Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

luni, 19 februarie 2018

* (2) - Războiul reptiliano-atlantid, cauza scufundării Atlantidei.


(30 ian.2017, mediumul Maria.
(fragment)
Localizare în timp: anul 5170 î.Hr.
După intrarea în transa hipnotică:
Dragoș: Maria, mergi la o amintire pe care mintea ta o alege. Ce vezi?
Maria: sunt în Atlantida. Întâlnesc o ființă.
Prin intermediul mediumului, Dragoș discută cu acea ființă.
- Cum te numești? Câti ani ai?  
- Isaia și am 30 de ani..
- Ești soldat?
- Sunt femeie.
- Ce faci acum?
- Ne strângem pentru că începe războiul.
Maria vede femei desculțe, îmbrăcate în rochii, oameni agitați.
- Cum e costruită societatea voastră?, întreabă Dragoș.
- Pe criterii de puritate, sunt cinci nivele, cei mai avansați sunt cei de pe nivelul 5, cei mai puțin spirituializați sunt la primul nivel. Eu fac parte din nivelul trei. 
- Peste cinci minute începe războiul.
- De cine sunteți atacați?
- De reptilieni.
- De ce vă atacă?
- Ca să nu devenim prea puternici.
- Cu ce vă atacă?
- Cu raze.
- Voi cum vă apărați? Aveți arme?
- Nu. Ne apărăm printr-un zid energetic pe care-l creăm prin concentrare, cu ajutorul unor cristale.
- Fiecare dintre voi are un cristal?
- Da, s-au făcut în laboratoare.
- Ce durată de viață medie aveți?
- 120 de ani.
- În ce an sunteți?
- În 5170 (î.Hr; n.m.)
- Cum arată populația voastră?
- Înălțime medie 1,8 m, ochi albastri, păr blond.
- Ai un partener de viață?
- Sunt căsătorită.
- Înainte de acest război ați vorbit sau ați comunicat cu reptilienii?
- Da, dar ei tot ne atacă pentru ca noi să nu devenim prea puternici.
- Anveți nave spațiale?
- Nu.
- Mergi puțin înainte, vezi cine atacă primii
- Reptilienii.
- Iar tu ce faci?
- Mă înalț.
- Reptilienii au lider?  
 - Da. 
- Cheamă-l, te rog, în fața ta.
- Cum arată?
- Hidos.
- Cum îl chreamă?
- Armus.
- Lasă-mă să vorbesc cu el. Armus?
- Da.
- De ce ați venit pe Pamânt?
- (Să-i supunem). Să-i putem controla.
- Cum i-ați controlat până acum?
- Eram aliați.
- Si atunci de ce vreți să-i controlați?
- Avem nevoie de ei pentru energie.
- Păi, dacă-i distrugeți n-o să mai aveți energie.
- Nu-i distrugem, doar îi cucerim
- De unde veniți voi?
-  (neinteligibil)
- Cum vă înmulțiți ? 
- Nu ne înmulțim.
- Care e durata voastră de viață?
- 50-60 de ani.
- Și atunci?
- Ne multiplicăm. Suntem făcuți în laborator.
- Deci, sunteți clone. Câți sunteți pe planeta voastră?
- Trei milioane.
- Și atlanții?
- Două milioane.
- Cu ce foțe îi ataci pe atlanți?
- Ei n-au arme se apără energetic.
- Și de ce nu folosiți si voi un atac energetic?
- N-avem atâta energie.
- Care e frecvența ta de vibrație?
- Cinci.
- De ce n-o ridici? Vrei să te ajut?
- Nu că mă dezintegrez.
- Care e valoarea minimă la care începe corpul tău să se dezintegreze?
- 10 Hz.
- Deci la 100 vă-ați dezintegra toți? 
- Da.
Acum Dragoș vorbeste cu Isaia.
- Isaia, care sunt pierderile voastre?
- Nu știu căci pe mine m-au capturat. Sunt într-o încăpere întunecoasă. Sunt singură. 
- Dă timpul înainte. Câți ani vei sta capturată?
-  Zece ani după care mă îmbolnăvesc. Mi se îmbolnăvesc organele interne.
- Ce vibrație ai tu acum?
- Patru. Când m-au prins aveam 1000 (Dragoș îi ridică vibrația la 1000; se simte mult mai bine).
- Dă timpul înainte și vezi ce se întâmplă în viitor cu tine?
- Mor după 10 ani. (Sufletul iese prin chakra coroanei. Maria vede că spiritul are culoarea alb-albastrui).
- Unde ajungi după ce-ți părăsești corpul fizic?
- În dimensiunea a 10-a. Plutesc. Nu mai e nimeni cu mine.
- Ce vezi?
- Nimic.
- Mergi mai departe și mai repede până te întâlnești cu cineva.
- M-am întâlnit cu mama. O cheamă Ani.
- De câți ani a plecat mama ta de pe Pământ?
- Nu a fost niciodată încarnată pe Pământ. A fost în Pleiade. Și eu am venit pe Pământ tot din Pleiade.
- Atnunci, dacă tu ești din Pleiade de ce ai ales să te încarnezi pe Pământ? 
-Am venit după soțul meu care este pământean.
--------------------------------------------------------------------------------------------
- Revino în timp la războiul cu reptilienii. Cum s-a terminat, cine a câștigat?
- Reptilienii.
- Și Atlantida?
- S-a scufundat, au nimicit-o.
- Ce arme au folosit?
- Raze.
- Și supraviețuitorii ce au făcut?
- Au fugit.
- Unde au fugit?
- În Lemuria (nota C.M.: de fapt, în ceea ce rămăsese din Lemuria, continent care se scufundase anterior printr-un proces care a durat sute de mii de ani, în timp ce Atlantida s-a scufundat în 48 de ore), în Pacific. Alții au plecat în Asia, în Creta, ori la Polul  Nord. În Europa n-au ajuns.
- Mergi în Lemuria în acel timp și vezi cum era.
- Era frumos, dar după un timp s-a scufundat și Lemuria (nota C.M.: din nou, este vorba despre zonele joase ale fostei Lemurii și despre majoritatea insulelor care rezultaseră după disparitia sub ape a acelui continent. Fenomenul a fost unul fizic: prin scufundarea Atlantidei a crescut nivelul oceanului planetar, care a inundat treptat zonele mai joase ale uscatului). A înghițit-o apa. 
- Câte reîncarnări ai mai avut de la Isaia până la data la care îți vorbesc?
- Nouă vieți. 
- Spune-mi anul, numele și țara.
- 700 î.Ch; 530 î.Ch.; 7; 110; 302; 734; 1152; 1562; 1741, nume precum: Laura, Onovea, Arina, Neva, Ana, Cleopatra, Ingrit și în țări ca Franța, Martinica, Israel, Germania, Grecia etc.
--------------------------------------------------------------------------------------

https://www.youtube.com/watch?v=b3LNuwhY564&t=16s


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu