Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 19 iunie 2018

Copacul din care izvorăște apă – Fenomen inedit în Muntenegru

Dintr-un dud din satul muntenegrean Dinosa curge apă. Imaginile spectaculoase au fost publicate de către RFE/RL, iar în videoreportajul respectiv a fost explicat acest fenomen.
Din cauza ploilor masive, copacul se poate transforma într-un tun cu apă. Odată inundate izvoarele subterane, presiunea împinge apa prin rădăcinile pomului și țâșnește afară. Fiindcă arborele are o gaură în trunchi, apa formează un bazin, iar în cele din urmă izvorăște în exterior, relatează RFE/RL. Un localnic, Emir Hakramaj, a declarat: „De 25 de ani se petrece acest fenomen. Arborele are peste 100 de ani, poate chiar 150 de ani”.

Citiți și:
yogaesoteric 
16 iunie 2018 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu