Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 29 iunie 2016

IISUS, DESPRE MILĂ

(18 iun. 2016; de channeler Linda Dillon)
Traducere Const. Mihăilescu

Salutări! Eu sunt Iisus, SANANDA, sunt Iisus Hristos, sunt Yeshua, toți înglobați în unul, și sunt iubitul vostru Yeshi. Nu port multe pălării. De fapt, rareori am purtat o pălărie, dar dacă îmi rostești numele, oricare dintre ele, eu voi fi acolo, lângă tine.
Bine ați venit iubiții mei, frații și surorile mele de inimă. Acesta este un model care se desfășoară pe tot parcursul existenței, nu numai ca formă în spirit, ci și în toate galaxiile, în toate modurile de viață, în toate realitățile și în toate speciile.
V-ați gândit vreodată că pisica sau câinele vostru preferat, ori maimuțica drăgălașă, poate chiar capra care aleargă pe pajiște, sunt manifestări ale triplei flăcări a luminii? V-ați gândit la manifestarea triplei flăcări în ființa mamei voastre Gaia care vă sprijină, vă apără și vă încălzește?



Da, am venit să vă vorbesc despre milă, această frumoasă și minunată virtute numită milă, care este atât de necesară în aceste vremuri. De fapt eu spun că întotdeauna a fost necesară, căci ea nu este altceva decât o binecuvântare și un cadou.
Dar, din când în când, dragii mei prieteni, este nevoie să se vorbească despre ea, să fie pusă în capul listei de priorități.

Așa că, să continuăm această scurtă discuție ce trebuie să se refere mai întâi la flacăra triplă.
Atunci când o ființă „iese de pe scenă” - aveți multe cuvinte pentru a exprima acest moment – partea nematerială își continuă existența în alte planuri, luând cu ea întreaga experiență acumulată. „Vasul” care i-a servit intră în circuitul general al prefacerii, căci el și-a îndeplinit misiunea în existența care, pentru el, se încheie acum. Însă Tripla-Flacără nu expiră niciodată, chiar dacă se produce moartea corpului fizic.
În corpul părăsit de viață, tripla flacără se stinge, nu mai există, dar ea își însoțește esența.  Ea este infinită și eternă, strălucitoare ca proiect al sufletului, și este frumoasă și diafană ca un fulg de nea. Pentru fiecare ființă ea este unică și inconfundabilă.
Tripla – Flacără a fiecărui suflet, cu care se confundă, este eternă și recunoscută în întregul univers. 
Ați  avut multe corpuri, în mai multe forme, unele frumoase, altele mai puțin, în dimensiuni diferite și pe planete diferite. Aceste secvențe numite viață v-au condus pas cu pas către măestrie, către înțelepciune.

Fac referire la proiectul sufletului vostru și la Flacăra Triplă, deoarece, atunci când omul moare, fie din "cauze naturale", care de foarte multe ori se manifestă ca un moment ce pare nefiresc sau printr-un eveniment tragic, accidental, cum ar fi cel la care ați asistat de curând în Orlando, un sentiment de pierdere ce pare irecuperabilă, se așterne în sufletul celor rămași în viață, celor care l-au iubit pe cel care „a plecat”. Știu, nu este ușor ca în aceste situații să te consolezi cu ideea că nimic definitiv nu s-a întâmplat și că, dincolo de puterea ta de pătrundere, sufletul își continuă existența și evoluția.
 Da, corpul devine „țărână”, dar sufletul, tri-flacăra, proiectul, nu mor niciodată; ele dăinuie peste timp, peste veșnicie, căci nu au fost create pentru a fi pierdute. 

Dar, în contextul actual, când adevărate tsunami-uri vin și se prăvălesc peste mama voastră Pământ și peste voi, eu trebuie să vă vorbesc despre milă, reamintindu-vă cât de mare este nevoia de ea acum, chiar acum, când totul pare a se preface din rău în și mai rău. Voi, îngerii mei luminoși, aveți capacitatea, înțelepciunea, inima și iubirea să vă exprimați cu compasiune și să practicați mila.
Gândiți-vă la milă în acest fel: mila este compasiunea + iertarea + iubirea. Mila nu este doar capacitatea inimii de a ierta; asta este doar o componentă. Mila nu este nici doar compasiunea. Nu este pur și simplu plasarea observatorului în locul persoanei care suferă. Și nu este doar iubire, cu toate că dragostea este tot, dar eu vorbesc acum de dragoste ca de o acțiune, o expresie, și o experiență.
Aceste evenimente dureroase transportă o calitate - aceste tragedii, aceste situații de sacrificiu în masă, care se manifestă cumplit – înseamnă energia sentimentelor copleșitoare, conștiente și inconștiente, în care se manifestă neputința, frustrarea, sentimentul de vinovăție colectivă și rușinea că un astfel de lucru se poate întâmpla în preajma voastră, în colectivitatea voastră, în locul unde v-ați născut și vă petreceți viața.

Există în atari situații un reflex autonom care te îndeamnă să pleci, să ei distanță față de locul parcă blestemat, în care, iată, se pot produce asemenea atrocități. Ființa ta caută oaza de liniște, de siguranță, în care domnește pacea, împăcarea și iubirea.
Mila are magnitudine copleșitoare și cuprinde toate aceste sentimente și-i îmbrățișează pe toți cei implicați: cei care au murit, cei care au expirat, cei care au fost răniți, cei care au fost prezenți, familiile apropiate, familiile extinse, comunitatea, autorul - familia lui sau familia ei - comunitatea lor, mass-media care le acoperă, poliția.

A fi milostiv este una dintre cele mai profunde simțăminte ale ființei în rol de observator cvasi-participant.
Permiteți-mi să explic: când țineți și dați în același timp, mila devine numai plinătate a calității sale superioare, ea extinzându-se când este pusă în fluxul vieții și pentru viață, și nu înseamnă intervenție, imixtiune în viețile altora ci doar implicarea ta, fără ca prin aceasta, tu să pierzi ceva, adică să te spoliezi energetic pentru că te-ai implicat. 
Dimpotrivă, acțiunea și comportamentul tău profund umane, îți aduc o rafinare, o ridicare vibrațională. 
De aceea, eu spun că, în astfel de situații, tu devii cvasi-participant, căci tu simți, înțelegi, ajuți și alini durerea, aplatizezi disperarea și desnădejdea, fără a te epuiza sau a fi obligat să cobori frecvențial; dimpotrivă, te aprofundezi în înțelegere, te ridici mai mult decât erai înainte, devenind, iată, un beneficiar care nu a urmărit avantaje pentru el.

Nimeni nu este scutit de impactul evenimentului tragic produs și trăit de colectivitate. Dar este important cum acest impact este gestionat. Nimeni nu este scutit. Toți aveți nevoie de milă și compasiune, pe care să le manifestați față de cei asupra cărora s-a abătut urgia și asupra voastră înșivă. În asemenea momente, alături de milă trebuie să se manifeste iertarea, compasiunea, iubirea și într-ajutorarea, care sunt modalități de vindecare.
Este un fel de dăruire, fără a te gândi la avantaje, la recunoașterea faptelor tale bune. 
Manifestându-te astfel și acționând în slujba celor loviți, un sentiment de plinătate, de datorie împlinită, de fraternitate te cuprinde și te pătrunde. 
Deși atunci nu te gândești, atitudinea și ajutorul tău vor primi răsplata cuvenită, prin bonusuri în evoluția personală.


De multe ori, în dramele, „naturale” sau puse la cale, oamenii vor manifesta sentimente de milă, care este diferită de clemență. Acest soi de milă are virtuțile iertării, ale înțelegerii, compasiunii și reprezintă, simultan, iubirea prin care se poate vedea sau întrevedea strălucitoarea scânteie, design-ul original, sufletul și tri-flacăra tuturor celor implicați.
În evenimentele recente, din fericire, nu ați fost foarte mulți implicați, la modul activ, în aceste tragedii, dar asta nu vă absolvă de necesitatea de a trimite sentimentele voastre de milă, de iubire și de compasiune către cei care au avut mai puțin noroc. 

Toată suflarea de pe planeta voastră are nevoie de solidaritate, de compasiune, atunci când evenimente neplăcute se abat asupra ei.
 Eu însumi și familia mea participăm și contribuim activ la extinderea sentimentelor înălțătoare ale milei și compasiunii, care sunt modalități de manifestare a iubirii. 
Însă aceste sentimente trebuie să le aveți și față de voi înșivă.
Este bine ca măcar din când în când să să vă opriți și să spuneți:  "Extind asupra mea și a celor care au nevoie, sentimentul meu de milă, de înțelegere și de iubire. Mă iubesc așa cum sunt, și recunosc în mine opera lui Dumnezeu Tatăl. Mă mângâi pe mine și-i alint pe toți care au nevoie de energiile mele.”

Acesta este darul inimii mele pentru voi, pentru fiecare dintre voi, în această zi.
Vă iubesc profund. Rămas bun!
Sananda.
Sursa: http://counciloflove.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu