Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 11 ianuarie 2019

Dorințele combinate ale umanității.


Mesaj de la Consiliul Arcturian din dimensiunea a 9-a.
29 dec.2018; channeler Daniel Scranton
Traducere Const. Mihăilescu.
Salutări! Suntem Consiliul Arcturian și ne bucurăm să fim din nou în legătură cu voi.
Dragilor, în dorința de a vă ajuta, am luat la nivel energetic toate dorințele omenirii și le-am pus împreună pentru a crea o reprezentare sintetică a tuturor dorințelor individuale. Am făcut astfel încât rezultanta cumulului de dorințe ale umanității să vibreze energetic pe un palier frecvențial cât mai îngust.
Energia rezultată din această multiplă combinație va fi trimisă umanității de pe planeta voastră și fiecare dintre voi va regăsi acea componentă care-l caracterizează și cu care are similitudini. Va fi un fel de canal de legătură cu fiecare dintre voi.
Deci, reprezentarea globalizată va avea câte o componentă identică cu dorința fiecăruia dintre voi, ceea ce va însemna că practic, fiecare ființă umană va avea cel puțin o punte, un canal prin care poate face conexiunea cu această sinteză globalizată a dorințelor umanității. Altfel spus, am creat o entitate energetică care are cel puțin un aspect, o componentă identică cu cel puțin o dorință a fiecăruia dintre voi.
Tot acest compost sintetizat de energii va fi descărcat în câmpul auric al planetei și al fiecărui individ luat individual. Credem că difuzarea în toate câmpurile aurice ale oamenilor și al planetei nu va întâmpina dificultîți tocmai datorită regăsirii de către fiecare dintre voi a punții sale de legătură, de care vorbeam. Singura condiție este „să fiți acasă”, să fiți deschiși la recepționarea și ancorarea acestor energii.

Este deci important ca acest cadou pe care vi-l facem să-l acceptați. Ca să mergem mai departe cu analogia, va trebui ca după primire să „despachetați, să deschideți și să acceptați conținutul”.
Ceea ce vă recomandăm este să vă folosiți de toate simțurile voastre pentru a depista și recunoaște esența, buchetul, tuturor dorințelor omenirii luate împreună. Vă propunem să acceptați întregul pachet, întregul cadou pe care vi l-am trimis, el reprezentând miliardele de părticele energetice ale tuturor locuitorilor planetei, care, iată, în felul acesta vă fac un cadou.
Făcând aceasta puteți deveni o parte a împlinirii acelor dorințe.

Acum, se chemă că voi toți aveți propriile voastre dorințe prinse în ghemul-esență al tuturor dorințelor omenirii.
Ce am următit prin acest aranjament? Când primiți și deschideți „pachetul” dorințelor, accesați-vă propria voastră dorință. Cu alte cuvinte, veți începe să acționați ca un colectiv, acesta fiind unul dintre modurile în care atingeți acest obiectiv.
Desigur, mai sunt multe alte tehnici de utilizare a energiei, dar cel folosit și descris mai sus este o modalitate minunată pentru a începe de undeva coagularea energiei umanității de pe Pământ.
Pe măsură ce recunoașteți că dorințele celorlalți oameni de pe Pământ se regăsesc în propriile voastre dorințe, se dă startul procesului de unificare energetică a locuitorilor planetei, prevăzută a atinge un maximum în anul 2019.
Suntem Consiliul Arcturian și ne-am bucurat de legătura cu voi.

https://sananda.website

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu