Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 11 octombrie 2016

Sara’h – fiica lui Iisus și a Mariei Magdalena - se destăinuire.

 (4 oct.2016; channeler Natalie Glasson, postare

Salutări! eu sunt Sara'h, fiica lui Cristos și deținătoare al Codurilor Ascederii la Sfântul Graal.
Scopul meu a fost să mă nasc pe Pământ pentru a continua să întrețin și să propag Lumina și înălțarea începute de părinții mei, Maria Magdalena și Iisus, dar și pentru a contribui la ancorarea și stabilizarea înaltelor vibrații sosite pe planeta Pământ.                       
Eu, Sar'h, am cunoscut planurile interioare ale Adevărului care, de fapt, sunt secrete sacre. Scopul meu, ca suflet, a fost să primesc un mare volum de coduri, vibrații de energie, lumină, iubire și înțelepciune, pe care am avut sarcina să le protejez în interiorul ființei mele și pe care să le utilizez în colectivități adecvate, astfel încât, treptat, adevărul să poată fi adus în amintirea tuturor ființelor umane.
Cu toate că nu am fost prezentă fizic cea mai mare parte a vieții lui Isus, am deținut în interiorul ființei și sufletului meu toată înălțarea nemărturisită a lui Iisus și Mariei Magdalena, mama mea, ambii fiind ființe Christice, Am păstrat toate cunoștințele descoperite în ceea ce privește energia Conștiinței lui Hristos. Am depozitat și împărtășit, atunci când a fost cazul, înțelepciunea vindecării instantanee, învățăturile Zeiței și amintirile fiecărui aspect al timpului când Iisus a umblat pe Pământ.
Din momentul în care am fost concepută, am început să absorb înțelepciune, lumină, amintiri și conștiință.
Eram în pântecele mamei mele în timpul răstignirii lui Iisus.
Am acceptat codurile de ascensiune, toate primite cu ocazia acelui moment tragic. După ce m-am născut, am descarcat înțelepciunea și vibrațiile primite peste vremurile acelea. După naștere, mama mea, Maria Magdalena, a înțeles curând că nu eram chiar un copil obișnuit căci eram dotată și mă manifestam unele abilități deosebite. 

Caracterul meu și puterea interioară s-au manifestat de timpuriu, eu fiind deținătoarea unor caracteristici moștenite de la părinți. Maria Magdalena, mama mea, și-a dat seama treptat de puternica mea capacitate de a absorbi și a oferi energie. Copil fiind, când eram lăsată împreună cu un alt copil ca să ne jucăm, mama, lipsind pentru puțin timp de lângă noi, la revenire, observa cum acel copil se energizase observabil, chiar dacă ea lipsise doar câteva minute.
Dar dovada deplină a capacităților mele neobișnuite de a acumula energii din exterior a avut-o mama atunci când m-a încredințat unei bune prietene să aibă grijă de mine o scurtă perioadă de timp. Când a revenit să mă ia, mama a constatat că starea mea de sănătate se deteriorase, din copilul fericit și mereu zâmbitor, devenisem tristă și chinuită de dureri. În schimb, femeia care avusese grijă de mine - și cu o sănătate precară – se însănătoșise subit și îi dispăruse suferința pe care o avusese până atunci. Cu alte cuvinte, eu preluasem energiile negative ale bolnavei, căreia-i transferasem din energiile mele pozitive. 
Din acel moment, mama a înțeles că aptitudinea mea de a acumula energii, trebuia protejată deoarece se impunea ca utilizarea acestei însușiri să fie drastic limitată, pentru a se evita epuizarea corpului meu fizic, mai ales că ea intuia că eu eram depozitara unor informații primite de la Conștiința Christică, Creatorul, prin mijlocirea tatălui meu Iisus. Păstrarea nealterată a acestor informații, a acestor coduri, a devenit o preocupare majoră a mamei mele care, ulterior, s-a străduit să-mi asigure un mediu sănătos, cu energii pure, pe care le găsea la persoane cu un nivel vibrațional ridicat. Cu toate că din când în când, îmi foloseam puterea energetică curativă, mi se evita contactul cu puternicele surse de energie negativă, care se alimentau mereu din suferința și durerile lumii acelei vremi. Protecția conștientă, uneori, poate inconștientă, care mi se asigura, mi-a permis să păstrez nealterate informațiile sacre pe care le primisem.
În felul acesta, cu timpul, mama a reușit să mă înconjoare cu sufletele cele mai curate, cele mai evoluate, unele dintre ele având recunoscute puteri bioenergetice de vindecare.  Asta a asigurat în jurul meu un câmp energetic de înaltă vibrație.

Poate salvator pentru mine a fost că mama și-a dat seama că eram în mod constant bombardată de energia gândurilor inconștiente ale celor prin proximitatea cărora treceam, dar și de alte tipuri de energie (de durere, de ură), 
Din cauza abilităților și particularităților mele, a dorinței mamei de a mă proteja, dar și a formației ei spirituale, ne-am mutat în sudul Franței pentru a trăi într-o comunitate de preotese (maici), cu recunoaștere a patronajului Zeiței Isis, în fapt, o peșteră compartimentată pentru mai multe ființe, care aleseseră să ducă o viață austeră.
Nu m-am considerat ruptă de restul lumii, mai ales că acceptam ideea că atunci când va veni vremea, mă voi căsători cu un bărbat cât mai apropiat de nivelul meu vibrațional, și voi avea copii. Doream să împărtășesc întreaga mea înțelepciune și cunoaștere, moștenite, copiilor cărora ar fi urmat să le dau naștere. Aceasta era calea pe care intuiam că o voi folosi în scopul transmiterii mai departe a ceea ce primisem de la părinți.

Chiar copil fiind, am avut conștiința faptului că planeta noastră își va accelera vibrația, ea aflându-se într-un ciclu evolutiv. Credeam, deși, poate nu la nivelul de înțelegere al unui maestru, că lumea se va trezi și va milita pentru acceptarea Conștiinței lui Hristos, pentru a duce mai departe inițierea  pe care tatăl meu o începuse..
Mi-am dat seama și am sperat că, după ce voi fi împărtășit oamenilor conștiința și Lumina mea, voi putea duce o viață normală, fără să mai fiu nevoită să mă izolez de comunitate. Eram sigură că această „descărcare” de energie mă va apropia de majoritatea oamenilor, nu prin micșorarea vibrației mele ci prin ridicarea frecvenței de vibrație a marii majorități.

Încă din copilărie, mama m-a îndrumat cum să se vindec durerile altora absorbind, atât cât să nu mă epuizeze, energiile care le cauzau suferință. În principal, mă concentram să creez imaginar o puternică lumină alb-strălucitoare pe care o focalizam asupra zonei dureroase a celui pe care încercam să-l vindec.
Trebuie să fac mențiunea că, uneori, din cauza energiilor luminoase cu care se încărca ființa mea, eram determinată să găsesc o modalitate de a o descărca (tratând lumea suferindă) deoarece acest exces de energie îmi crea stări de disconfort și neliniște.
În majoritatea cazurilor, surplusul de energie îl dirijam către inima planetei. Mai vreau să subliniez că starea de confort și de stabilitate o obțineam și dacă stabileam un canal energetic între mine și planetă; altfel spus, mă împământam.

În anii care au urmat răstignirii, Învierii și Înălțării lui Iisus, au existat unele perioade întunecate pe pământ, percepute de mine ca și cum planeta și umanitatea intrau într-o stare ce puternică depresie și remușcare. (nota C.M.: referire la sentimentul de vinovăție resimțit de omenire, pentru moartea prin răstignire a trimisului lui Dumnezeu). Aceasta a provocat multă frică și durere, energiile acestor stări impregnând planeta.
În această perioadă, aceste energii vor ieși la suprafață, pentru ca ființele umane să și le recunoască și să le elibereze cu iubire.
Vă aflați într-o perioadă de curățare, de purjare a tot ceea ce a fost rău și vinovat pe planetă, consecință a comportamentului și alegerilor oamenilor, în diferitele etape ale istoriei. Abia după această operațiune de curățare, lumea va simți cu putere iubirea Creatorului, venită prin Conștiința Christică.

Mama mea obișnuia să-mi spună: "Renunță la frica de întuneric pentru că atunci când este întuneric iubirea profundă n-a sosit; ea este pe drum."
Ea știa că prezența oricărei forme de frică sau de provocare este o indicație că trebuie să faci mai mult pentru iubire, astfel ca, treptat, iubirea să înflorească în interiorul tău și să-ți umple inima și sufletul cu parfumul ei. 
În acea perioadă (după moartea lui Hristos), au fost momente când frica era încorporată în conștiința umanității, devenind atât de apăsătoare încât chiar cu protecția energiilor mamei mele, eu îi simțeam prezența și influența dureroasă. Asta mă făcea, ca uneori, să izbucnesc în plâns, să țip de durere și de atât de multă suferință. Mama mea, care făcea tot ceea ce putea pentru a-mi alina suferința pe care, fără să vreau, o resimțeam, era conștientă că erau acumulări de energie a durerii, cauzată de vinovăția colectivă a umanității față de condamnarea și răstignirea lui Iisus. Știa, de asemenea, că după trecerea acelei perioade, mă voi regăsi, și nu voi mai acuza durerea și disconfortul care mă răscolise atât de profund.
Eu, Sara'h, am inițiat acest schimb de informații cu voi pentru că simt că mulți dintre voi sunteți interesați de acea perioadă din istoria omenirii, mai ales acum când toate energiile trecutului vin la suprafață pentru a fi validate, recunoscute și eliberate cu iubire. 
Altfel, spațiul din sufletul vostru, de pe și din interiorul planetei n-ar putea fi eliberat și nu s-ar putea crea loc pentru iubirea Divină. Această eliberare energetică va ajuta Pământul și umanitatea să se transforme și să evolueze.

Fiecare dintre voi trebuie să se concentreze asupra ascensiunii sale și a planetei, căci asemenea oportunități ca aceasta pe care o aveți acum apar la multe zeci de mii de ani. Când vă simțiți neajutorați, când descurajarea vă dă târcoale, amintiți-vă că vă aflați aici și acum pentru că în fața Creatorului v-ați asumat sarcina de a crește vibrația voastră și a planetei. Călătoria aceasta, în care v-ați înscris, este extrem de valoroasă și va fi nespus de benefică pentru întreaga omenire și pentru planeta Pământ, mama voastră iubitoare.
Schimbările care vin vor facilita mutarea voastră în vastul spațiu al creației, unde există numai iubire și Lumină, unde ființe iubitoare sunt gata să vă întâlnească și să vă ajute în demersul pe care-l faceți. 
Fiecare schimbare pozitivă, oricât de mică, ajută la trezirea ființei din iluzia care a ținut-o departe de frumusețile Creației. 
Este o iluzie că Pământul este uriaș și independent. El este doar un mic grăunte în infinitatea creată sau co-creată de UNICUL. Cu toate acestea, puterea voastră este infinită, dacă învățați cum să v-o recuperați și cum să v-o descoperiți. Nu ați fost creați pentru a fi subjugați de voința altora și nici de a impune voința voastră altora. 
Liberul Arbitru este un dat și un cadou al Creatorului și aveți dreptul să-l utilizați, fără a leza voința cuiva. Veți primi frumusețea, puterea și vindecarea în interiorul vostru atunci când veți recunoaște cât de înzestrați ați fost încă de la început și cât de multă putere puteți manifesta.

Veți ajunge să înțelegeți că tot ce trebuie să faceți este să vă protejați energia frumoasă din interiorul vostru, și asta se poate obține păstrându-vă mintea focalizată asupra Adevărului Divin și dorind permanent să fiți aliniați Voinței Divine. Lăsați energia iubirii și compasiunii să curgă liber prin ființa voastră!

Atunci când o doriți, lăsați-vă ghidați de Divinitate spre Înalta Conștiință. Ascensiunea în care v-ați angrenat este un puternic cadou făcut tuturor ființelor din sistemul vostru planetar. 
Vă rugăm să știți că suntem alături de voi, vă sprijinim și vă ajutăm ca împreună cu Pământul, să atingeți cât mai curând tărâmurile dimensiunilor superioare.
Sara'h.

https://www.omna.org/latest-weekly-channeled-message
===============================================================
Notă:
Un manuscris vechi de aproape 1.500 de ani, aflat la British Library, a fost tradus recent din limba aramaică şi oferă informaţii noi, controversate, despre viaţa lui Iisus.
Traducerea a fost realizată de profesorul Barrie Wilson şi de Simcha Jacobovic.
Potrivit acestui manuscris, numit de experţi Evanghelia Pierdută, Iisus şi Maria Magdalena au avut împreună 2 copii, iar formula Fecioara Maria nu se referea iniţial la mama lui Iisus, ci la soţia lui.
Maria Magdalena a fost o personă mult mai important decât se ştia până acum, chiar dacă ea este menţionată foarte puţin în alte texte creştine.
Manuscrisul prezintă ipoteza conform căreia Magdalena a fost soţia lui Iisus. Teoria apare şi în alte texte apocrife, fiind preluată apoi în romane celebre, precum "Codul lui Da Vinci", de Dan Brown sau "Ultima ispită a lui Iisus", de Nikos Kazantzakis.
Cei doi cercetători vor oferi miercuri mai multe informaţii despre manuscris şi vor anunţa inclusiv numele copiilor menţionaţi aici.
http://www.descopera.ro

Un comentariu: