Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

joi, 13 iunie 2019

Mesaj de la Alcyone.

20 mai 2019; prin Galaxygirl
Traducere Const. Mihăilescu.



Eu sunt Marele vostru Soare Central, Alcyone. Veți revedea în timp că totul este conștiință. Fiecare planetă, stea, cometă - totul reprezintă un aspect al Surselor care se confruntă cu sine.
În prezent vă aflați într-o ființă foarte evoluată iar Gaia este într-un proces de transformare. Cu ajutorul marilor energii cosmice, vaste în care ați intrat în acest sector al quadrantului spațial pe care-l traversați, energiile se amestecă și se omogenizează mai complet, mai profund, scăldate fiind în lumina mea. Această lumină este ca o reflexie într-o oglindă a propriei lumini interioare care multă vreme a fost ascunsă. E ca și când s-ar desprăfui și lustrui o oglindă veche, care a fost multă vreme uitată sub cobul unor vremuri de mult apuse. Abia acum omenirea începe să vadă propriile ei aspecte ale lumii interioare a lui Hristos. Este o experiență minunată să privești Hristosul din tine, și să-i admiri frumusețea.

Spectacolul stelelor, al planetelor este grandios; ele cântă și se unduie. Totul este viu și feeric, prețioșii mei. 
Vă voi aminti că și eu sunt o mare entitate vie, plină de informație și de iubire.

În pântecul meu și în preajma mea există multe lumi. Și eu sunt în viață, având o mulțime de informații și iubire primite direct de la Surse. 

Pentru univers, galaxiile sunt bine delimitate de spectre de frecvență care le caracterizează și le individualizează. Totul este perfect planificat și orchestrat. 
Experiență există atât în sectorul liberului arbitru cât și în cel în care se manifestă anti-materia. Timpul civilizațiilor anti-iubriii se încheie.  
Pentru lumina superioară, căile creștine sunt aici și acum pe prețioasa voastră planetă, Gaia, ea însăși trezită, și împreună cu ea, sufletele umane.
 Flacăra Cristosului iubirii pure se întețește și se acordează bătăilor inimii universului. Asta face ca voi să vă reamintiți cine sunteți cu adevărat și ce imense puteri aveți. 
Cheia pentru deblocarea voastră s-a învârtit și vi se deschide minunata parspectivă a ceea ce sunteți. Această cheie este IUBIREA. Ea începe să vă deblocheze inimile și asta vă va aduce vindecarea. 
Mare dezordine a existat pe planeta voastră, ea însăși aflându-se multă vreme în impas și în pericol de reformare totală prin anihilare. 
Însă Lumina cosmică mai înaltă a început să vă scalde și să vă curețe, atât pe voi cât și planeta. Ea va îndepărta tot ceea ce nu este de cea mai pură intenție, astfel încât toată creația să poată respira energiile pure ale creației, 
N-ați fost abandonați, n-ați fost părăsiți și nici renegați; vi s-a dat o lecție pentru ca să vă treziți. Întrebarea este: O FACEȚI CU ADEVĂRAT? Vă teziți sau preferați să vă continuați somnul ? 
La voi se spune: ”Dumnezeu îți dă dar nu-ți vă bagă în traistă”. Asta înseamnă că aveți în continuare dreptul de liberă alegere, căci, la urma urmelor, nimic nu este  și nu poate fi definitiv pierdut, doar mult sau foarte mult întârziat. Alegerea este a voastră. 
Copiii voștri „se vor putea juca din nou pe-afară”, alegându-și jocurile și „terenul” pe care vor juca. Universul este al lor și ei își vor putea manifesta abilitățile. 
Și animalele vor fi eliberate căci ființa umană va renunța să le mai tortureze, să le mai ucidă pentru plăcerea de a o face, sau pentru a le mânca. Sexele vor fi echilibrate, asta însemnând că masculinul nu va mai fi dominant. 
Consecința?: se va accentua iubirea, compasiunea, înțelegerea și se va renunța la brutalitate, la frondă și la războaie. 
În această perioadă, Zeii și Zeițele care au grijă de Gaia își vor aminti, își vor elimina uitările și vor ști cine sunt cu adevărat și care este rostul lor. Și ele își vor aminti de îmbrățișarea SURSELOR din care au plecat cu o anume misiune.Trezite, vor manifesta puternice și minunate acte de vindecare, de restaurare, de reînnoire.

Eu sunt Alcyone. Sunt foarte vechi și sunt un înțelept. 

În acest ciclu existențial, de 26.000 de ani, am văzut multă, foarte multă durere dar am văzut și dragoste 
Este adevărat că umanitatea a fost adâncită în tenebre, dar acum se înalță tot mai sus spre Lumina pură, unde cele mai mari năzuințe se împlinesc ușor, unde adevărata înviere se produce mult mai lesne, căci energiile încep să nu mai fie grosiere. Este un moment minunat. 
Energiile voastre încep să semene cu ale mele. Vă îndemn să deveniți din nou prieteni cu mine și să simțiți îmbrățișarea Sursei, când vă scăldați în frecvențele mele energetice superioare. 
Astăzi, în multe din mai recentele zile, se manifestă valori înalte ale frecvențelor rezonanței Schumann. Este unul dintre motivele care permit razelor mele să ajungă mai ușor la ființa planetei și la ființa voastră pentru a vă preda mesajul și pentru a vă trezi la realitățile universale. . 

Pleiadienii lucrează în permanență pentru a vă proteja pe voi și planeta voastră, Gaia; ei înlesnesc luminii vibratorii de înaltă frecvență să aducă vindecare, echilibru și iubire. Le puteți mulțumi căci aveți pentru ce. Ei sunt frații voștri iubitori care nu v-au părăsit niciodată. 

În curând ei vor veni la voi și vă veți întâlni. Ce minunată revedere !!
Pleiadienii au fost de multă vreme prietenii voștri de nădejde, mentorii, membrii vechilor voastre familii. Acum se vor întoarce. 
Pe măsură ce voi vă întoarceți la Lumină și vă creșteți vibrația, ei vin spre voi înlăturând barierele care vă separă. Ajutați-i s-o facă, nu fiți doar spectatori!
Sprijinul lor va fi, în continuare, masiv și plin de substanță. De fapt, mulți dintre ei se află deja pe cerul planetei voastre, așteptând momentul favorabil pentru a coborî și a vi se înfățișa. 

Totul e bine, deși ceea ce trăiți acum „pe pielea voastră” nu pare a justifica această afirmație. 

Era însă nevoie de acest „duș rece” care să vă spele, care să vă trezească și care să vă facă să vă ridicați ochii către cer. 
Aveți încredere și odihniți-vă în brațele iubitoare ale Mamei / Tatălui Dumnezeu. 
Cu toții ne dedicăm acestui scop. Deveniți Buddha, deveniți Cristos, deveniți cel mai înalt reper de Lumină, grăbiți-vă cristalizarea, pentru a vă mări strălucirea ! 
Aruncați fricile, aruncați teama și credința voastră că n-ați fi demni. 
Voi sunteți ființe minunate însă multă vreme ați fost timorați și făcuți să credeți că sunteți lipsiți de valoare.  
Bine ați venit în locul de unde se primește și se radiază Lumină! Fiți IUBIRE, fiți PACE ! 
Pe mine vedeți-mă ca pe o pătură de energie masivă de lumină și iubire pură creștină și observați cum universul îi îmbrățișează pe cei care se considerau pierduți.
Întoarceți-vă gândurile spre SURSĂ! Totul este Lumină și Iubire iar rolul meu este de a fi pur și simplu un vehicul al luminii și informației Surselor.
Deși forma mea este cam mare (râde!) considerați-mă unul de-al vostru, căci, de fapt, noi suntem din aceeași plămădeală.  
Străluciți-vă lumina și permiteți-ne să curățăm și să transformăm acest sector de univers într-o perfecțiune pură a unității, a Surselor-Lumină, realizând că iubirea a fost și va fi mereu, veșnică și accesibilă tuturor sufletelor. 
Odihniți-vă în acest spațiu și simți îmbrățișarea mea și a Sursei voastre. 
Simțiți iubirea codificată în aceste cuvinte. 
Bine ați venit Acasă! 
Eu sunt Alcyone
https://sananda.website/message-from-alcyone-via-galaxygirl-may-20th-2019/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu