Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 10 noiembrie 2018

A fost descoperită o galaxie uriașă în jurul căreia orbitează alte galaxii pitice, la fel cum planetele orbitează în jurul unei stele

O galaxie numită Centaurus A a păstrat până recent un secret neobișnuit. Cercetătorii au descoperit recent faptul că în jurul său există galaxii pitice care o orbitează, la fel cum fac planetele în jurul stelelor. Acest aspect uimitor confirmă o teorie susținută de mult timp, conform căreia galaxiile pitice „atârnă” în jurul galaxiilor mai mari.
Centaurus A este una dintre cele mai apropiate galaxii față de Pământ, astfel că nucleul său galactic activ a fost studiat intensiv de astronomii profesioniști. De asemenea galaxia este a cincea cea mai strălucitoare de pe cer, fiind o țintă ideală pentru astronomii amatori.
Astronomii au identificat faptul că 14 din cele 16 galaxii pitice din jurul Centaurus A urmează același model de mișcare. Autorul principal al cercetării, Oliver Müller de la Universitatea din Basel, Elveția, a spus că rezultatele întăresc teoria conform căreia coliziunile dintre două galaxii mari, care sunt mai susceptibile de a se ciocni la un moment dat, produc galaxii pitice mai mici din resturile ejectate. Lucrarea echipei a fost publicată în revista Science.
Centaurus A a fost descoperită în 1826 de către astronomul scoțian James Dunlop, de la casa sa din Parramatta, New South Wales, Australia. Centrul galaxiei conține o gaură neagră uriașă, cu o masă echivalentă cu 55 de milioane de mase solare.

yogaesoteric
4 noiembrie 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu