Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

luni, 1 ianuarie 2018

Inuaki, reptilianul din mine (XVII) – Cartea a doua.

de Aryana Havah                  
(continuare)

A: Tu ştii ceva de un anume plan de implantare de cipuri?
D: Aghton spune că există, dar că nu mai au timp şi nici voie să îl pună în aplicare, deşi ei se străduiesc să o facă. Dacă planul ar fi reuşit întreaga omenire ar fi rămas pentru o foarte lungă perioadă de timp în mâna anunnakkilor. Am avut noroc că s-a intervenit.
A: Ei nu ştiu că nu pot?
D: Nu. Ei lucrează în continuare. Oamenii sunt bombardaţi cu energie negativă cu scopul de a li se slăbi rezistenţa psihică şi fizică, însă această energie este contracarată de cea care vine din univers. La fel şi cu dezbinarea, ei încearcă să ne arate că suntem diferiţi, că unii sunt mai buni decât alţii, că unii au dreptul de a avea tot şi alţii nimic, dar ăsta este un lucru fals, deoarece noi toţi suntem egali şi unul, iar tot ceea ce există este al nostru al tuturor.
A: Este clar că se încearcă dezinformarea noastră. Se vede şi din ceea ce se relatează la televizor.
D: Aşa este. Eu nu mă uit de obicei la ştiri, dar se întâmplă câteodată să fiu în sufragerie când se uită mama. M-am uitat la cel care prezenta o ştire. I-am văzut sufletul. Am văzut că el nu credea în ceea ce spunea, dar că era silit să susţină o anumită idee. Iţi dai seama cât rău îşi făcea singur?
A: Avea şi omul de plătit facturi, de întreţinut copii…
D: Şi când i se va cere socoteală pentru ceea ce a făcut, cum va fi? De ce nu se gândesc că prin ceea ce fac rănesc mase întregi de oameni şi că acest lucru atârnă greu? Ar trebui să înţeleagă că nu mai este timp ca o karmă să se compenseze aici şi că singuri îşi taie dreptul de a fi participanţi la viitorul Terrei. 
Este un dar minunat acela de a fi aici, acum, de a avea şansa să ne anihilăm faptele trecutului şi de a o lua de la început. De ce să nu vrem să participăm?
A: Omul este o fiinţă aparte. Spre exemplu, eu am un prieten căruia i-am povestit tot ceea ce ştiu, l-am avertizat şi cu toate astea refuză să îşi ia minime măsuri sau măcar să încerce să se schimbe. L-am întrebat de ce şi mi-a răspuns că speră să nu se întâmple nimic. Bine, am spus eu, dar dacă se întâmplă ceva nu este mai bine să fii pregătit? Am să văd ce voi face atunci, când voi fi pus în faţa faptului împlinit, mi-a răspuns el.
D: Asta nu este gândirea lui. Este indusă. Oamenii au un instinct de conservare aparte şi simt clopoţelul de alarmă. Anunnakki ne bruiază mecanismul.
A: Şi ce putem face? Cred că sunt mulţi ca el.
D: Putem fi un exemplu.
A: Eu sunt un exemplu, căci ceea ce am spus în cărţile mele, am pus în practică. Eu am un minim de reserve alimentare, am sursă de iluminat, am o mică rezervă de medicamente… Am spus că fac aceste provizii tuturor cunoscuţilor, le-am explicat că dacă este să nu se întâmple nimic nu sunt bani aruncaţi, căci produsele pot fi consumate în timp, dar din câte văd nimeni nu îmi urmează exemplul.
D: Îţi va urma exemplul doar cel care va trebui să o facă, ceilalţi au calea lor. Aşa este scris. Important este ca tu să îţi faci datoria şi să le spui. Hotărârea este a lor.
A: Nu înţeleg însă de ce oamenii de ştiinţă nu spun nimic public. Am discutat cu mulţi în particular şi toţi recunosc că Pământul suferă anumite schimbări, dar nu vor să anunţe în gura mare.
D: Anunnakki au un mod special de manipulare. Ei ascund prin tăcere anumite lucruri ce ar putea fi eliberatoare şi atrag atenţia prin scandal şi zgomot asupra lucrurilor care nu contează, cum ar fi politica, economia, învăţământul, etc.
A: Dar acestea contează!
D: În imaginaţia ta! Conducătorii, legile şi tot ceea ce ni se dă sunt programate. Noi avem impresia că suntem consultaţi. Ei fac ce vor. Dacă cineva nu le convine sau nu lucrează pentru interesele lor este schimbat, hulit, blamat.
A: Şi cum ne putem da seama când ne manipulează?
D: Trebuie să înveţi să gândeşti cu sufletul. Dacă vezi că toţi se unesc cu scopul de a schimba ceva sau pe cineva, pune-ţi întrebarea cine sunt cei ce vor schimbarea? Sunt buni, înţelepţi, altruişti, au dovedit acest lucru? Schimbarea este pentru cei mulţi sau doar pentru ei? Ce nu le convine, de ce vor să modifice ceva? încearcă să te concentrezi pe inima lor. Cere Matricei să îţi arate polaritatea celui ce vorbeşte. Întreabă Matricea dacă schimbarea anunţată este benefică pentru viitorul planetei, dacă are corespondent de adevăr la nivelul ei.
A: Păi asta înseamnă că trebuie să verific tot ceea ce aud!
D: Da. Doar aşa vei şti adevărul şi vei putea acţiona corect. Tu nu înţelegi că noi suntem schimbarea? Nimeni nu ne poate obliga să o acceptăm. Vrem sau nu vrem este hotărârea noastră.
A: Eu vreau.
D: Dacă vrei atunci afirmă şi acţionează în aşa fel încât Matricea să te audă şi să ia act de dorinţa ta. Nu mai este timp. Dacă vrei un lucru, dar faptele tale dovedesc contrariul, Matricea va reacţiona conform cu programarea şi vei primi ceea ce dăruieşti. Este simplu.
A: Ce putem face dacă ei ne atacă energetic?
D: Acum ne putem feri singuri, înainte era dificil fără antrenament. Cere protecţie şi Matricea ţi-o va da. Imaginează-ţi cum energia ce vine de sus te înconjoară asemeni unei mingii şi te protejează. Acest lucru este însă valabil doar dacă tu îţi poţi păstra echilibrul. Dacă faptele tale te fac să accesezi un plan vibrational inferior, atunci această energie se va disipa, însă o poţi înlocui ori de câte ori este nevoie. Dar ar fi mai bine să te stabilizezi.
A: Dar dacă sunt încărcată cu energie negativă?
D: Întâi descarcă-te şi apoi cere protecţie.
A: Cum mă pot descărca?
D: Du-te la un robinet şi ţine palmele unite cu degetele în jos, în aşa fel încât jetul de apă să curgă continuu şi cere să te cureţi de negativ sau pune palmele pe pământ cu faţa în jos şi cere ca energia negativă să fie preluată şi transformată în energie pozitivă. La fel şi cu apa, energia care iese din tine trebuie să o transformi în energie pozitivă căci altfel tot răul este preluat ca atare şi este păcat să mai încărcăm şi noi cu negativ.
A: Dar negativul ce vine din trecut, dat de faptele noastre?
D: Trebuie să renunţăm la a ne judeca singuri. Ceea ce a fost s-a dus. Trebuie să schimbăm polaritatea gândurilor, să cerem Matricei ştergerea acestora şi polarizarea lor pozitivă.
Trebuie să înţelegem că tot ceea ce am făcut va fi şters şi că o putem lua de la capăt. Anunnakki sunt singurii care beneficiază de trăirile noastre negative şi de aceea trebuie să încetăm să îi mai hrănim.
A: Există totuşi o teamă pe care nu o putem înfrânge, teama de schimbare.
D: Schimbarea va veni oricum, acest lucru nu depinde de noi. Pentru a înţelege acest aspect şi a fi gata trebuie să renunţăm la valori materiale. Să înţelegem că ele sunt ale noastre, ale tuturor şi că oricum beneficiem de ele doar pe durata şederii noastre aici.
A: Dar noi le lăsăm moştenire copiilor şi dacă ar fi să ţinem cont de reîncarnare, le putem prelua la un moment dat înapoi.
D: Da, dar odată cu ele preluăm şi energia faptelor care ne-au făcut să fim în posesia acestor bunuri. Dacă ele sunt pozitive, atunci zestrea primită este una bună, dacă însă sunt de natură negativă, atunci devine o problemă. Dar în curând totul va fi altfel…
A: Noi ce putem face până atunci? Trebuie să ne mobilizăm la nivel general?
D: Nu la nivel general ci fiecare în parte. Trebuie să ne echilibrăm interior şi să fim conştienţi că tot ceea ce va veni este pentru binele nostru. Nu trebuie să ne unim şi nici să interacţionăm cu persoane care provoacă dezechilibru. Trebuie să stăm în linişte, să medităm, să vorbim cu cei asemeni nouă,şi foarte important, să încetăm în a le mai face jocurile. Fără noi ei nu pot face nimic. Noi suntem cei ce le dăm hrană şi putere.
A: Este destul de dificil să te retragi, trăim într-o societate… Poate ar trebui să ne unim forţele…
D: În nici un caz. Asta vor ei, mase de oameni care să genereze energii negative. Orice formă de manifestaţie sau opoziţie le face bine, îi ajută. Dacă vrei să îi contracarezi trebuie să o faci în linişte, cu iubire, cu calm şi responsabilitate. Să generezi doar gânduri pozitive şi trăiri pline de armonie.
A: Cam greu în conjunctura actuală!
D: Cheia este să vrei, restul va veni de la sine. Şi vezi, că fumatul nu este bun. Ar trebui să te laşi.
A: Dar şi şamanii folosesc tutun…
D: Da, dar natural. Şi în afară de asta tu eşti şaman, duci o viaţă de şaman, trăieşti acolo unde trăiesc ei, te comporţi la fel? Te-ai întrebat ce fumezi?
A: Ce fumez?
D: Tutun plus ceea ce bagă ei în el.
A: Ce bagă în el?
D: Aghton spune că în ţigări se introduc substanţe care anihilează capacitatea de a vedea Adevărul. Ele acţionează în special asupra celui de-al treilea ochi şi în plus te «ajută» să stai în acea zonă de umbră de care îţi vorbeam.
A: Păi parcă ziceai că sunt protejată!
D: Da, eşti, dar asta se datorează strădaniei anumitor entităţi, care fac eforturi să te stabilizeze. Chiar şi acum când vorbim. De ce să existe acest consum inutil de energie?
Dacă nu ai fi tu, ele şi-ar putea vedea de treabă, dar aşa le ţii blocate lângă tine. Plus exemplul pe care îl dai altora!
A: Dar nu oblig pe nimeni să fumeze!
D: Nu, dar fumând, cei ce te cunosc îşi spun că dacă tu fumezi şi nu îţi dăunează, ei de ce să nu o facă?
A: Cred că eşti prea drastic!
D: Sunt corect. Vrei lumina, ceri ajutor şi cei ce vin să te ajute trebuie să te târască în timp ce tu te zbaţi şi urli că vrei să mai stai. Este adevărat?
A: Cam aşa.
D: Ăsta era un exemplu. înţelege că tu eşti cea care hotărăşti ce vrei şi ce nu vrei, numai fă-o odată! Ia o hotărâre şi ţine-te de ea.
A: La capitolul fumat, mai am de lucrat.
D: Că la restul ai terminat!
A: Nu chiar, dar stau mult mai bine.
D: Aghton îţi spune că ai avut mult timp la dispoziţie, dar că şi la tine termenul a expirat. Este acum sau peste vreo două sute de mii de ani. Tu nu înţelegi că totul vine de la anunnakki, că ei sunt cei care ne-au introdus otrăvuri, de ce să le faci jocul?
A: Ba da, dar este dificil să pui în practică anumite lucruri. Trebuie să te obişnuieşti mai întâi cu ideea, la fel ca şi cu alimentaţia fără carne. Mi-a trebuit ceva timp până când am înţeles.
D: Ţi-am spus că a fi carnivor este o trăsătură a lor. Ei se comportă cu noi la fel cum noi ne comportăm cu animalele. Ai văzut câţi oameni urăsc fără motiv animalele? Te-ai întrebat de ce?
A: Asta nu este o scuză, să spui că faci rău unui animal fiindcă ei te coordonează.
D: Nu, cei ce fac rău animalelor sunt în principal cei ce au preponderent sânge de anunnakki.
A: Adică dacă mănânci carne eşti de-al lor?
D: Nu. Dacă faci rău unui animal cu bună ştiinţă, dacă chinul lui îţi face plăcere, atunci poţi fi catalogat ca făcând parte din tagma lor. Noi mâncăm carne de generaţii, iar acest obicei ne-a fost indus cu scopul de a nu le mai simţi mirosul. Tu ai văzut ce miros are carnea tăiată? Nu îţi dai seama de asta decât după ce încetezi să o mai consumi. La fel miros şi ei.
A: Şi ouăle?
D: Sunt carne.
A: Nu sunt carne, sunt ouă!
D: Ele conţin informaţia genetică în starea cea mai pură.
Sunt mai toxice decât carnea. Mâncând un ou, înghiţim de fapt o pasăre odată, cu pene, gheare şi intestine. Şi în afară de asta ţi-ai pus întrebarea cine consumă cu plăcere ouă?
A: Cine? Toate animalele şi toţi oamenii!
D: Reptilele! Şi să ştii că sunt mulţi oameni care sunt vegetarieni. Chiar şi aici unde locuiesc eu în prezent.
A: Tu cum te-ai obişnuit în afara oraşului?
D: Este mai bine. Aici nu sunt aşa atacuri energetice, iar faptul că părinţii mei au hotărât să se mute, face parte din planul divin. Este un loc care mă protejează şi îmi va fi de folos în viitor. Eu am o misiune şi aici am să pot sta până când va veni timpul meu. Nu am venit degeaba.
A: Dar oamenii de aici cum sunt?
D: Îi simt a fi mai buni la suflet, însă nu ştiu aproape nimic despre Adevăruri. Ei au ca sursă de informaţie televizorul şi ce spune primarul.
A: Nu au ce face!
D: Ba au ce face! Şi aici există internet, îţi poţi comanda cărţi, poţi citi articole, totul este să vrei.
A: Cum crezi că vecina ta de 80 de ani ar putea învăţa să lucreze pe calculator?
D: Nu la ea mă refeream. La tineri, la copii, la profesori… nimeni nu vrea să ştie nimic în plus. Eu nu pot înţelege! De ce să nu cauţi informaţii, de ce să nu vrei să evoluezi?
A: Toţi sunt aşa?
D: Da, cu excepţia unei prietene. Este de vârsta mea, dar cu ea pot vorbi, mă înţelege.
A: Este un spirit evoluat?
D: Ea a fost într-una din vieţi alchimist şi cred că are acces la anumite informaţii. îmi spune uneori nişte lucruri care mă uimesc şi trebuie să îl întreb pe Aghton dacă sunt reale sau nu.

(va continua)

Sursa.: https://adevarultevaelibera



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu