Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 3 martie 2017

Baza NASA din Florida a recepţionat o serie de semnale misterioase provenind din centrul Pământului


În august 2016, astronomii ruşi au descoperit nişte semnale radio emise de o stea aflată la aproximativ 94 de ani-lumină de Pământ. O distanţă enormă și ne-am putea întreba când va putea omenirea să intre în contact cu ființele inteligente care par să se afle atât de departe. Dacă vi se pare aproape imposibil, atunci aflaţi că oamenii de ştiinţă au recepţionat semnale misterioase provenite și de la distanţe extrem de mici, chiar din interiorul Pământului. Baza Cape Canaveral din Florida, aparţinând NASA, a recepţionat o serie de semnale a căror origine a fost localizată ca fiind în centrul Pământului.
Conform informaţiilor apărute într-un articol al revistei Strict Secret (Nr. 258/1995), experţii sunt de părere că mesajele au fost transmise de fiinţe inteligente, care dispun de o tehnică foarte avansată.
O persoană care a dorit să-şi păstreze anonimatul a afirmat că „orice ar fi (acolo în interiorul Pământului), dispune de o tehnologie capabilă să transmită semnale radio la suprafaţă, prin sute de kilometri de sol şi rocă. În mod evident, ei ştiu mai multe despre noi decât ştim noi despre ei”.



Prima recepţie a fost făcută în data de 30.10.1994, cu ajutorul unui satelit, iar de atunci s-au captat semnale asemănătoare la intervale diferite de timp. Transmisiile, făcute într-un cod matematic complex au convins cercetătorii că semnalul în cauză a fost emis de fiinţe inteligente.
 yogaesoteric
1 martie 2017 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu