt amuzante! Și tot ființele umane, în special copiii, sunt cam toante. Dacă te uiți la copii și la cei care sunt cei mai în vârstă, ei te pot învăța cum să râzi.
Când a fost ultima dată când v-ați permis să vă purtați ca un copil?
http://counciloflove.com

Un comentariu:

  1. Yoghinule(Mihailescu Constantin!?) daca ITI dau un pumn energetic si fizic IO DOMNUL SUPREM te duci de-a dura pana in tara lui Lucifer(Barack-Hussein Obama)!!!

    RăspundețiȘtergere