Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 17 martie 2019

O descoperire uluitoare! Pământul este înconjurat de un eficient scut invizibil

Un grup de cercetători de la Universitatea Colorado Boulder, din Statele Unite ale Americii, a descoperit că în jurul Pământului se află un scut invizibil, care blochează pătrunderea electronilor periculoși emiși în timpul furtunilor solare, relatează greatnews.ro.
Potrivit Phys.org, scutul s-ar afla în centura de radiații Van Allen și se „întinde” până la 11.000 de kilometri altitudine. Câmpul de protecție a fost detectat cu ajutorul a două sonde folosite pentru a studia centurile de radiații din jurul planetei noastre. Începe de la aproximativ 1.000 de kilometri de Pământ și este format din gaze încărcate electric.
Citat de greatnews.ro, directorul Laboratorului pentru fizică atmosferică și spațială din cadrul Universității Colorado Boulder, profesorul Daniel Baker, unul dintre conducătorii cercetării, spune că electronii se lovesc practic de un fel de geam de sticlă atunci când vor să intre în câmpul de protecţie.
Cercetătorii compară acest scut cu cel folosit pe nava spaţială din Star Trek, pentru a respinge focurile lansate de armele extratereştrilor. Experții nu au reușit să descopere cum s-a format acest scut, iar până acum se credea că electronii se deplasează cu viteze extreme, pătrund în atmosferă, dar sunt distruși treptat de interacțiunea cu moleculele de aer.
yogaesoteric
1 martie 2016 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu