Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 8 mai 2018

CONVERSAȚIE CU FEDERAȚIA LUMINII; 6 mai 2018.



6 mai 2018; by Blossom Goodchild
Traducere Const. Mihăilescu


Blossom - Bună dimineața, încă o dată. De unde să începem?
Fed.Luminii-
Să începem cu salutul nostru din inimă către voi și să ne dorim o conversație utilă. Poate chiar liberă, fără puncte de atins. 

- Și totuși, mulți sunt încă dornici să audă noutăți despre EVENEIMENT. Un cititor spune că asta este ca o piesă în care, pe episoade, se derulează o dramă
- Se desfășoară deodată și alegem să vă ajutăm, oferind modalități de a Ilumina ființele voastre, pentru a menține impulsul și spiritele înalte.
O asemenea forță în Energii ... care curge în / prin ... către Planeta ta. Puteți simți și această forță în ființa voastră. Căci ceea ce curge în planeta voastră ... se varsă în Ființa voastră. Am spune că este unul și același lucru.
Cu toate acestea, în această zi, dorim să vorbim despre chestiuni de altă natură. Da, sunteți conștienți de Energii, în interiorul și în afara voastră. Cu toate acestea, acum, vă cerem să ascultați.
ASCULTAREA CUNOAȘTERII VOASTRE.
Căci acolo sunt răspunsurile la întrebările puse. Ascultați-vă inima și numai inima voastră și permiteți-i ritmului ei să vă "învețe". Permiteți-i să vă extindă imaginația ... în așa fel încât să fie descoperite resursele voastre mai mari.

- Au existat întotdeauna discuții despre intrarea și ascultarea sinelui. Este "sentimentul" pe care îl ascultăm?  Contrar opiniei populare, în capul meu nu există voci!
- E mai mult decât atât, Blossom.

- Dincolo de senzație? Ce? Cum?
- Pentru că îi cerem fiecăruia să-și ducă cunoșterea și conștiința mai departe. Abortați-le mai profund, în grila înțelegerii totale. 

- Eh ... da ... sigur! Câteva indicii ar fi totuși bune.
- Prin luarea credințelor într-un spațiu diferit.
Unii încearcă să se relaxeze în sine ... să găsească spațiul în care totul este liniștit și să găsească acel "nimic" în dificultățile minții.
Pentru a vă conecta la sursa ... Energia Divină ... este la fel de simplu ca și conectarea echipamentului tehnic ... de la care vedeți rezultate imediate. Lumina se aprinde și puteți "vedea" că sunteți ... conectați la ... circuitul ... pentru lipsa unor cuvinte mai bune.
 Odată ce v-ați conectat ... ACCEPTAȚI ... ADEVĂRUL ... și permiteți fluxului să se manifeste. Nu căutați ... nu ascultați vocea ... pur și simplu permiteți cunoșterea că sunteți "conectați" ... să faceți "lucrul".

- Ce este "lucrul" acela? Știu, ni se spune să intrăm în profunzimea noastră, în loc să căutăm în afară. Cu toate acestea, eu personal găsesc destul de greu de vizualizat deși cred că am ceva aptitudini. Deci, deloc promițătoare pentru cei care nu sunt. Cum ajungem acolo ... înăuntru?
- Prin eliberarea legăturilor pământești. 
- Cu respectul cuvenit, vreau să spun că mulți dintre cei care vă citesc mesajele sunt bine instruiți și conștienți de existența unor astfel de metode... și totuși, simt că există ceva mai mult, pe care încercați să-l "insinuați".
- Ai dreptate.
- Când spui, de exemplu ... "Mergi în spațiul inimii tale, încălzește spațiul inimii tale ... ... ei bine, pot face asta. Eu mă gândesc doar la locul unde este inima mea fizică, reală. Totuși, ar trebui să vizualizăm chiar acest organ? Sau, așa cum tind să fac ... să-l vizualizez ca pe o lumină în formă de inimă de aur? Și apoi ... cum ar trebui să "intrăm în ea"? Da, putem vizualiza deschiderea unei uși etc., dar cum putem intra cu adevărat, efectiv, în spațiul CUNOSCUT din interiorul nostru, dar în afara restricțiilor fizice pământești?
- Cu asta încercăm să vă ajutăm, Blossom

- Oops! Am „sărit calul”. Imi cer scuze!
- Inutil să faci asta, Blossom, suntem o echipă și avem aceleași obiective.
Fără bătăile inimii, fără pulsarea ei, în ritmul vieții ... corpul fizic nu ar putea continua să funcționeze. Dacă inima se oprește să bată ... atunci orice altceva din corp încetează să mai fie.
Prin urmare, am spune că ea este "Sistemul Central" ... "Gara Centrală" din care TOTUL pleacă și vine. Dacă se petrece ceva neobișnuit ... inima bate mai repede, deci o reacție emoțională. Dacă există bucurie, tristețe, toate afectează într-un fel sau altul, inima. Toate celelalte pleacă de la.. și depind de inimă. Prin urmare, simțămintele se înmagazinează în "Gara Centrală".

- Totuși, am auzit, și s-a afirmat că domiciliul "spiritului nostru" se află în... intestin !?
- Dacă te referi la localizarea emotivă, suntem de acord (
nota C.M.: „ simt un gol în stomac !”). Cu toate acestea, nu înseamnă că toate simțurile și emoțiile trebuie să provină din această zonă.

- Și să fim cinstiți ...mai repede acceptăm exprimarea legată de inima, care „explodează” din cauza unei emoții de iubire, decât să implicăm intestinul în această exprimare romantică. Deci, ce înseamnă de fapt ... ființa "majorității" în intestin? Căci... spiritul meu se simte în capul meu, mai degrabă decât în inimă.
- Gândurile tale sunt în capul tău. Sensul sufletului (sensibilitatea, emoția) sunt localizate în intestinele voastre.

- Sufletul, ca ființă de lumină manifestat prin intestin!? Apropo, care ar fi reprezentarea sufletului în corpul nostru fizic?
- E o energie.

- Speram că îmi veți spune altceva decât de reprezentarea energetică.... dar, vă ascult!
- Nu putem evita să aducem în discuție energia căci ea înseamnă totul. Șanse mici să abordezi orice subiect fără a ajunge să te referi la energie.
-
Deci, dacă ne-am putea vedea, spiritul, sufletul din interiorul nostru ... cum ar arăta?
-ENERGIE! LUMINA și ENERGIE sau, mai corect, energie luminoasă!
Lumina este în interiorul tău ... în orice loc.
SUNTEȚI LUMINII ÎN FORMĂ de trup făcut din carne, oase și un milion de alte lucrări ale corpului. Este miraculos, fără îndoială. 

Totuși, corpul fizic nu este decât un vas. Fără duhul din interiorul lui, forma nu s-ar mai menține.
Aveți nevoie de această navă, de acest vas ... pentru a putea avea experiențe în viața pe care v-o derulați pe Pământ.

Cu toate acestea, știm că sunteți deschiși la a accepta faptul că experiențele pe care le aveți nu sunt comparabile cu ceea ce sunteți voi capabili să manifestați !
Vă rog să recitiți și să repetați această afirmație ... pentru că este adevărată și este important să înțelegeți semnificația ei.
Curentul de negativitate care curge în interiorul și în afara voastră și a planetei este proiectat să vă pondereze și chiar să vă oprească de la a atinge puterea luminii pe care o aveți în voi.

Aceste vremuri de ACUM produc o mare SCHIMBARE iar SCHIMBAREA din interiorul vostru vă va conduce la cunoașterea multiplelor voastre posibilități. 

 - Păi, într-o anumită măsură... Știu că am putea să ne teleportăm ... să primim vindecare instantanee ... să ne creștem membrele pierdute; chiar ... asta vrei să spui?
- Intr-adevar. Totuși, totul va fi atât de... MAGIC!
SUNTEȚI CREATORI făcuți din CREATOR.
Dorința noastră este să vă aducem mai aproape de acest simțământ și această credință. 

- Vă putem crede și știți asta, dar ... se pare că mai multe „detalii” s-au pierdut sau au fost dosite sub... covor. Ce ne lipsește? Pentru că, deși eu știu că acest lucru este adevărat ... nu mă văd capabilă de a-l experimenta.
- Totuși, tu ești așa de aproape !!! Toți sunteți mai aproape de asta. Puteți simți cât de mult v-ați schimbat în voi înșivă. Puteți recunoaște puterea înaltă dinnăuntrul vostru, ACUM. Suteți diferiți de cum erați anul trecut pe vremea asta. 

- Da, ne schimbăm / ne-am schimbat. Cu toate acestea, încă nu mă simt deținând capacitatea de a-mi pune degetul pe o rană a corpului meu sau al altuia și să văd cum se vindecă imediat.
- Ai încercat?

- Nu, nu am făcut-o.
- De ce nu?

- Văd unde bați! Pentru că, sunt convinsă că nu ar funcționa !
- Trebuie să continui să faci acest lucru cu mai multă insistență, și vei reuși. Lipsa ta de credință, de încredere în reușită, te împiedică. De aia nu funcționează. 

- În sinea mea știu că poate funcționa, știu exact și cum ar trebui să fac, dar..
- Pentru că, totuși, nu ai o încredere fermă, nu vezi acea chestiune ca și când ar fi deja rezolvată. Tu zici cam așa: „ da, cred că aș putea, dar, dacă nu reușesc !?” 

- Nu mă simt în mod necesar nevrednică ...Mai degrabă nu mă simt capabilă! Aș putea spune că nu mă simt suficient de „luminată”, se de puternică.
- Totuși (un alt punct puternic în această conversație), ce ar fi / ar face / ar putea ..  să vă facă să vă simțiți luminați până la nivelul de cunoaștere a certitudinii că sunteți capabili de acest lucru?

- Nu știu! Acesta este punctul meu de vedere. Aici încercăm să ajungem, nu-i așa? Încercarea de a ajunge la acel interior, știind că avem puterea de a vindeca cu o singură atingere.
- Totuși, spui că știi că e posibil. De unde ştii?
-
Dintr-un impuls interior, o cunoaștere interioară!
- Atunci, de ce ... pe Pământ ... restricționați această cunoaștere interioară să lucreze numai pentru cei care o cunosc? 

- Nu știu ce înseamnă "cunoașterea interioară"! Asta e piesa lipsă, despre care vorbesc!
- Piesa nu lipsește. Nici nu s-a pierdut. E în fața ta și se uită la tine, și tu la ea, dar tu o tot cauți prin altă parte, prin pietriș și te căinezi că n-ai cum s-o găsești.

- O.K. Privind în față ... încă nu pot s-o identific.
- Acolo ... în fața ta, Blossom ... chiar în fața ta.

- Doamne, iartă-mă, unde e frate de n-o observ? Unde? Unde? 
 - Amintește-ți ce ți-am spus: nu lipsește, nu s-a pierdut și, crede-mă, e chiar în fața ta. Repetă acest lucru, repetă această afirmație și gândește-te că ea, piesa aceea, va lua formă în fața ta. Imprimă-ți sentimentul, trăirea de finalizare.
- Trebuie să vizualizez imaginea puzzle-ului meu?
- Nu, făcând asta, ți-ai restrânge cunoștințele la acea imagine. Poate, vedeți-o doar ca o imagine a lumii de Aur.

- Nu e de mirare că mi-a luat atât de mult timp s-o fac!
- Din nou oferim înțelepciunea VIZUALIZĂRII. Pentru că, în completarea puzzle-ului, trebuie să existe o recunoaștere în interiorul vostru, că ați găsit piesa lipsă și ați pus-o în poziție, ați integrat-o în utilaj. 

- Și, după?
- Practicați cunoașterea voastră de auto-măestrie. Un maestru își petrece viețile perfecționând cunoașterea de sine a Adevărului. Nu poți deveni Maestru fără a trăi ceva și a-l înțelege și a extrage esențialul. Însă stăpânirea cunoașterii nu poate veni fără ... credință în divinitate și în auto-divinitatea ta.
Acesta este cheia. Se simte bine cel care simte că este totuna cu Dumnezeu.

- Să știi că după această afirmație un popor anume va renunța să mai citească aceste mesaje!
- Pentru cei care nu se simt confortabil cu cuvântul Dumnezeu ... așa cum ați fost cândva, Blossom ...
-
Oh, e foarte mult de atunci! 

 - Oferim o mulțime de motive și dovezi pentru a crede într-un dumnezeu unic (al acestui univers). Când vor ajunge să se teleporteze, să se vindece instantaneu prin voință, să le recrească membrele lipsă dintr-o cauză sau alta, ce vor mai putea dspune atunci despre puterea lor și a Celui care le-a dat-o?
- În încheiere, vrem să vă rugăm să citiți sau să ascultați cu atenție acest material și să încercați a pune în practică intenția de a realiza ceva, a aduce în realitatea voastră idealuri neîmplinite. Permieți energiei cuvintelor și gândurilor să vă materializeze realitățile pe care vi le doriți.
Noi suntem încântați să vedem MODIFICAREA în cadrul fiecăruia dintre voi, adică remontarea piesei lipsă care să pună cu adevărat „utilajul” în mișcare.

- Mulțumesc din partea cititorilor și a celor care cred în devenirea lor.


http://sananda.website/blossom-goodchild-channeling-the-federation-of-light-may-6-2018/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu