Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 25 martie 2018

*(101) - O mică parte din procesul nașterii unui univers.


Regresie hipnotică cu Maria. Coordonare Dragoș Coroșeț. (20 iun. 2017)

După intrare în regresie, Maria vede o stație spațială, o sondă, asemănătoare unui stâlp de înaltă tensiune.
- Este mai de grabă o antenă. Are inscripționat numele de Atila. Este o sondă lansată de americani în anul 1964. Se vede că este din metal iar în acea cabină nu este nimeni. 
Maria simte că acolo este un câmp de vibrație mare, parcă recepționt de la planeta Venus.

- Cheam-o pe Lilith, cere Dragoș Mariei.
- A venit ca o rachetă, apare ca o femeie foarte frumoasă, ca întotdeauna.
- Spunei că vreau să reiau acel experiment cu cele 1000 de portaluri. Iar tu deschide, te rog 1000 de portaluri și întrepătrunde-le ca petalele unei flori. Formează în interiorul lor un portal foarte puternic și de vibrație foarte înaltă.
- Da, l-am deschis.
- Roag-o pe Lilith să țină acest portal dechis iar tu intră în el.
- Lilith m-a oprit și mi-a spus că nu mă lasă singură; să-l iau și pe Adi cu mine.
- Ok, ia-l și intrați în portal.Treceți prin tunel. Ce vedeți când ieșiți?
- Văd un fel de nor alb, la o anumită distanță.
- Mergeți acolo și intrați în acel nor.
- Parcă ne scufundăm în el. Curios e că, în nor fiind, ne simțim ca doi copii, ne arde de joacă, ne-am făcut chiar o minge cu care ne jucăm. N-avem nicio grijă, nicio treabă.
În acest nor energiile sunt foarte, foarte înalte.
L-am traversat și acum ieșim din el. Nu mai suntem copii și am uitat de joacă. Suntem noi, cei obișnuiți.
- Plasați-vă la o oarecare distanță și priviți ce se întâmplă cu acel nor. Lasă să treacă mai multe milioane de ani. Ce vedeți?
- Norul a devenit o planetă populată.
- Cred că te-ai dus prea departe, vino puțin înapoi, la începuturile acelei planete.
- Din acel nor iese ceva de parcă e o arteziană. Apar niste valuri precum undele care se formează când arunci cu piatra în apă. Dar nu este apă ci o spumă. Din acea spumă iese o entitate, un adolescent de cca 14 ani. Are culoarea alb strălucitor și are o vibrație foarte înaltă.
- Mergi acum mai în viitor. Ce vezi?
- Acel nor crește, celulele se multiplică, crește și în densitate. - Ceea ca vezi tu reprezintă momentul creării unui univers. Acel adolescent este Creatorul acelui univers.
- Percep că el gândește și toate gândurile lui se transpun în realitate: apar munți, văi, ape, păduri, viețuitoare. Văd clar că ceea ce acel tânăr creator gândește se realizează pe loc.
- Dă timpul cu câteva milioane în viitor. Ajungi pe acea planetă pe care ajunsesei anterior și spune-mi ce vezi.
- Nu știu de ce dar îl caut pe Adi. Pe mine mă văd ca pe o ființă rudimentară, primitivă. În sârșit, Adi își face apariția; e un prinț, nu arată ca cel de azi. Poartă și coroană.
- Veniți înapoi prin portal, la Lilith. Spune-mi când ajungeți.
- Am căutat puțin portalul. Parcă nu mai era la fel.
- Ok, reveniți în universul nostru. 
Lilith ce a văzut acolo?
D.C.
- Zice că am văzut o mică parte a începuturilor formării unui univers. Ne avertizează că ne-am fi putut pierde.
Dragoș spune că atunci când călătorești în alt univers, energia cu care se formează și se susține portalul trebuie să fie foarte mare. Este un consum enorm de energie. Din acest motiv „excursia” lor a fost atât se scurtă.

-Vino acum la mine și vezi dacă am implanturi, îi cere Dragoș Mariei.. Îi cercetează corpul fizic, ia apoi o celulă din ADN - lui și-o analizează. Este normal, nemodificat. În corpul fizic al lui Dragoș vede un punct negru.
- Sunt energii adunate în trecut.
- Scoate-le și aruncă-le în infinit, apoi trece-mi ambele corpuri (fizic și energetic) printr-un zid de foc. 
- În foc a rămas ca o umbră care s-a făcut cenușă. Era un implant.
- Acum treci și tu prin zidul de foc; s-a desprins ceva?
- A rămas ceva și de la mine; tot niște implanturi.
- Bine, revino în corpul fizic căci am încheiat sesiunea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu