Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 23 martie 2018

*(27) – Sora „plecată” din cauza unui accident; consilii de reîncarnare corupte; interferențe cu roboți.


Regresie hipnotică realizată cu coordonarea lui Dragoș Coroșeț, medium Maria; 9 april. 2017

După intrarea în transă hipnotică, Dragoș îi cere Mariei să caute spiritul Mihaelei.
- Am văzut-o pentru un moment dar mi-a întors spatele și a plecat.
- Cheam-o să revină și întreab-o de ce a plecat.
- Zice c-am speriat-o.
- Lasă-mă să vorbesc cu ea.
- Da.
- Mihaela, mă auzi?
- Da. 
- De ce n-ai vrut să vorbești cu Maria?
- M-am speriat. Aici unde sunt nu mă simt acasă. Nu m-am obișnuit cu locul ăsta.
- Te-au mai căutat și alte entități înainte?
- Nu știu dacă m-au căutat, dar m-au speriat.
- Unde te afli tu acum, ce este acolo?
- N-aș putea spune unde sunt.
- Uită-te de jur împrejur și spune ce vezi. 
- E un loc destul de frumos dar nu mă simt acasă.
- Mai sunt și alte spirite cu tine sau ești singură? 
- Suntem mai mulți.
- Maria care este nivelul de vibrație Mihaelei?
- 800.
- Ridică-i-l la 7544.
- Da. Și-a schimbat starea de spirit. E mai bine.
- Care e vibrația ta acum? 
- 5000, e mai mică decât a Mihaelei. 
 - Ridică-ți nivelul la 1 mld și lasă-mă cu Mihaela. 
 - Mihaela, cum te simți acum? 
 - E OK, mă simt bine. 
 - Spune-mi cum s-a întâmplat acel accident în care tu ai plecat? 
 - Nu-mi amintesc.
- Trebuia să pleci atunci?
- Cred că da, așa mi s-a spus.
- Cine ți-a spus? 
- Cei de aici, că toți venim când trebuie.
- Iulian este cu tine?
- Da, a rămas acasă cu cineva.
- Păi, înainte mi-ai spus că nu te simți acasă. 
 - Eu am plecat, nu m-am simțit acasă, vreau să văd, să înțeleg mai bine. 
 - Ești mulțumită cu ce facce sora ta, Carmen, cu fiul tău, Ștefan?
- Nu știu, eu nu-i văd. Am încercat, dar în urma mea s-a închis o poartă și n-am ami văzut nimic.
- Te-ai întâlnit cu Liana, fetița lui Carmen? 
 - Da. 
 - Cu bunicii? 
 - Nu. Nu stiu unde sunt. 
 - Cu mătușa ta? 
 - Da, dar doar ne-am întâlnit, nu stă aici cu mine. 
 - Ești fericită acolo? 
 - Sunt derutată. 
 - Maria, ia-o pe Mihaela și mergeți înapoi în timp la momentul producerii accidentului.
- Nu vrea să meagă, am luat-o de mână și s-a tras înapoi. E speriată, nu vrea să mai retrăiască acele momente. Încerc s-o conving.
- Mihaela, dacă nu vei scăpa de acestă frică, n-o să ajungi acasă, îi spune Dragoș. 
 - O să mă protejeze Maria? 
 - Desigur, dar trebuie să-i dai acceptul. 
 - N-aș vrea să retrăiesc acele momente. 
 - Vei fi doar spectatoare, nu te vei implica emoțional. 
 - N-aș mai vrea să mă pierd încă o dată. Nu vreau să mă rup de cei pe care-i mai am. 
 - Și ce vei face după asta. Noi îți dăm o șansă de a ajunge acasă 
 - Bine, am încredere în tine. 
 - Maria, ce face Mihaela? întreabă Dragoș. 
 - Da, merge dar are o frică enormă, e blocată. Merge în urma mea. 
 - Scoate din ea toate energiile fricii și aruncă-le în infinit. 
 - Da, am făcut asta și ea a văzut ce am făcut; pentru asta a mai căpătat încredere în mine. Suntem pe o stradă, pietoni, mașini; strada e cu curbe. Pare a fi avut loc un accident. Mihaela iar s-a speriat, vrea să meargă înapoi. 
 - OK, vezi dacă are interferențe. 
 - Spune că nu poată să vadă accidentul; e cumplit de speriată. 
 - Lasă-mă cu ea. Mihaela, iar te-ai speriat? 
 - De ce mă chinuiți? 
 - Nu te chinuim, vrem doar să vedem clar ce s-a întâmplat pentu a afla unde ai ajuns după accident, cine te-a dus acolo și cu ce intenții. Înțelege că dacă nu ne dai voie, nu avem cum să te ajutăm. Să știi că sora ta, Carmen urmărește ceea ce facem noi iar tu vei putea vorbi cu ea, după ce vom rezolva problema asta. 
 - Bine am să încec. 
 - Maria, reveniți la acel accident. 
 - Văd două persoane într-o cabină; cele două sunt vesele, râd. În momentul următor, văd cum sunt loviți de o mașină mare. De aici încolo nu mai pot vedea nimic, se blochează 
 - Vezi ce entități interferează. 
 - Văd o grămadă de umbre. 
 - Ce caută acolo? 
 - Fac ordine. 
 - Au un conducător?
 - Da, un robot; se numește Cezar. 
 - Lasă-mă să vorbesc cu el. 
 - Cezar, mă auzi? 
 - Da. 
 - Ce faceți voi acolo? 
 - E treaba noastră. 
 - Care e treaba voastră? 
 - Luăm niște suflete, astea sunt ordinele de la superiorii mei.   - Cine sunt superiorii tăi? 
 - Nu-ți spun, nu vreau. 
 - Păi, ești obligat. Cine sunt, deci superiorii tăi? Lasă-mă cu Maria. 
 - Maria, ce face? 
 - Se uită la mine, nu ne dă informații, nu vrea, zice că are destulă putere. El e un robot mare, luminat și puternic. 
 - Spune-i că îi reduc vibrațiile la zero (1,2,3). Îi place? 
 - Acum este mic, abia îl mai percep. 
 - Întreabă-l cum se simte, acum vrea să ne vorbească? 
 - Se zbate și spune să-i dăm drumul, ne amenință, că ne arată el. Totuși spune că superiorul lui este Cosmo.
 - Cheamă-l ! 
 Îl văd ca pe un robot mare și agresiv. A venit tropăind furios. - Spune-i că-l blochez. 
 - A rămnas într-o poziție caraghioasă (un picior ridicat, brațele în vânt..). Nu vorbește. 
 - Bine, îi deblochez vorbirea. 
 - De une aveți voi puterea să-mi faceți așa ceva? 
 - De la Creator. 
 - Da, da, cum să nu, chiar de la Creator !! 
 - Ce misiune au? 
 - Să ia niște suflete. 
 - Ce să facă ce ele? 
 - Să le folosească pentru energie. 
 - S-a gândit că acele spirite aveau alt destin? 
 - Puțin îi pasă. 
 - Lasă-mă să vorbesc cu el, cere Dragoș, Mariei. 
 - Cosmo, mă auzi? 
 - Da. 
 - Pentru cine lucrezi tu? 
 - Pentru mine. 
 - Câte suflete ați capturat? 
 - Mai multe, în mai multe rânduri. 
 - Unde le-ați dus, ce le-ați făcut? 
 - Deocamdată nimic, dar avem niște planuri. Vrem să facem niste experimente. 
 - Care e nivelul vibrațiilor tale? 
 - Ce-ți pasă ție. 
 - Voi sunteți pe cale de dispariție, știi asta? 
 - Nu cred, nu vă stă vouă în putere. 
 - Dacă dispare creatorul vostru, dispăreți și voi.
 - Eu am multe surse de energie, habar n-ai tu. 
 - Deocamdată, ca să-ți bag mințile în cap, îți reduc vibrațiile la zero (1,2,3). Maria, vezi ce face! 
 - S-a făcut cât un purice și s-a dus lângă celălalt. Dar am văzut cu are mii de legătuiri cu ființele umane, prin care trage energii. Chiar a mai crescut un pic acum. 
 - Ce părere are Mihaela? 
 - Nu prea înțelege ce se întâmplă. 
 - Ia-o și mergeți la consiliul de încarnare pentru viața din care a plecat de curând.
 - Da, suntem acolo. Sunt niște ființe în vârstă, cu barbă. 
 - Cum se numeste cel care vrea să vorbească? 
 - Rafael. 
 - Rafael, chiar acesta a fost destinul Mihaelei: să moară într-un accident la această vârstă? 
- Așa ne-am înțeles cu ea. 
 - Aveți vreo înțelegere cu entitatea Cosmo? 
 - Nu, dar știm de el că interferează cu umanii. 
 - Cum poți s-o scoți din starea de confuzie? 
 - Așa ne-am înțeles: că va veni repede înapoi pentru a pleca într-o misiune mai importantă, în altă viață. Noi ne facem datoria. 
 - Care datorie că voi doar le exploatați? 
 - Ele evoluiază prin experiență. 
 - Da, dar voi faceți experimente pe ele. Câți oameni fraieriți voi cu promisiunea asta de misiune importantă? De fapt, ce aveți voi de câștigat, din toată această suferință? Nu vă mai săturați de atâta energie câtă extrageți din oameni? Chiar atât de corupți sunteți că nu vă mai săturați? 
 - Noi nu ne facem decât datoria, spune Rafael.
 - Din ce dimensiune sunteți voi cei din Consiliu? 
 - A patra. 
 - Maria, cheam-o, te rog, pe Fecioara Maria să vină. 
 - Este aici. 
 - Maria, mă bucur că ai venit. Ai auzit conversația cu acest Rafael. 
 - Da, am văzut. Sunt și ei interferați. N-a fost din totdeauna așa. 
 - Cine interferează aceste consilii?
 - Diverse entități puternice din univers. Voi le dați această putere. 
 - Câtă putere pot avea acele entități dacă pot interfera și cu membrii consiliilor de reîncarnare? De fapt, strategia aceasta este foarte bine gândită: de cât să interferezi cu fiecare suflet uman, mai simplu și mai eficient este să interferezi pe cei câțiva membri ai consiuliilor care să retrimită la reîncarnare, pentru suferință, sufletele umane.
- Și acești membri ai consiliilor sunt manipulați. 
 - Ăsta a fost destinul Mihaelei, să moară în acel accident? 
 - Da dar putea fi și altfel. Putea ca prin propria-i voință să-și schimbe destinul, dar s-a lăsat convinsă de acel consiliu. 
 - Cum o putem ajuta pe Mihaela să iasă din această situație?
 - Mă ocup eu de asta, spune Fecioara Maria.
 - Bine, mulțumesc. 
 - E bine acum. 
 - Ia-o pe Mihaela și du-o acasă. (Au plecat.) 
 - Cum se simte? 
 - Bine, Se simte ușurată, liberă, spune Fecioara Maria.
 - Maria, unde ați ajuns? întreabă Dragoș pe mediumul Maria. 
 - La o căsuță înconjurată de flori. 
 - Mihaela, te simți mai bine? 
 - Da. 
 - Acum poți vedea ce fac sora ta și fiul tău Ștefan? 
 - Da. 
 - Ești mulțumită? 
 - O rog să nu-l mai certe. 
 - Vrei să vorbești cu Carmen? 
 - În că nu. 
 - De ce nu? Poate n-o să mai ai ocazia. 
 - Bine vreau să-i spun ceva. Carmen? 
 - Da, te ascult. 
 - Mi-ai certat băiatul. 
 - Da e adevărat, am greșit. 
 - Educă-l cu iubire, dar nu-l mai certa. 
 - Da, îți promit. Ești fericită acolo? 
 - Încă nu m-am adaptat, dar sunt liniștită. Te rog educă-l cu iubire; am încredere in tine. 
 - Îți promit. Știi că ne-ai ars sufletele cu plecarea ta. 
 - Îmi pare rău pentru că v-am făcut să suferiți.
 - Ești cu Iulian acolo? 
 - Sunt și ei aici dar eu abia acum am ajuns căci am fost blocată. 
 - Cu Cătălin te-ai întâlnit? 
 - Incă nu. 
 - Cu cine mai ești acolo?
- Ți-am spus că eu am fost singură până acum căci am fost blocată. 
 - Mihaela, poți s-o chemi pe Liana? 
 - Da, este în casă. 
 - Maria, cum o vezi pe Liana? 
 - E o fetiță. 
 -Vrea să vorbească cu mama ei? 
 - Da. Sare într-un picior si spune: „mami, mami” 
 - Liana, mă auzi?, întreabă Dragoș. 
 - Da. 
 - Ce faci? 
 - Mă plictisesc, că aici nu sunt copii să mă jos cu ei. 
 -De ce ai plecat atât de repede? 
 - Nu știu. 
 - Vrei să vorbesti cu Carmen, mama ta?
 - Da. 
 - Iubita mea, te iubesc atât de ,mult. De ce ai plecat așa de repede? Ela e cu tine? 
 - Nu stiu cine e? 
 - Mătușa ta. 
 - Nu n-a venit încă, o așteptăm, trebuie să vină. 
 - Liana, uită-te si vezi dacă Mihaela a ajuns, îi cere Dragoș. 
 - Da, este afară. 
 - Cheam-o. Mihaela, cum vă simțiți acum? 
 - Bine. Suntem toți împreună, dar ne lisesc cei de lângă care am plecat. 
 -Vreau să-i spun mamei că n-am vrut să fie așa, spune Liana. 
 - Maria?, întreabă pe Fecioara Maria dacă ăsta a fost destinul Lianei, să moară de copil? 
 - Da. A fost atrasă printr-un portal. 
 - Care era lecția de viață pe care trebuia s-o învețe Liana, din această scurtă existență? 
 - Lecția este pentru mama ei care trebuia să învețe să depășească suferința, să depășească barierele. 
 - De ce înălțarea se obține mai totdeauna prin suferință? 
 - Nu numai prin suferință, dar așa vă alegeți voi. Vă puteți schima și alege destinul scriind altceva în contractele cu care veniți la încarnare. 
 - Eu știu că această energie a suferinței este foarte bună pentru entitățile de joasă vibrație. Maria, urmărește, te rog, unde merge acea energie a suferinței, cine se folosește de ea.  - Văd că se înalță. La un moment dat se ajunge la un fel de instalație, de distribuitor, care împrăștie această energie foarte multor entități, asemănătoare cu cele de la locul accidentului (adică roboți).
- Cheamă pe cei care au costruit acea mașinărie, cere Dragoș. - Văd că în jurul ei sunt multe entități care beneficiază de aceste energii. Când i-am întrebat au început să râdă batjocoritor. Ne spun că noi suntem prea mărunți, prea insignifianți față de ei. 
 - Spune-le că așa neînsemnați cum suntem, le putem arunca hardughia în aer. 
 - Să nu îndrăznești, ne avertizează ei. Sarcina voastră e să produceți energie, și atât. 
 - Maria, întreab-o pe Fecioara Maria dacă avem voie să le distrugem acea instalație.
- Spune să avem grijă căci acolo este un portal prin care s-ar putea întoarce suflul exploziei către Pămâmt. 
 - Închide acel portal. Maria face în mâini o sferă de înaltă energie și o aruncă peste acea instalație care explodează. 
 - În timp ce făceam sfera, toți se uitau la mine iar după ce am aruncat-o și a explodat au rămas încremeniți. 
 - Spune-le că așa vom proceda cu toate instalațiile lor de colectare și distribuire a energiei umane.
Toate acele entități pleacă foarte amărte.
Pleacă și Fecioara Maria, care mulțumește Mariei și lui Dragoș pentru ceea ce au făcut.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu