Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

joi, 13 aprilie 2017

TREZIȚI-VĂ!

Mesaj de la Horus

(12 april.2017; channeler Nancy Tate)

Traducerea Const. Mihăilescu


Iubiților, sunt astăzi aici pentru a vă comunica ce se întâmplă acum în Univers.
Umanitatea voastră trece în acest moment printr-o profundă criză dar și o transformare în care se uirmărește separarea binelui de rău. Are loc un fel de sortare prin care se reține doar ceea ce este demn de a reprezenta slava voastră, restul fiind dat la o parte și lăsat în urmă.     
Iubiților, a venit vremea când veți începe să înțelegeți adevărul de care aveți nevoie, un adevăr diferit de cel anterior, căci voi trebuie să vă ridicați la o nouă conștiință, la o nouă cunoaștere, pe măsura dorinței de a ascensiona.
Eu sunt Horus, și mă prezint la voi încă o dată, pentru ca în aceste momente ale comunicării noastre, să vă ajut să vă însușiți unele proceduri și interpretări prin care să descoperiți adevărul asupra a cine sunteți voi cu adevărat.
Eu vin la voi de pe Pământul Înterior dar, datorită originii mele, și din altă galaxie. Eu sunt una dintre ființele care au ales spre încarnare aceasta planeta cu un scop anume, iar ceea ce fac acum corespunde acelui scop, care este o etapă importantă a programului cu care am venit.
Intenția mea este să vă spun despre un lucru de care voi este posibil să nu fi auzit încă.
Este un drum lung până la sfârșitul dispariției noastre existențiale și, pe măsură ce trecem prin vremurile dreptății și ale realizării completei noastre personalități (măestrii)vom primi undă verde pentru a descoperi ușa care se va deschide spre infinita noastră existență.
Împreună, suntem cu toții angajați în acest demers și, pe măsură ce înaintăm, vom face acest lucru, cu autoritatea pe care Creatorul a pus-o în noi și cu care ne vom putea exprima în orice mod avem dreptul să alegem.
Este o călătorie care și până acum a fost foarte interesantă, chiar dacă unii dintre voi ar putea-o considera plictisitoare, agasantă, stresantă sau chiar chinuitoare, în unele momente sau vieți.
Toate acestea au făcut și fac parte din vasta experiență pe care ne-am ales-o și ne-am creat-o, conform liberului nostru arbitru.
Acum, voi și noi ne aflăm (la nivele diferite) în faza încheierii unei lungi etape, ceea ce va însemna obținerea libertății de a crea în energia Mushaba, cea care se află în fiecare dintre noi. Facem ceea ce ne dictează inspirația, în această călătorie existând multe posibilități, multe coborâsuri și multe urcușuri, care ne vor conduce, în final, la cea mai mare expresie a iubirii, energia noastră primordială, care ne va oferi expresia completă a cine suntem noi cu adevărat

Înainte de a ne despărți, adică de a încheia acest mesaj, vreau să vă mai comunic ceva.  
Vom fi cu toții împreună cel puțin până la încheierea acestei minunate experiențe.
Dacă există ceva care vă blochează înțelegerea, atunci luați o mică pauză și respirați profund, adâncindu-vă în propria voastră ființă și lăsând vocea adevărului vostru interior să iasă la suprafață și să vă influențeze gândirea și acțiunile următoare.

Acesta poate fi momentul cel mai revigorant pentru mulți dintre voi, chiar acum, fiind potrivit (indicat) să vă așezați pe spate, încercând să vă păstrați cât mai mult în acest sentiment, ce ar putea fi o adevărată bijuterire, care ar trebui să vă călăuzească atitudinea viitoare.   
Vedeți frumusețile care vă înconjoară, și creați în mintea voastră minunea ce reprezintă momentul vostru de adevăr, fiind convinși că numai IUBIREA este energia cu care vă veți clădi viitorul. Trăiți în adevăr, și asta vă va ajuta să creați următoarea respirație a universului în perfecțiunea Iubirii, care este singurul adevăr din noi toți.
Vă iubesc mult și știu că voi sunteți îngerii de pe pământ care vor lucra pentru a aduce perfecțiunea pe planetă, așa cum vi s-a ales destinul.
O dată pentru totdeauna, tindeți să descoperiți adevărul adevărat!

Mulțumesc dragă Horus!
Multă dragoste!

http://sananda.website/horus-via-nancy-tate-april-12th-2017/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu