Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 6 noiembrie 2018

Conversație cu Federația Luminii (II)


(21 oct.2018; channeling Blossom Goodchild
Traducere Const. Mihăilescu
(ultima parte)

F.L: Rămas bun! ...
B.G.
Bl.: Mi-ar plăcea foarte mult ca înainte, să-mi explicați acum sau în viitorul apropiat ce s-a întâmplat în ultima vreme. Nu am cerut aceasta mai devreme sperând că-mi voi aminti..
F.L.: Totul la timpul lui, dragă doamnă! Toate atunci când trebuie..
Bl.: Destul de corect. Sper să mă descurc și singură. Noapte bună! Vise plăcute!!
F.L.: Realitățile noastre! Până data viitoare, ... vă trimitem binecuvântările noastre tuturor.
Bl.: *Am fost binecuvântată să primesc o vindecare de la un lucrător minunat de Lumină care a vizitat Noosa în weekend-ul trecut.
Norul alb i-a cerut să facă acest lucru și, totuși, când m-a vizitat, i-am spus că mă simt foarte bine și nu simt nevoia de o intervenție pentru a mă vindeca. Totuși ... când am început meditația în acea seară, imediat am auzit în minte: "trebuie s-o lași să te vindece ! ”. Am sunat-o a doua zi și ea, mai târziu, în cursul zilei, mi-a comunicat : "Ar fi înțelept să-mi permiți să te ajut. Nu trebuie să ne certăm pentru asta.”
Și eu am acceptat. Ulterior am realizat că acel „tratament de vindecare” era necesar. Așa că am făcut-o. Și, ulterior, am realizat în mod clar că era necesar. Multe mulțumiri acestui suflet foarte special!
========================================================================
(Înapoi la prezent !!)
Bl.: Ok, de unde să continui ?!
F.L.: Să continuăm cu containerele pe care le folosim de câțiva ani.(Cam de șase ani, timpul vostru).
Până în acel moment vibrația planetei voastre era destul de joasă și nu era capabilă să "fuzioneze" și să beneficieze de energiile stocate, iar dacă le-am fi folosit (le-am fi trimis pe planetă) s-ar fi creat un mare haos, probabil imposibil de ținut sub control. Era prea devreme să folosim acele energii pe Pământ. 
Procesul l-am asemăna cu crearea și utilizarea unui mare bloc de gheață comparativ cu folosirea unor mici cubulețe, care ar fi urmat să se topească iar cu „apa” rezultată să fie stropită atmosfera planetei.
Trebuie menționat că în utilizarea acestor particule energetice speciale se impune multă rigoare și precizie. Ele trebuie să formeze o rețea care să adere perfect la obiectivul proiectului iar operațiunea nu se poate face oricând, ci doar atunci când „mediul stropit” este pregătit. (nota CM.: comparați această operațiune cu udarea unei grădini de legume: dacă grădinarul nu ține cont de temperatura apei, a solului și a plantelor - care trebuie să fie apropiate sau identice, plantele se vor măna, se vor „opări”). Dozarea aceasta de energie are o marjă extrem de mică de eroare: prea multă energie sau o energie în exces, ar fi ineficientă sau chiar ar putea avea un efect nedorit.
Bl.: N-ar fi cazul ca și noi, pământenii, să știm mai exact ce este această Energie? Ce conține? 
F.L: Iubire, dragă Blossom. Aceste mari containere conțin Energii Vibraționale ale Iubirii. Este o energie pură și simplă dar noi te înțelegem când gândești: ”Bine! Turnați voi întregul conținut de energie a iubirii peste planeta noastră, și vedem noi cum ne descurcăm cu ea !!”
Bl.: Da, mi-ai citit gândurile !
F.L.: Nu putem face asta. Din păcate, în prezent, energiile voastre nu se sincronizează, nu se armonizează cu energia conținută în acest depozit. Dacă am folosi-o, putem spune că planeta voastră ar fi readusă la forma ei primară, originală. Adică viața ar trebui luată de la început. Pe întreaga planetă n-ar mai exista decât energie (e adevărat, energia iubirii), în rest...nimic...nu ar mai exista viață, sau ea s-ar afla în formă embrionară. Și credem că nu asta vă doriți voi !!?
Bl.: Cum? Am recepționat corect?
F.L.: Da. Cu toate acestea, nu există motive de îngrijorare. În orice fel sau formă. Pentru că noi putem vedea în viitor, putem aprecia ce urmează și putem compara cu ceea ce a fost. Suntem conștienți de acest lucru și, prin urmare, considerăm că este necesar să vă ajutăm să vă creșteți vibrațiile și, în acest mod, se va schimba situația. Se impune să deținem controlul asupra procesului și să ne asigurăm că acest "blocaj" este diminuat și apoi înlăturat, astfel ca toți umanii să poată continua să înainteze și să aibă un parcurs neted al ascensiunii; fără obstacole.
Bl.: Da, bineînțeles, totuși trebuie să întreb ce este acest blocaj? Nu mă aștept la un răspus direct și complet. 
F.L.: Gândești corect căci poți presupune că nu vom dezvălui secrete pe care inamicii (întunecații) să le poată folosi. Există limite care ne asigură menținerea controlului în acest proces. 
Bl.: Destul de corect. Nu voi mai insista.
F.L.: Totuși, vom continua să trimitem energia iubirii în doze mici, deocamdată, și din ce în ce mai mari, în viitor. Operațiunea va fi discretă, fără tam-tam și fără salturi bruște. Pe total, efectul va fi comparabil, chiar mai mare decât v-ați aștepta.
Pe de altă parte, trebuie spus că efectul acestor dozări va fi resimțit mai puternic, chiar drastic, de către cei care au preocupări în domeniul afacerilor oneroase.
Această "forță motrice" a Energiei / Luminii-Iubirii îi va determina pe mulți să "gândească din nou"! Vor fi povești de viață asemănătoare cu
povestile voastre cu vrăjitoarea rea care se pocăiește și devine virtuoasă. Acest proces se deruleză chiar mai repede decât am anticipat și asta ne face fericiți.
Această Energie puternică are și sarcina de a "șterge, de a vindeca" și, după cum spuneam, de a "răsturna" planurile celor care încearcă demolarea "binelui".

Bl: În sensul că..?
F.L.: Nu este nimic nou pentru mulți dintre voi când noi afirmăm că a existat și mai există un Comandament care a deținut controlul asupra Pământului o foarte lungă perioadă de timp și că unul dintre obiectivele întunecaților a fost reducerea populației planetei la un număr ușor controlabil. Planurile lor de a realiza acest lucru sunt destul de sumbre. Cu toate că există "legi / reguli" universale care trebuie respectate, ei le încalcă aproape în toate împrejurările (nota C.M.: cine urmărește sesiunile de hipnoză regresivă ale lui Dragoș Peter Coroșeț, Calogeri Grifasi, Claudia Pani ori Ana Oprea, a înțeles cum entități din civilizațiile reptiliene, draconiene, insectoide etc, încalcă Legile divine, în primul rând Legea Liberului Arbitru, pentru a interfera și înșela ființele umane, cu scopul de a prelua controlul asupra oamenilor și pentru a-i determina să producă diverse sortimente de energie negativă, de joasă vibrație, cu care aceste entități se hrănesc, sau pe care le folosesc ca materie primă pentru diversele lor necesități, motivat de faptul că aceste civilizații de joasă vibrație nu sunt capabile să-și producă energia de care au nevoie).
Această situație nu mai poate fi permisă. Indiferent ce ați auzit sau citit ori ați păstrat în „sistemul vostru de gândire” nu va mai fi permisă dependența voastră de aceste entități care practic vă distrug, vă anihilează civilizația. Și, când am spus asta, nu ne-am referit la neînsemnații lor executanți ci la ierarhia lor de rang superior care totuși este conștientă că nu lucrează pentru binele vostru cel mai înalt.
Acum am vrea să revenim la Containerele de Energie.
Bl.: Bine. Nu ar trebui să amintesc de "stâlpii de Lumină"? Știu că la sfârșitul anului 2011 ați vorbit despre aceștia. Îmi amintesc căci atunci mă hotărâsem să întrup comunicarea cu voi pentru o vreme, din cauza unor neînțelegeri și a frustrărilor de comunicare. Deci, aceste containere au legătură cu Stâlpii de Lumină?
F.L: Da, au. Foarte multDacă îți reaminești, în conversația aceea ... am explicat că "blocurile energetice" erau o versiune condensată de păstrare a energiei. Pentru o înțelegere mai corectă, compară aceste capacități cu un burete care poate absorbi și păstra apa, ocazie cu care își crește greutatea și volumul. Poate ajută această comparație.
Prin urmare, atunci când derularea proiectului este în grafic, anumite „porțiuni” ale blocului de energie corespunzător sunt extrase cu atenție și eliberate în câmpurile voastre de energie.

Bl.: Doreai să spui altceva înainte „ eliberate”, nu-i așa?
F.L.: Da, mulțumesc ... era o chestiune de ordine a cuvintelor. Aceste porțiuni sunt apoi ... "secționate" și ...clarificat rolul lor. În faza următoare, sunt infuzate cu informație, după care sunt eliberate în atmosfera planetei voastre, ceea ce înseamnă că vă și penetrează.
Bl.: Înțeleg că este doar o modalitate de a încerca o descriere sumară a ceea ce se întâmplă căci noi, neavând acea tehnologie, nu putem înțelege exact procesul. Sună destul de inteligent!
F.L.: Este exact așa, Blossom. Cu toate acestea sunt multe pe care nu reușim să le transpunem în cuvinte.
Bl.: Vreau să întreb totuși, ce fel de informații sunt introduse în această energie?
F.L.: Înformații pe care ființa voastră totală le deține dar nu și le mai amintește; asta se va întâmpla doar atunci când va fi pregătită să le înțeleagă și să le accepte. Acele informații vin atunci când este nevoie de ele, pentru ca voi să puteți face următoarea mișcare.
Bl.: Fiecare dintre noi sau doar câțiva ? Cum funcționează asta?
F.L: Are un design complex. Pe măsură ce acești stâlpi de Lumină se deplasează pe cer (unii fiind vizibili, alții, nu) ... ei vor "depune" informații în Ființele care au nevoie să le primească. Pot fi informații diferite pentru unii, diferite pentru alții. Este o chestiune de codificare ... care ne duce pe o cu totul altă "pistă".
Bl.: Doamne, Doamne! Da complicat mai e, domnule ! Mă tem că eu nu mă voi putea „descurca” !?

F.L.: Codurile din fiecare organism viu, fiecare suflet, sunt unice și individuale și așa cum am discutat înainte, se schimbă mereu. Codurile din cadrul Pilonilor de Lumină și energiile care vin de la aceste containere sunt "potrivite" și schimbate în mod corespunzător în timp ce se deplasează.
Bl.: Uimitor! Deci, spui ... pe scurt ... că acești Stâlpi de Lumină ... conțin informații codificate; dar cum receptorii (ființele umane de ex.) dețin sisteme de decodificare diferite, se impune schimbarea codurilor fluxurilor de lumină, astfel încât cei care le recepționează să le poată decodifica (nota C.M.: fiecăruia i se dă informația pe care este capabil s-o înțeleagă).
F.L.: Secretul unei coji de nucă, DA...
Bl.: Dacă am crezut că este potrivit să cred în aceste
comunicări și aș putea să renunț la unul care începe cu F chiar acum și în capitole! Nu numai că ... nu pot să cred că am urmat toate astea!
F.L: Ai urmat-o bine și ușor. Voi, pământenii, vă subestimați foarte mult capabilitățile.
Bl.: De fapt, sunt foarte conștientă de faptul că nivelul înțelegerii mele se datorează ajutorului pe care mi-l dați voi. Totuși, voi accepta complimentul!
Cred că am terminat deocamdată ... și, pot adăuga ceea ce am discutat acum, mesajului din 2010; mă aștept ca mintea multor ființe umane să fie frământată mai mult decât a fost până acum. 
F.L: Încă o dată, îi mulțumim acelui domn pentru căutarea sa devotată. Știm că, de obicei, voi nu aveți timp, înclinație sau răbdare să faceți asemenea investigații.
Bl.: Corect! Știu că voi încerca să-l aduc pe acest domn în conversația de luna viitoare. Iată cuvintele lui: "Ce curs neașteptat s-a dat evenimentelor ca urmare a „conversațiilor” voastre, în ultimii cinci ani ! Mă simțeam ca și cum aș fi intrat intr-un fel de mașină a timpului și urcam intr-o cameră plină de aur și pietre prețioase (GOLD & GEM.)”
Vă mulțumesc foarte mult băieți ! Pur și simplu ne deplasăm tot mai mult către "acolo". Pare atât de ireal, tot ce se întâmplă ... totuși, atât de "adevărat" în acceptarea în adevărul meu a Adevărului universal. Recunoștință pentru ceea ce faceți pentru noi din iubire necondiționată.
F.L: Ne bucurăm foarte mult de comunicările dintre noi și suntem mulțumiți că vă suntem de folos.
Notă.:
Vă rugăm să folosiți invocația : " Noi suntem făuritorii schimbării !!" ori de câte ori starea voastră de spirit e scăzută; asta vă va ajuta să vă refaceți energia la un nivel mai ridicat.
Website: Blossom Goodchild


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu