Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

luni, 10 iunie 2019

Nori ciudați, apocaliptici pe cerul României


Furtunile și ploile ciudate din ultima vreme au fost precedate de apariția unor nori bizari, înfricoșători pe cerul mai multor localități din România.
Nori mammatus deasupra orașului Brad, 3 mai 2019
 
 
Vama Veche, 2 mai 2019
 
 
 
Tot la Vama Veche, în urmă cu un an, turiștii au fost surprinși de o altă apariție înfricoșătoare pe cer.
 
Un nor dens, cu o formă neobișnuită, apărut în timpul furtunii din seara de 22 iulie 2018
Turiștii care au filmat norul s-au întrebat chiar dacă nu cumva este vorba despre o navă extraterestră „deghizată” care a trecut destul de repede pe deasupra stațiunii.

yogaesoteric
9 iunie 2019


2 comentarii: