Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 25 februarie 2018

* (12) - Regresie hipnotică pentru Dragoș Coroșeț.

(27 martie 2017; mediumul Maria)
(fragmente)

La începutul sesiunii Dragoș îi cere Mariei să-și scaneze propriul corp enegetic pentru a costata dacă are ceva implanturi, entități ori energii negative.

Găsește energii negative în plexul solar.
- Uită-te la corpul tău fizic și vezi la ce corespunde răceala pe care o ai, îi spune Dragoș, Mariei.
Găsește unele energii în corpul fizic pe care le elimină, curăță și aura. Lucrează apoi asupra creierului. Maria constată că deși le elimină, acele energii se refac. 
 - Din ce cauză? 
 - Vin din afară ca vorbe, invidii de la cunoștințe. 
 - Modifică-ți ADN-ul energetic, schimbă-i frecvența. Acum le poate lua si nu se mai refac. 
 - Am scos din plexul solar un fel de inimă care prinsese și rădăcini. 
 - Vezi de ce tu porți ochelari, cere Dragoș. 
 - Urmărind firul spre a găsi acea explicație, ajung într-o viață anterioară. Merg pe un drum. Mă întâlnesc cu o femeie care-mi face o pasă pe deasupra ochilor și-mi instalează un fel de folie verde; o cheamă Mena, pe femeie. 
 - Mena, de ce ai pus acea folie verde peste ochii Mariei?
 - Ca s-o fac să vadă ceea ce vreau eu. O manipulez să facă ce vreau eu.
 - Scoate-i folia, pentru că Maria a rupt toate înțelegerile cu tine. Începe să scoată ceva de la ochi. Acum, ochii nu mai au culoarea verde dar Maria vede că în fiecare dintre ei există plasat un cristal. Vrăjitoarea scoate cristalele din ochii Mariei. E mândră de acele cristale :
- Am făcut o operă de artă, spune ea, și le înghite.
Dragoș și Maria o lasă pe Mena să plece.
Maria revine în viața reală și-și verifică ochii, pe care-i și energizează, punând mîinile deasupra lor. Sunt perfecți acum.
Dragoș îi comunică Mariei că atunci când va ieși din regresie, nu va mai avea nevoie de ochelari.
- Maria, cheamă-l pe Marcus din Pleiade. (Dragoș a mai lucrat cu această ființă).
Marcus apare. 
 - Ieri, Venus a spus că voi știți totul despre mine. De unde vin? 
 - De pe Jupiter. 
 - Am trăit o viață, ori mai multe acolo? 
 - Ai avut 8 vieți pe Jupiter și 14 pe Pământ.
 - M-am mai încarnat și pe alte planete? 
 - Da. Ai fost și în Pleiade. 
 - Când am fost în Pleiade?
 - Mai înainte de Jupiter. Pe Pleiade fiind, ai plecat pe Jupiter într-o misiune; coordonai ceva în spațiu. Acolo ai murit. 
 - Cum am murit pe Jupiter? 
 - A fost o explozie. Pe Jupiter vibrația era de 14 miliarde Hz. Sarcina ta de pe Jupiter era să veghezi asupra centurii care înconjura planeta, pentru protecție. Ai fost atacat de reptilieni.
 - Eram singur?
 - A fost o defecțiune pe nava ta și n-ai putut să te catapultezi. Ai căzut într-un vid de energie, un portal și ai ajuns pe Pământ. 
 - Acel portal a apărut natural sau era creat de cineva? 
 - Natural, apărut din cauze meteo. 
 - Cine era șeful celor care m-au atacat? 
 - Asor.
(Il cheamă și vine) 
 - Asor, de ce m-ați atacat? 
 - N-aveam nimic cu tine, dar tu erai de gardă. 
 - A fost o defecțiune la nava ta care a explodat. 
 - Da, dar dacă nu mă atacați voi... 
 - Noi aveam nevoie de aur pentru navele noastre. 
 - Ce faceți, mai precis, din aur? 
 - Niște piese pentru navele noastre, ca să nu folosim combustibil. Aurul are multă energie. 
 - Cum captați acea energie? 
 - O captăm cu unde sonore. Mai mult nu-ți spun, e secret. 
 - Cei din Pleiade folosesc și ei aurul? 
 - Da. Tehnologia lor este și ea avansată; în diferite puncte sunt mai avansați ca noi, în altele noi suntem mai buni.
 - Maria, cum îl vezi pre Asor? 
 - Ca pe o ființă de lumină. Am văzut cum obțin energia. Erau două motoare care se frecau între ele și produceau energie. Aceste motoare produceau o energie ca o aură.
- Ai zis că l-ai văzut pe Asor ca pe o ființă de lumină. 
- Așa l-am văzut eu.
- Marcus, de unde am venit eu înainte de Pleiade?
- Ai fost aici mult timp dar nu-ți pot spune de unde ai venit. Nu știu decât că de undeva de sus. 
- Pleiadele înseamnă mai multe planete? 
- E o planetă înconjurată de mai multe stele.
- Cât am stat pe Pleiade, am avut familie? 
- Nu. Erai mai tot timpul plecat. 
- Există cineva în Pleiade care știe de unde am venit eu sau care a venit și el tot de acolo? 
 - Da. Există o persoană foarte bătrână care a venit de unde ai venit și tu. 
 - Îl poți chema? Cum se numește? 
 - Da, se numește Petru.
 - Petru, mă auzi? 
 - Da. 
 - Ce faci, cum ești? 
 - Puțin obosit, am multe de coordonat. 
 - Unde este acel loc de unde venim noi? 
 - Un loc din dimensiunea a 14- a
 - Acolo am luat ființă ca suflete? 
 - Am fost creați [nota C.M.: în altă regresie vom afla că în acest univers există 12 planete care crează suflete. Maria vedea cum din planeta din care provenea ea ieșau din timp în timp niște bule de energie care aveau un fel de aură și care erau, de fapt, sufete în prima lor formă existențială (așa-numitele „suflete rădăcină”). Acestea ies din planetă și se răspândesc încet în univers. Fiecare dintre acele planete emană bule cu caracteristici distincte, și asta reprezintă cele 12 tipuri de rase inteligente de bază existente în univers. Tot din acea regresie vom mai afla că unele dintre cele 12 planete creatoare de suflete, au caracteristici masculine, altele feminine. De ex. planeta Nagel, din care s-a născut sufletul primar (rădăcină) al lui Dragoș, are caracteristici masculine, în timp ce planeta care a creat-o pe Maria are caracteristici feminine. Tot de acolo aflăm că planeta Pământ nu este creatoare de suflete, menirea ei fiind să le adopte și să le crească. Fascinant, nu?
- Care e rolul celor din dimensiunea a 14-a? 
- Să fie liniste, pace. 
- Ce o fi fost în capul meu când am plecat de pe o planetă din dimensiunea 14-a, coborând în dimensiunea a 8-a (Jupiter) ca să ajung pe Pământ, în dimensiunea a 3-a?, se minunează Dragoș. 
- Ai vrut să aduci pace și în dimensiuni inferioare. 
- Câți ani ai, Petru? 
- Sunt foarte bătrân, am 8000 de ani. 
- Și eu ? 
- 6000. 
- Care e nivelul tău de vibrație? 
- 30.000 Hz. 
- O să număr de la 1 la 3 și nivelul vibrațiilor tale va fi de o infinitate de hz. 
- Cum te simți, Petru? 
- Mai bine, mulțumesc. 
- Petru, de e am eu abilitatea de a ridica frecvența de vibrație a cuiva doar printr-o comandă? 
- O ai de mult. Și eu o aveam când eram mai tânăr. 
- Cât trăiesc cei din dimensiunea a 14-a ?
- Cât doresc, și își pot alege orice loc din univers, corespunzător vibrației lor sau mai mic. Dar, cu aprobare. Avem superiori și noi. 
- Care sunt superiorii tăi? 
- Creatorul. 
- De ce nu este si o Mama Creatoare ci doar un Tată Creator ?
- Nu este nevoie de două ființe creatoare.(nota C.M.: așa cum am menționat mai sus, de fapt, pentru crearea unui suflet, nu este nevoie de două ființe creatoare ci doar de una, care poate avea caracteristică feminină ori masculină)
- Petru, poți călători în alte universuri? 
- Sunt peste tot, particule de-ale mele se regăsesc în multe universuri și asta îmi dă percepția de prezență grenerală. 
 - Îmi poți răspunde la niște întrebări? 
- Dacă mi se dă voie. 
- Sunt entități care se alimentează din mine? Multe își trimit tentaculele dar nu ajung la tine. 
- Reptilieni? 
- Ți-au dat târcoale mută vreme reptilienii, s-au învârtit în jurul tău dar nu te-au atins.
 - Sunt entități care ar vrea să-ți taie canalul cu Sursa ta din dimensiunea a 14-a, la care te duci noaptea când corpul tău fizic doarme. 
- Ashtar este dușmanul nostru, al pământenilor ? 
- Da, și al nostru. E foarte viclean și are multă putere deși e doar din dimensiunea a 5-a. Mulți umani îl slujesc. 
- Și eu? 
- Tu ești ca o stea și te sprijini pe mulți colaboratori. 
- Cât de repede voi evolua? 
- Sarcina ta este să deschizi mințile oamenilor de pe Pământ. 
- Și dacă nu voi reuși? 
- Vei da socoteală Consiliului celor 6, care te-a trimis.
Maria vede 6 bătrâni cu barbă albă. 
- Tu ți-ai dorit această încarnare și ei ți-au dat aprobarea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu