Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 21 februarie 2018

* (67) PIATRA DE ÎNCERCARE A UMANITĂȚII: Pământul izolat printr-o plasă energetică, prin hotărârea Creatorilor (exigenți).


Regresie hipnotică realizată de Dragoș Coroșeț, pe data de 17 mai 2017.
Medium utilizat: Maria.

După intrarea în transă hipnotică:
Dragoș: Maria, acum ești în contact mental cu mine. Care este nivelul tău de vibrație?
Maria: 1400.
Dragoș: de ce este atât de scăzut?
Maria: am văzut o pasăre foarte mare, albă, care plana deasupra casei tale.
Dragoș: Cine este?
Maria: Lilith. A venit în fața mea și vrea să vorbească cu tine.
Lilith, adresându-se lui Dragoș: „ ai grijă, deranjezi cam multe entități.”
Dragoș: de la cine ai acest mesaj ?
Lilith: avem nevoie de liniște. Misiunea ta e una grea.
Dragoș: care este acea misiune?
Lilith: de a desface o legătură, de a desființa o interdicție.
Dradoș: ce legătură?
Lilith: între Univers și Pământ.
Dragoș: de ce?
Lilith: pentru ca oamenii să poată primi energiile cosmice.
Dragoș: cine a făcut acele legături pe care eu ar trebui să le rup, să le desființez?
Lilith: Reptilienii.
Dragoș: de ce n-o desfaceți voi?
Lilith: trebuie neapărat să fie făcută de un pământean.
Dragoș: de ce nu s-a încarnat unul dintre voi în acest scop?
Lilith: eu nu mă pot încarna.
Dragoș: din câte înțeleg eu, tu ești o entitate duală; când bună, când rea. 
Lilith: așa sunteți și voi. Eu sunt rea când întâlnesc răul și bună când întâlnesc binele. 
Dragoș: poți să mă ajuți în sarcina asta pe care mi-o transmiți?
Lilith: nu, nu pot. Aș încălca dispozițiile pe care le-am primit.
Dragoș: de cât timp ești în preajma mea pentru a-mi transmite acest mesaj?
Lilith: de trei zile încerc să-mi fac simțită prezența, ca să te anunț că trebuie să fii atent, foarte atent.
Dragoș: pe cine am deranjat așa de tare?
Lilith: pe Reptilieni, Draconieni, Insectoizii.
Dragoș: care e vibrația ta acum, Lilith?
Lilith: 400 mld. Știu că prezența mea în preajma ta ți-a creat o stare de disconfort, te-am iritat. Dar a fost fără voia mea.
Dragoș: tu, ca entitate duală, când ești rea nu-ți pasă de reguli, poți să le încalci.
Lilith: și mie mi se încalcă regulile și, de aceea le încalc și eu, atunci când mă manifest în acest aspect al dualității.
Dragoș: care este relația ta cu Creatorii? 
Lilith: eu am fost prima lor creație.
Dragoș: care e relația ta cu Lucifer?
Lilith: dacă îmi dă pace îi dau și eu lui.
Dragoș: dar el e mai mic decât tine.
Lilith: așa este dar, uneori, se răzvrătește, nu mai ține cont de asta.
Dragoș: de curiozitate, ce face el acum?
Lilith: nu știu, nu mă interesează, pentru mine e un nimeni.
Dragoș: ce alte senzații și sentimente am avut cât ai stat în apropierea mea, în aceste trei zile? 
Lilith: ai simțit căldură și dureri de cap; îmi pare rău, dar asta e consecința apropierii mele. De fapt, am vizitat-o și pe Maria.
Dragoș: care este misiunea Mariei?
Lilith: să stea lângă tine.
Dragoș: Lilith, ce faci tu ca să te aperi de entitățile malefice? Cum te aperi?
Lilith: eu nu mă apăr, eu atac.
Dragoș: n-ai intâlnit entități negative mai puternice decât tine?
Lilith: eu nu provoc și nu mă lupt cu nimeni, dacă sunt atacată, atac.
Dragoș: de ce ai stat trei zile ca să-mi dai acest mesaj? L-ai considerat atât de important? 
Lilith: am fost trimisă de cei 12 Creatori.
Dragoș: păi, eu am înțeles că e un mesaj din partea ta !?
Lilith: ești vegheat (apărat) dar și supravegheat non stop.
Dragoș: n-ar fi mai bine ca fiecare Creator să aibă zona sa proprie de influență? De ce intră unul peste altul? De fapt, Lilith, vreau să te întreb, dată fiind natura ta duală, dacă ar fi un conflict între mai mulți creatori, tu de partea cui ai fi?
Lilith: Eu sunt de partea adevărului.
Dragoș: păi, atunci când Creatorul nostru a fost atacat, tu ce ai făcut?
Lilith: am fost în spatele lui.
Dragoș: tu de ce nu ai atacat?
Lilith: nu am atâta putere.
Dragoș: voi mai primi vizite de la tine?
Lilith: dacă va fi necesar, da.
Dragoș: când trebuie să fac acea ruptură și cum va trebui să fac?
Lilith: vei fi anunțat la timp.
Dragoș: și dacă nu voi putea rupe acea legătură ?!
Lilith: trebuie.
Dragoș: multumesc pentru mesaj.
Maria, te simți bine?
Maria: da, dar de vreo trei zile am o durere de cap…De fapt văd și la tine multe energii la cap.
Dragoș: cum o vezi pe Lilith?
Maria: ca pe o pasăre mare și albă care plutește în aer.
Dragoș: deschide un portal la tine și unul la mine ca să fie absorbite toate acele energii.
Maria: OK, e în regulă.
Dragoș: cheamă-l pe Metatron.
Maria: a venit. 
Dragoș: salutare, Metatron. Ce mai scrii?
Metatron: Studiez (obsev) mișcările planetelor.
Dragoș: ce știi despre legătura dintre Pământ și Univers, pe care eu am sarcina să o rup, așa cum m-a anunțat Lilith?
Metatron: nu știu nimic.
Dragoș: mă întreb atunci cine ar mai trebui să știe !?
Metatron: stiu că Pământul e înconjurat de o plasă energetică, un filtru, care nu permite unor energii de anumite vibrații să pătrundă pe planetă. 
Dragoș: de ce n-ați rupt-o voi?
Metatron: umanii trebuie s-o facă, noi nu suntem abilitați.

Dragoș: Maria, cel cu care vorbesc e Metatron?
Maria: nu, nu este el, de fapt a și dispărut (când m-ai întrebat).
Dragoș: cheamă-l pe Iisus! (Apare cineva)
Maria: îmi cer scuze dar trebuie să-l ating și pe el, nu vezi ce se întâmplă?
Nu nu e el.
Dragoș: care este cauza acestor apariții.
Maria: invocările mele sunt barate.
Dragoș: unde e acea barieră? Vezi unde e!
Maria: cred că este vorba de acea plasă energetică din jurul planetei. Cred că e aceeași plasă.
Dragoș: dar de ce până acum ai putut comunica și acum nu?    
Maria: e ca o sită. 
Dragoș: care e nivelul vibrațiilor tale, Maria?
Maria: 50.000
Dragăș: ridică-le până la 5 infinități și încarcă să treci prin acea sită.
Maria: la început m-a respins dar mi-am făcut o sabie energetică cu care am făcut o gaură, acum calea e liberă, energiile trec.
Dragoș: cheamă-l din nou pe Iisus și intreabă-l ce e cu plasa aia, cine a pus-o? 
Iisus vine.
Maria: spune că cei 6 creatori  (nebenefici) au hotărât.
Dragoș: de ce nu vor ca umanii să fie ajutați? Creatorul nostru de ce n-a făcut nimic și a acceptat această decizie care afectează umanitatea?
Maria: Iisus spune că prin acea plasă poate trece lumina, asigurând existența. Pentru restul informațiilor sarcina este lăsată pe seama umanilor. (nota C.M.: altfel spus: vrem să evoluăm? atunci trebuie să muncim pentru asta, nu să așteptăm ca alții să ne facă treaba).
Plasa a fost pusă acum 7 zile (deci, cam pe 9-10 mai 2017). Noi suntem obiect de studiu, vor să ne testeze puterea și determinarea; nu ni se dă nimic pe gratis.
Creatorul Suprem și Creatorul nostru au încredere că noi vom trece cu bine acet test, destul de dur.
Tatăl Creator are acum pe Pământ 7 trimiși care au sarcina să trezească lumea care va trebui să se mobilizeze pentru a rupe acea plasă.  
La cererea lui Dragoș, Maria îl întreabă pe Iisus dacă va mai veni odată pe Pământ.
Iisus: sunteți voi acolo. 
Spune că și el a fost supus atacurilor și a învins. O vom putea face și noi.
Dragoș: el cum a reușit?
Iisus: prin iubire. La el n-a ajuns întunericul, căci și-a pătrat mereu Lumina. Omul trebuie să înțeleagă că în el este puterea.
Dragoș: în afara celor 6 Creatori ai întunericului, ce au făcut ceilalți, cei ai Luminii, atunci când s-a hotărât să se creeze acea plasă (filtru) în jurul Pământului?
Iisus: au fost neutri, deci hotărârea s-a adoptat.

Maria: după toate astea, simt și văd că în inima mea ar fi o altă inimă mai mică și neagră. Este pusă acolo pentru a se ști unde sunt, ce simt și ce fac.
Dragoș: cine a pus acea inimioară de tăciune? Cheamă-l.
Apare o reptilă. (Cum se numeste? Râde de la distanță. E mascul ori femelă? Nu e nici una nici alta. Atunci o să experimentăm și noi pe el) Nu vrea să coopereze, spune Maria Maria; crează o sferă în care bagă reptila. Aceasta se zbate.
Dragoș: întreab-o când ți-a pus acel implant în inimă? Roagă-l pe Iisus să ți-l scoată. Da, o scoate. E ca o casetă mică de bijuterii, sub formă de inimă și e plasată în inima Mariei. După ce este scoasă este distrusă iar reptila este trimisă printr-un portal. 

Dragoș: Maria, roagă-l pe Iisus să mergeți să vedeți ce face Lucifer.
Îl găsesc distrat, flueră și cântă, de parcă și-a ieșit din minți. Zice că-și face el un plan. Are de gând să se facă bun. Parcă e un copil care modelează plastilină.
Iisus spune că trebuie ajutat. Îl tratează pe Lucifer: îi pune mâinile la ceafă și la frunte și-i dă energie pozitivă. Atunci Lucifer îl recunoaște și-l îmbrățișează: „Ești fratele meu”, îl recunoaște Lucifer, apoi îl întreabă pe Iisus dacă știe ce ar trebui să facă el, căci e hotărât să devină bun.  
Iisus îi spune să meargă cu el, pentru a se reface. Se vor prezenta la Tatăl Creator. O, n-am mai fost de-o veșnicie, spune Lucifer.
E foarte bucuros că merge la Tatăl; apoi, Iisus mai discută ceva cu Lucifer.

Dragoș: Maria, întreabă-l pe Iisus de acea legătură care trebuie ruptă!
Maria o vede ca pe-o funie foarte groasă, nu, mai bine zis ca o plasă de cartofi, cu multe găurele mici. Totuși, ea observă că nu este acea plasă pe care ea a găurit-o, pentru a lăsa energiile să treacă între Univers și Pământ. E amplasată între dimensiuni.
Dragoș: să vină entitatea care a pus-o.
Ca o străfulgerare, Maria vede că au apărut și dispărut cei 6 Creatori.
Deci autorii sunt ce cei 6 Creatori exigenți.
Îi mulțumesc lui Iisus care pleacă împreună cu „oița rătăcită” Lucifer, ce pare a avea, în continuare, mintea rătăcită.

De la mare distanță, Maria vede Pământul ca pe un punct  întunecat, înconjurat de un cerc luminos, plasat la o distanță. mai mare de planetă.




Un comentariu:

  1. PAMANTUL E PLAT ! TOTUL E DOAR IN MINTEA LOR....PARCA ERA VORBA DE GESARA,OAMENI ,CARE IN FUNDAL SE OCUPA CU ELIBERAREA NOASTRA. NOI POPULATIA MUNCIM ,TREBUE SA EXISTAM.DECI,DA ..CONSTIINTA,E SINGURA CARE POATE SA FACA CEVA..PENTRU CA NOI SUNTEM ,,PRINTI SI PRINTESE,,MULTUMESC !

    RăspundețiȘtergere