Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 25 decembrie 2012

CRACIUN FERICIT !



În această zi, noi suntem aici, lângă voi, și vă urăm să aveți în viitor cele mai pașnice și minunate zile.

Să aveți mereu liniștea Ajunului de Crăciun!  
Fie ca pacea care întrece orice înțelegere stăpânească acum peste lumea voastră!
Și în aceste momente speciale, dragostea noastră și lumina înconjoară Pământul. 

Cuprindem cu iubirea noastră pe Mama Gaia și pe toți copiii săi de pe întregul glob pământesc.
 

Fie ca această liniște să rămână în inimile voastre pentru totdeauna!
Prețuiți aceste momente de pace și împăcare cu tot ceea ce există și bucurați-vă că voi ați ieșit din întuneric!


O Eră de Aur începe acum pentru voi și planeta Pământ.

 
Multe binecuvântâri de dragoste și lumină !
Consiliul Îngerilor  și Arhanghelul Mihail

SURSA:; www.thegoldenlightchannel.com

(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu