Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 8 iunie 2018

ATENȚIE! 5G (rețeaua de internet și telefonie mobilă) este o armă de distrugere în masă!

Frecvențele 2.4 GHz interferează cu frecvența de rezonanță a apei – noi suntem 70% apă! Frecvența de 60GHz rezonează cu cea a moleculei de O2 și interferează cu capacitatea acesteia de a fi transportată de sânge la organele trupului! Efectele expunerii îndelungate la aceste frecvențe vor varia de la oboseală, dureri de cap, până la paralizii și cancere! Se va spune atunci că e o nouă epidemie de „poliomielită” și se va trece la „vaccinare forțată în masă” contra unui virus inexistent!
yogaesoteric
5 iunie 2018



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu