Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 11 decembrie 2013

VĂ VORBEȘTE MAMA GAIA.



Alice C

Nu voi permite alte abuzuri asupra copiilor mei și nici asupra mea.
Forțe cosmice vor intra în acțiune. Voi interveni chiar eu, dacă va fi necesar.



Eu sunt mama voastră, mama a corpului și energiei voastre. Ambele sunt prețioase! Fără sprijinul și voința mea, voi nu ați putea trăi.
Mulți au uitat acest lucru, mai ales în circumstanțele vieții artificiale. Ei încearcă să supraviețuiască cu micile lor scântei de energie individuală, crezând că pot să nu țină seama de puterea mea. Dar fericirea pe planeta al cărui suflet sunt, nu poate fi obținută decât dacă ei nu lucrează împotriva mea și nu-mi ignoră voința.
Unindu-vă cu mine, puteți obține bucuria de a trăi și prospera. Conștiința mea poate crește dacă vă alăturați mie și acționați cu iubire în sprijinul conștiinței planetare.
Eu îmi iubesc copiii și-i protejez, uneori, chiar atunci când, din ignoranță, acționează împotriva mea. Dacă eu nu m-aș simți bine, ”laptele” pe care-l sugeți din corpul meu ar fi otravă pentru voi. Cât timp veți fi aliniați cu mine, cu Duhul meu, veți fi protejați și veți putea prospera material și spiritual. Inimile voastre trebuie să se unească cu inima mea. Conștiința voastră poate să crească dacă vibrațiile câmpului energetic planetar se vor amplifica ca intensitate și frecvență. Numai în aceste condiții puteți fi siguri că și conștiința voastră individuală sau de grup va crește.
Veți avea pacea pe care v-o doriți, numai dacă mă veți respecta și vă veți respecta între voi.  
Vă avertizez, pe voi, cei lacomi și lipsiți de compasiune, că nu voi mai tolera noi acte de vandalism împotriva mea sau a semenilor voștri. 
Băgați de seamă, eu dau viață animalelor de pe planetă nu pentru ca voi să le devorați! Am tolerat și înțeles apetitul vostru carnivor atâta timp cât nu aveați altă cale pentru a supraviețui, atunci când mintea voastră nu era capabilă să vă ofere o alternativă. Acum aveți tot ceea ce vă trebuie pentru a vă hrăni cu ceea ce vă ofer, fără a curma vieți.
Dacă vreți să urcați, faceți-o împreună cu mine; vă va fi mult mai ușor. Uniți-vă voința pentru ca puterea voastră să crească exponențial. Uniunea cu mine vă garantează accelerarea evoluției voastre individuale și colective.
Chiar dacă nu știți prea multe despre ascensiune, dar vă deschideți inima către floarea pe care o întâlniți în cale, către susurul izvorului care curge, către copacul care-și desface coroana în soare, către pajiștea ce se întinde ca un covor și către toate ființele care trăiesc în păduri sau la șes, către toate păsările cerului, atunci puteți fiți siguri că sunteți dintre cei care ascensionează.
Omenirea își va găsi pacea în puritatea locurilor mele sacre. Toate locurile mele sunt sfinte, dacă omul nu le batjocorește cu nepăsarea lui, cu apetitul lui către dezordine, cu lipsa lui de respect pentru tot ceea ce am creat eu pentru el. Trebuie să fiți armonioși în tot ceea ce faceți și peste tot pe unde umblați. Când îmi călcați potecile, când străbateți pădurile și poienele, faceți în așa fel ca să lăsați în urmă măcar atâta ordine și neumblare precum ați găsit la sosire.  

Da, există unele locuri mai puternice energetic decât altele. Multe oaze de odihnă, sănătate și vindecare am creat pentru trupurile și mintea voastră. Folosiți-le cu pioșenie și respect căci acolo sălășluiește Duhul. 
În fiecare dimineață marea voastră majoritate își spală și-și curăță fața, își aranjează părul și se îmbracă frumos pentru a arăta cât mai bine. În asemenea condiții, vreau să vă întreb: ”Voi, de ce îmi aruncați în cap mizeria și toate resturile pe care le produceți? Credeți că mie mi-e indiferent cum arăt? Credeți că eu nu mă pot îmbolnăvi, dacă nu mi se respectă igena? ”
Toate locurile mele sunt inițial abilitate cu Iubirea Mea și cu plenitudine. Bucuria mea este ca tot ceea ce am creat să fie frumos, sănătos și fericit. Copacul pe care voi îl tăiați pentru a-l pune pe foc sau pentru a face bani, animalul pe care-l vânați pentru a-l devora sau a vă îmbogăți, sau, și mai rău, pentru a vă distra (!), sunt născute de mine, din trupul meu. Pe toate le iubesc și pe toate le-am creat pentru ca eu, planeta Pământ, să arăt frumoasă și să fiu sănătoasă între planetele universului. Eu vreau să fiu așa cum am fost gândită de către Creator: Grădina lui Dumnezeu.
Iubita mea omenire, de ce îți bați joc singură de tine însăți?  Omule drag, de ce nu-l tragi de mânecă pe cel de lângă tine care produce dezordine, jefuiește sau distruge bunurile pe care eu le-am creat pentru voi toți?
Greșești fundamental dacă crezi că nu este și treaba ta!  

Uitați-vă la orașele voastre, ați făcut din ele incubatoarele morții și nefericirii. Nici nu mai puteți respira din cauza a ceea ce aruncați în apă, pe sol și în aer. Majoritatea dintre voi își procură un automobil, o sursă colosală de poluare (din cauza enormului număr de mașini aflate în circulație), adevărat sicriu pe patru roți care vă otrăvește cu fiecare învârtire a volantei. 
Din cauza lipsei de respect față de mine și față de voi, tot mai mulți vă îmbolnăviți și muriți. Din păcate, ați ales tehnologiile cele mai poluante, cele mai agresive împotriva vieții de orice fel de pe planetă. Ați auzit cumva de o ființă, o specie de plantă, un copac, o floare care să se hrănească cu gaze de eșapament sau cu fumul furnalelor? Evident că nu. Atunci, de ce vă dinamitați propria viață și viața copiilor pe care pretindeți că-i iubiți?
                      
Am fost ajutată să mă vindec prin grija altora și cu acceptul lui Dumnezeu. Dar, în tot acest timp, voi, majoritatea, ați continuat, cu inconștiență sau rea-voință, să mă agresați, să-mi distrugeți pădurile, să-mi omorâți viețuitoarele din apă, din aer și de pe uscat. O faceți cu fierăstrăul, cu pușca sau cu eșapamentul, ori cu o intolerabila voastră iniferență la ceea ce aruncați și unde aruncați. Vă înșelați dacă veți continua să considerați că nu vă afectează.
Dragii mei copii,întoarceți-vă la mine, trăiți în armonie, fără dorința de îmbogățire, aveți grijă de tot ceea ce am creat pentru voi. Fiți cu inima alături de inima mea!
Vindecarea vă este asigurată, dacă o doriți și lucrați pentru aceasta.

Așa, ca între noi: nu aveți nici-un fel de jenă când prietenii voștri de pe alte planete vin să ne salveze în timp ce voi continuați cu nonșalanță să refaceți condițiile dezastrului care era cât pe ce să se producă?
Eu sunt aici pentru a vă primi înapoi în brațele mele pline de daruri și de iubire. Viața voastră poate curge cu deplina respectare a legilor Creatorului nostru și ale lui Dumnezeu. Nimic nu vă este interzis, dacă respectați aceste legi imuabile. Doar astfel vi se poate garanta abundența și fericirea.
Mă pun, în continuare, la dispoziția voastră, a fiecăruia dintre voi, dar vă rog, respectați viața așa cum a gândit-o Creatorul!

SURSA: http://radiantlyhappy.blogspot.com

Traducere Const.Mihăilescu.

==============================================
Comentarii:

Condor C,13 decembrie 2013, 00:40:
Multumesc mult pentru acest articol, pentru care am facut o prezentare pe youtube
http://www.youtube.com/watch?v=ZSwop8NQoN4
.

5 comentarii:

  1. iartama mama pamint,iartane ai deplina dreptate

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru acest articol, pentru care am facut o prezentare pe youtube
    http://www.youtube.com/watch?v=ZSwop8NQoN4

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest articol,acest mesaj al mamei Pamant,ar trebui pus la dispozitia unor televiziuni.Spre exemplu ar putea fi propus lui Oreste ca subiect pentru emisiunile lui,fiind de altfel un mesaj de la sufletul plnetei noastre care ESTE VIE si nu numai,ci superinteligenta,un spirit in deplina armonie cu DUMNEZEU.Am plans la citirea acestui mesaj,am rezonat profund cu el,nu de putine ori m-am rugat cu cerul si pamantul ca Bunul Dumnezeu sa ne ajute sa acceptam lumina Adevarului cu totii,sa-l vedem cu totii desi este in ochii nostri putin VAD.Este dureros...Cum sa te deconectezi traind pe aceeasi planeta si vazand atata ignoranta in jur vis a vis de creatia lui Dumnezeu si chiar vis a vis de fiinta care este insusi omul ? IMI DORESC DIN TOT SUFLETUL FERICIREA SUPREMA,adica in armonie cu cei ce ne-au dat viata,de la cer la pamant,de la parintii nostri pana la tot ceea ce ne inconjoara in vazut si nevazut...Sa fii binecuvantat cel ce esti mesager,cel ce ai publicat,cel ce ai tradus si cel care citesti si iei in considerare GLASUL PAMANTULUI...BINECUVANTAT FIE DOMNUL NOSTRU IISUS CHRISTOS SI MAICA SFANTA DIN MILA CARORA MAI TRAIM,dar si noi trebuie sa ne trezim...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Profund adevarat,inaltator,strabate cu succes si adancime panorama realitatii in toata substanta ei. Va fi necesar mult timp liniar, pentru a percepe,imprima si fundamenta toata aceasta infinita constructie a firescului, inca nedescoperit, de sirul interminabil parca, a celor cu constiinta limitata.Sa ne unim fortele, pentru ca frana viguroasa definita, sa nu-si macar doreasca eternizarea ei.

      Ștergere
  4. votati fratilor , ca sa inceapa odata MAREA SCHIMBARE !
    : http://www.thepetitionsite.com/576/357/913/planetary-liberation-now/

    RăspundețiȘtergere