Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 25 iulie 2018

Răspunsul lui Kuthumi la întrebarea unui cititor.



Wayne din U.S.:  am ajuns să înțeleg că în prezent există câteva "suflete" care s-au întrupat pentru prima dată pe Pământ pentru a ajuta, într-un fel sau altul, la trecerea noastră în a cincea dimensiune. Se pare că acele ființe sunt diferite de majoritatea celorlalți. Poate spirite de alt fel, de altă natură!? Este corect?
Kuthumi: în prezent există pe Pământ în jur de două, trei miliarde de suflete tinere (nota C.M.:din cele peste 7 miliarde existente). Majoritatea sunt suflete mai în vârstă și mai experimentate, care au ales să ajute Pământul și umanitatea să treacă la un nivel vibrațional mai înalt, ceea ce va duce la extinderea cunoștințelor și experiențelor alese de suflet.
Asta va conduce la o înțelegere mai bună a eu-lui propriu, care adesea vibrează pe frecvențe mai mici din cauza acceptării unor stări negative precum furia, lăcomia și controlul asupra celorlalți. Sufletele mai înaintate (și acestea includ și pe cele pe care noi le numim "cei înțelepți"), au convenit să vină pe Pământ în această perioadă de tranziție pentru a-i învăța pe alții înțelepciunea mai înaltă și pentru a ajuta la evoluția sufletului prin expansiunea înțelepciunii. 
Aceasta se realizează prin experiența umană și prin exprimarea voinței libere, învățând astfel să devină observator, ceea ce îi va permite sufletului să se integreze pe deplin în câmpul auric uman. 
M-am referit la planeta Pământ și la sufletele care au ales să se întrupeze acolo.
Mulțumesc, maestre Kuthumi, pentru că ne-ai împărtășit această cunoaștere și că ai răspuns la întrebarea lui Wayne.

Lynette
(traducere Const.Mihăilescu)

http://www.kuthumischool.com/en/about/lynette.php

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu