Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 16 februarie 2018

* (13) - Un Consiliu de încarnare/reîncarnare pe Pământ; Un Cosiliu de (re)încarnare pentru Orion; Planeta Mirvana.


Regresie hipnotică pentru Ionuț, efectuată de Dragoș Coroșeț, prin intermediul mediumului Maria.
28 martie 2017 


Întrată în transă hipnotică, Maria este trimisă să-l găsească pe Ionuț (persoana pentru care se face regresia). Vede o entitate în Ionuț căreia i se cere să iasă și să se identifice; apare cu coarne, codiță, blană. Se numește Dicu

 - Cum l-ai capturat pe Ionuț? 
 - Eram într-o urmărire, urmăream un uman. Îl urmăream de mai mult timp și când am trecut pe lângă Ionuț, acesta m-a descoperit șI atunci m-am decis să-l capturez. L-am speriat: când dormea i-am suflat în față și când s-a trezit s-a speriat foarte tare de mine. Ca să-l sperii și mai tare, i-am blocat brațele; l-am imobilizat.
 - De ce ai făcut asta?
 - Așa, ca să mă distrez. Dragoș îi cere Mariei să facă o biluță eneregetică de înaltă vibrație și când Dicu nu este atent, să i-o detoneze la picioare. Maria pregătește acea biluță, tinându-și mâinile la spate. 
- Ce faci cu Ionuț, e întrebat drăcușorul? 
 - Ii iau energia. 
 - I-ai introdus implanturi, și ce blocaje i-ai provocat?
- Blocaje sentimentale, dureri de cap, unflarea amigdalelor, dureri de spate, de genunchi. 
- Toate din cauza ta? 
- Da, dar sensibilitatea vederii nu-i de la mine.
- Ce urmărești prin ceea ce faci?
- Extrag cât mai multă energie negativă. 

- Ionuț nu te mai vrea, scoate-i toate implanturile.
- Nu vreau, am muncit pentru asta și nici n-am să plec de aici.
- Pleacă, alfel va fi rău de tine. 

- Plec dar o să revin. 
 - Asta o crezi tu. 
- Apucă-te de treabă! 
- O să m-apuc. 
- Scoate-le! Mai repede. Dragoș îi cere Mariei să arunce biluța la picioarele drăcușorului. Acesta se sperie: 
 - Ce faci, ești nebună, mă sperii! Vrei să fac vreo stricăciune și apoi să dați vina tot pe mine?, zice drăcușorul.
Scoate implanturile și cu un ochi se uită sre Maria, să nu-i mai arunce ceva. Maria constată însă că Dicu scoate implanturile mari, iar pe cele mici încearcă să le lase.
Ii atrage atenția să curețe tot, și el se conformează.
Au diferite forme și sunt peste tot: în inimă, urechi, ochi. Unele par a fi niste fire, cabluri terminate cu ventuze. 


Drăcușorul mormăie nemulțumit, mai ales după ce Maria a descoperit intenția lui de a lăsa implanturile mici.
Dragoș îi cere Mariei să mai facă o biluță. O ține în mână ca și când ar vrea s-o arunce Drăcușorul accelerează activitatea de scoatere a implanturilor, temător că s-ar putea să i se arunce și acea biluță. E clar că nu-i plac energiile din acea biluță.


Sângele lui Ionuț arată de parcă ar avea nisip în el.
Drăcușorul își agață la gât implanturile scoase și când termină, le pune jos și le distruge.
- De unde au ei cunoștințele ca să faci implanturi? 
 - Eu doar mă gândesc la ele, le doresc și ele apar, răspunde Dicu.
Spune că nu este pusă de el acea coroană de la gâtul lui Ionuț, așa că nu se atinge de ea.
Au mai rămas în corp niște energii negative. Maria-i pune mâinile energetice pe creier lui Ionuț pentru a-i extrage energiile negative.
Vibrația este fluctuantă. Maria crește nivelul vibrațiilor și curăță totul, energizează inima, elimină niște sânge închegat, face o deschizătură la picioare pe unde rezidiile se scurg în pământ.
Vede un chist în stomac pe care-l iradiază cu un fel de laser, până acesta dispare. Reface tranzitul intestinal, elimină pietrele de la rinichi.Vede o energie neagră la ochi și o extrage. Asta explica sensibilitatea exagerată la lumină.
Drăcușorul Dicu este expediat printr-un portal pe care i s-a cerut să și-l creeze.
Cheamă entitatea responsabilă pentru implantul de la gât.
Apare o femeie care spune că se numește Vali. Are o coroniță pe cap. Este umană. 

 - De ce ai coroniță pe cap? 
 - Așa îmi place mie, să vă păcălesc pe toți. 
 - Deci, cine ești? 
 - O femeie care are ajutoare. 
 - Ce ajutoare? 
 - Nu pot să-ți spun, nu te cunosc. Dă-mi pace. 
 - Îți dau drumul să pleci după ce stăm de vorbă. Tu ai făcut acel colier? 
 - Ajutorul meu. 
 - Cheamă-l! 
Apare un lup. Maria îl scanează, are vibrația: minus 18000, se numește URA și spune că vine din spatele Lunii. 
 - Ce ești tu? 
 - Sunt ceea ce vreau să fiu, orice animal, orice pasare. 
- Ce e cu coroana de la gâtul lui Ionuț?
- Prin ea țin legătura cu el ca să-i induc vibrații joase. 
- De ce ai figură ce lup? 
- Așa am vrut. Pot să fiu și prinț. Uite, acum sunt prinț. Să-mi vorbești respectuos!
- Ce vârstă ai?
- 4000 ani, m-a creat Creatorul. 
- Alteță, scoate acea coroniță de pa Ionuț. 
- Să mi-o pun pe cap? 
 - Dacă vrei. Număr până la trei și de acum o vei purta mereu, n-o vei mai putea da jos. 
 - Nu-i nimic, îmi place. 
- URA, din ce metal e făcută coronița? 
- Din Ovon. L-am creat-o prin puterea minții. 
 - Poți să faci și aur? 
 - Aurul are energia lui.

Dragoș îi cere Mariei să dea timpul înapoi până la momentul cu ghicitul în cafea și să vadă dacă acea ghicitoare avea puteri magice.
- Nu, nu avea nicio putere. Doar încerca să-l manipuleze. Prin gânduri însă el s-a blocat singur. 
 - Mergi cu el până la momentul când, s-a decis reîncarnarea lui. 
 - Îl văd în fața unui consiliu de reîncarnare. E foarte timorat. 
 - Ce condiții a acceptat la reîcarnare (întreabă consiluiul). 
 - I-au explicat cum va fi în acea viață, spune un consilier, dar el a insistat să se reîncarnare. 
- Cu ce condiții ? 
- Noi i-am spus să se păzească de energii negative căci el e ca un burete. El a vrut această încarnare. E o fire foarte curioasă. Da, e la prima încarnare pe Pământ. 
 - Unde a mai fost? De unde a venit? 
 - A mai fost pe Orion



Dragoș cere Mariei să-l ia pe Ionuț și să meargă pe Orion.
Ajung pe Orion la un Consiliu de reâncarnare pentru acea planetă. Membri consiliului par a fi ca umanii, dar mult mai înalți, mai luminoși.
Vorbesc cu o femeie, VANA.
- Stiam că o să venuiți. Mă bucur, spune Vana. 
- Câte încarnări a avut Ionuț pe Orion? 
- Patru. Înainte de acele vieți venise de departe. (Le arată un punct de pe cer). 
- Ce condiții se pun la încarnare pe Orion?
Mai întâi află că vibrația pe Orion este de 18 mld. și că durata medie de viață a unei ființe este acolo de 400 de ani (ceea ce corespunde cu 1800 de ani pământeni).

- Ionuț a avut familie pe Orion? 
- Da. 
- Cum a fost viata lui acolo? 
- Liniștită. 
- De ce a vrut să vină pe Pământ? 
- Era curios dar noi l-am vegheat de la distanță. 
- Ce stii despre sufletele pereche? 
 - E o rezonanță magnetică. Fiecare suflet are. Perechea poate fi departe.
- Deci nu se nasc împreună? 
- Nu, dar se pot regăsi. 
- Ce ne poți spune, ori recomanda, nouă pământenilor?
- Invățați să vă iubiti. 
 Maria: în timp ce Vana îmi vorbea, eu îl vedeam pe Ionuț pe timpul când trăia pe Orion. Parcă era aviator.

După ce revin pe Pământ, Dragoș îi cere Mariei să-și caute sufletul pereche. 
Apare un bărbat necunoscut de care imediat se simte puternic atrasă. Dar și acesta este atras de ea.
Numele lui este Marcus și trăiește în orașul Hulera, Spania.
Declară că de acum nu se va mai despărți de Maria. Refuză să se mai despartă de ea. 
Dragoș încearcă să-i taie elanul. Îi cere să-și revadă contractul de viață și să vadă dacă scrie acolo că se vor întâlni si nu se vor mai despărți. El constată că în destinul lui nu este prevăzut așa ceva.
- Vezi? Acum înțelegi că nu ai dreptul s-o reții? Vă veți întâlni în viitor.
Maria: mă atrage, desi ne-am îndepărtat. 
- Mentineți acea legătură dar îndepărtati-vă, îi cere Dragoș, Mariei. 
După comanda lui Dragoș, 1,2,3, Maria revine dar spune că încă simte acea legătură, acea energie. 

- Mergi cu Ionuț la cel punct arătat de Vana pe cer. 
Călătoresc foarte repede și ajung la oplanetă înconjurată de inele, așa cum are și Saturn. Planeta are culoarea bleo-albastru.
- Nu ne putem apropia. Vibrația este extrem de mare. Are frecvența de 4 miliarde.
Își măresc vibrația, la cererea lui Dragoș și reușesc să pătrundă pe planetă. Nu văd ființe dar văd niște case spațioase, ovale, parcă făcute din sticlă.
Apare o ființă care vine din aer. Este mult mai mare decât ei. Îi cercetează. Ființa aceea, care seamănă cu oamenii are ochii, proporțional mai mici, fața rotundă, gura și nasul mici,
Se recomandă MUBA.
- Cine sunteți? Pe el parcă l-aș cunoaște, spune Muba. Mă plimbam pe aici și v-am văzut.
- Cum se numește această planetă? 
 - MIRVANA. Are doar 14.000 de locuitori. Pe el îl recunosc, e unul de-ai noștri, plecat de mult cu o navă de cerecetare, și care nu s-a mai întors. L-am căutat, dar nu l-am mai găsit.
- Și voi sunteți atacați de alte entități?, întreabă Maria. 
- Da, mai suntem și noi atacați, dar foarte rar de Draconieni. Noi ne menținem vibrația, pacea, liuniștea iubirea. 
 - De asta v-ați pus acel scut în jurul planetei? 
- Da, dar rareori draconienii mai reușesc să pătrundă prin acel scut.
- Poți explica lui Ionuț cum poate face ca după ce-și va părăsi corpul fizic pe Pământ, să revină aici, de unde a plecat? 
 - E suficient ca el să vrea. 
 - Da (spune Dragoș prin intermediul Mariei) dar există posibilitatea ca după moarte să uite tot ceea ce și-a dorit !?
- În cazul ăsta, și dacă este hotărât să-mi declare mie aici și acum această dorință șI vom avea grijă să-l dirijăm. Ionuț spune da, din tot sufletul. Se îmrățișează cu bătrânul (mirvanian), sunt foarte fericiți
Pământenii pleacă, în timp ce bătrânul declară că ar mai fi vrut să stea de vorbă cu ei. ÎșI iau la revedere, își fac cu mâna. Revenin pe Pământ.
Dragoș o pune pe Maria să strănute și o cheamă la el (corpul energetic).

O pregătește pentru altă incursiune.
Îi cere ca lui să-i ridice mult vibrația și să-i ceară (corpului subtil al lui Dragoș) să-și explice unde este planeta pe care Dragoș a creat-o, îndrumând-o cum se poatea junge la acea planetă.Va pleca împreună cu Ionuț. Le explică că Planeta este ca un soare cu irizații lila, iar ei se vor deplasa în direcția indicată de el.
- După numărătoarea mea, plecați! 
 Se deplasează extrem de repede, văd multe galaxii pe care le depășesc. 
Și, după o vreme, ajung în preajma acelei planete. 
Văd bariera energetică de care Dragoș vorbea, precum și cei șase sateliți care susțin energetic acea barieră. Observă că între acea barieră și fiecare satelit există o legătură, ca un cablu de alimentare. Ajung pe planetă.
Parcă totul este în formare, nori, aburi, o adevărată fierbere, parcă un tărâm în formare. Îi comunică lui Dragoș ceea ce văd 
 - Ieșiți și mergeți în partea opusă a planetei, le spune Dragoș.

Procedează cum li s-a spus și ajung la o foarte frumoasă formă de relief: munți, coline, șes, multă iarbă verde, flori, copaci și un râu care curge. Apa e precum cristalul, de culoare albăstruie, străvezie. Maria bagă măinile în acea apa pe care o simte catifelată, călduță și dătătoare de viață. Văd multe animale pe care le percep prietenoase între ele și față de ei. 
Acolo viețuitoarele nu se vânează una pe alta. O căprioară atinge cu botul ei umed și moale mâna Mariei. Percep aceste animale ca pe niște ființe înteligente.
Nu văd oameni si nici finițe ET.

La plecare, parcă lasă în urma lor o dâră de fum. 
- Imi tot spui să nu uit coordonatele, îi spune Maria lui Dragăș. 
- Păi, eu le știu.
- Când am băgat mina în apă era caldă, plăcută. 
- Reveniți!
Acum număr să vă reluați bioritmul de pe Pământ.

Un comentariu:

  1. Bravo...postezi lucruri interesante care imi aduc aminte de ceea ce sunt cu adevarat... Multumesc.

    RăspundețiȘtergere