Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

joi, 30 martie 2017

Povestea dramatică a expertului în OZN-uri care s-a stins «vomitând un lichid negru» pentru că știa prea multe

Un tânăr din Marea Britanie care credea cu convingere că autorităţile ascund marelui public informaţiile care ar demonstra existenţa extratereştrilor a murit în condiţii misterioase în Polonia, unde se afla pentru a susţine o conferinţă pe această temă. Chiar cu o zi înainte de a părăsi această lume, îi scrisese mamei sale un mesaj cel puţin bizar: „Dacă mi se întâmplă ceva, să investigați”.
Părinţii sfâşiaţi de durere ai britanicului Max Spiers, 39 de ani, originar din Canterbury, nu pot accepta că fiul lor a murit „din cauze naturale”, după cum au stabilit legiştii polonezi, deşi autopsierea trupului neînsufleţit nu a avut loc.
Spiers ar fi trebuit să susţină o conferinţă în care să expună mai multe teorii ale conspiraţiei cu privire la OZN-uri. A murit în ajunul acestui eveniment pe o canapea din Varşovia, capitala Poloniei, „vomitând un lichid negru”, după cum au relatat mai mulţi prieteni, martori ai tragediei.
Sfârșitul tragic al bărbatului ar fi fost determinat, crede mama sa, de investigaţiile întreprinse într-o zonă interzisă.
Straniu rămâne, într-adevăr, mesajul primit de mama sa în ajunul morţii şi în care Max o avertiza: „Băiatul tău are necazuri. Dacă mi se întâmplă ceva, să investigați”.
Originar din Canterbury, Max a fost coleg de clasă cu celebrul actor Orlando Bloom. Locuia însă de mai mulţi ani în Statele Unite, iar înainte de a pleca în Polonia petrecuse câteva zile cu mama sa în Marea Britanie.
Femeia crede că investigaţiile lui Max deveniseră periculoase pentru guvernul american şi că este posibil ca el să fi avut acces la informaţii extrem de sensibile. Tânărul lucra în ultima vreme cu scriitoarele de science fiction Madlen Namro şi Monika Duval.
Îşi făcuse un nume în rândul conspiraţioniştilor care l-au invitat să vorbească în iulie trecut, la o conferinţă pe această temă. Locuia cu o femeie pe care o cunoscuse recent şi care mi-a povestit că l-a găsit ţeapăn pe canapea. Nu cred că moartea lui e întâmplătoare pentru că în ultima vreme cunoscuse foarte multe persoane importante din zona politică, a afacerilor şi show-biz-ului. Oamenii aceștia par să fie implicaţi în ceva foarte, foarte întunecat şi periculos”, a declarat mama lui Max.

yogaesoteric
30 martie 2017
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu