Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 17 august 2014

ATENTIONARE DE LA MINISTERUL DE INTERNE


IMPORTANT!  NU ESTE O GLUMA.          

Informatii utile
  Un nou tip de frauda face ravagii: esti sunat de cineva care se da drept operator la Cosmote , Orange sau Vodafone.

     Poate fi un fost angajat al firmei respective, pentru ca are acces la baza de date. Iti spune ca e ceva in neregula cu factura ta si te roaga sa tastezi un cod de cifre.
Daca ai facut asta, îi  incarci cartela respectivului cu 300 EURO!
Dă mai departe, daca vrei să-i ajuti si pe altii.
Cu respect, Adrian Daniel Apostol - Referent - Biroul
Instante si Proceduri Judiciare - Directia Juridica - Tel:
0372262306


Informare a Ministerului de Interne
In atenţia tuturor deţinătorilor  de telefoane mobile: 
Daca un corespondent lasă un mesaj sa apelati numărul 06 07 74 52 41.
  Nu apelaţi în niciun caz acest număr; factura dumneavoastră va fi foarte mare.

Această informaţie, transmisa de Oficiul Central de  Stopare a Terorismului, a fost comunicată în masă.
După un timp escrocii au găsit un alt  sistem pentru utilizarea frauduloasă a mobilelor.. Ei va apelează pe GSM, se prezintă ca fiind "Provider"Orange, Cosmote (sau orice retea in care sunteţi  abonat), vă cer să introduceţi un cod care este 09 # explicându-vă că este vorba de o verificarea a  mobilului dumneavoastră.
NU TASTATI IN NICIUN CAZ CODUL INDICAT SI  INCHIDETI IMEDIAT.
Hotii dispun de dispozitive ce le permit sa citeasca cu acest cod cartela SIM.
Nu le rămâne decât să creeze o noua cartelă (sau oricat de multe) cu care vor vorbi în contul tau. 
Această fraudă se practică în mod curent şi este, deci, necesar ca această informaţie să fie difuzată rapid unui număr cât mai mare de  persoane.
ATENTIE de transmis URGENT.
Dacă aveţi un apel telefonic şi pe mobil se afişează "A C E" nu răspundeţi; anulaţi apelul.
Este un virus care distruge cartela SIM şi distruge mobilul. Aceasta a fost confirmată de Motorola, Sagem si Nokia.

In atentia utilizatorilor Internetului
RUGAM TRIMITETI ACEST AVERTISMENT PRIETENILOR, FAMILIEI, etc....
Fiţi vigilenţi în următoarele zile!
Nu deschideţi niciun mesaj care are ataşata o filă numita "Invitaţie", indiferent cine o  trimite.
Este un virus care deschide o Flacără Olimpică. Aceasta "arde" întregul hard disc al computerului dvs.
Acest virus va fi trimis de la cineva care are adresa dvs. de email în lista de contact, de aceea trebuie să trimiteţi acest email tuturor contactanţilor.
E mai bine să primiţi acest  mesaj de 25 de ori, decât să primiţi virusul şi să-l deschideţi.
Dacă primiţi un mail cu denumirea de 'invitaţie", chiar trimis de un prieten, nu-l deschideţi şi scoateţi-l din computer imediat.
Acesta este cel mai periculs virus anunţat de CNN; a fost clasificat de Microsoft ca fiind cel mai distructiv virus introdus vreodată in retea.
Acest virus a fost descoperit de cateva zile de către McAfee şi încă nu există remediu pentru el.
 

Prof. univ. dr. ing. Constantin Nitu,       
Academia Tehnica Militara

8 comentarii:

  1. Ma voi conforma indicatiilor dumneavoastra.Multumiri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnule, ar fi bine să vă interesați ce estă acela un HOAX și să nu mai împrăștiați avertizări aiurea-n tramvai. Sunteți de o naivitate înduioșătoare dacă puteți crede vreuna din bazaconiile scrise în textul de mai sus. Nu v-a trecut prin minte că, înainte de a publica o știre pe un blog, știre pe care alții și mai "naivi" (ca să folosesc un termen decent) ca dvs.o vor înghiți pe nemestecate, aveați obligația de a face o minimă verificare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Presupunând că o avertizare ar putea fi falsă, prefer ca utilizatorii să „ia plasă” decât să nu o transmit și să fie reală, dar necunoscută. Mi-a „trecut prin minte”, dar dv. realizați ce ar fi ca absolut toate mesajele pe care le postez, să le verific în prealabil?
      Răspunderea (măcar morală) o poartă prima sursă, cea care a creat și transmis inițial masajul.
      D-le „anonim”, eu fac munca aceasta (care, vă asigur, nu-i extrem de facilă) din iubire pentru cititori, cărora încerc să le fiu de folos. Critici, precum dv., sunt pe toate drumurile. Dv. cum vă faceți util? C.M.

      Ștergere
    2. "Pentru ca răul să triumfe este suficient ca oamenii buni să nu facă nimic." ... eu as completa cu "din ce nu stiu/cunosc", pentru ca poti face rau si vrand sa faci bine dar neavand idee despre cum sa faci acest bine ...

      Ștergere
  3. "Răspunderea (măcar morală) o poartă prima sursă, cea care a creat și transmis inițial masajul." Fals/gresit/incorect ; sa spun o prostie sustinand ca am auzit-o mai devreme de la unul, si ca daca-i prostie raspunde ala de la care am auzit-o este o "teorie" cel putin naiva, ca sa nu-i spun pe nume ...
    In ultimii ani s-a extins aceasta "moda" extrem de daunatoare, sustinuta de toate "tzatzele" (masculine sau nu) care sub paravanul lui "l-am auzit pe X-ulescu spunand ..." debiteaza tot ceeace a generat neuronul lor atrofiat de alcool sau inactivitate, gata sa se apere de evidente cu "eu asa am auzit, ala e de vina daca nu-i asa ..."; fiecare raspunde de ce "scoate pe gura" indiferent ca e creatie proprie sau preluare ... "pe surse"

    RăspundețiȘtergere
  4. Dau dreptate autorului care a scris articolul...mama mea a fost la un pas de a pierde o suma de bani , destul de frumusica pentru un pensionar , tot cu asemenea fraude facute prin serviciul de telefonie mobila Cosmote...

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am fost sunat de cineva care spunea ca suna din partea firmei Organge si ca am castigat un telefon. Cerea datele mele din buletin pentru verificare cica. Vorbea foarte coerent si mai ca-i dadeam credibilitate eu care am 30 de ani si am ceva experienta de viata. In mod sigur sunt multi care pica in astfel de capcane.

    RăspundețiȘtergere
  6. Este o glumă proastă sau păcăleală sau Hoax . Postări de acest gen circulă în România din 2010 ! (în Franța din 2000) „Este un virus care deschide o Flacără Olimpică. Aceasta ”arde” întregul hard disc al computerului dvs.” , meseriaș virusul, nu?

    https://sternocleidomastoidian.wordpress.com/tag/06-07-74-52-41/
    http://www.robintel.ro/blog/tech/terminati-cu-mizeriile/
    http://www.hoaxkiller.fr/hoax/2000/piratage_telephones_portables.htm
    http://www.cnet.ro/2008/06/27/mare-atentie-la-e-mailurile-de-tip-hoax/
    http://neinfrantii.forumactual.net/t84-capcane-ale-internetului
    http://en.wikipedia.org/wiki/Olympic_Torch_%28hoax%29
    http://vwclub.ro/archive/index.php/t-21465.html
    http://barsan.weebly.com/blog/category/despre-naivitatihoaxuricomunicared0c713dad7

    RăspundețiȘtergere