Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 13 mai 2016

Mesaj din partea lui Kryon


“ Eu sunt Kryon din serviciul magnetic si va vorbesc prin medium. In timp ce medium-ul isi noteaza cuvintele mele, eu ridic fiecare litera cu energia mea pentru a va intalni pe voi, sufletul vostru. Voi veti simti aceasta energie.
  Voi ati asteptat de mult timp aceasta ascensiune a Mamei Pamant. S-au scris multe si s-au vorbit si mai multe despre ascensiune, dar acum, este timpul sa primiti tot ce este important pentru urmatoarea perioada. De aceea noi – eu, Kryon, dar si alte entitati angelice din Univers – am decis sa construim aceasta scoala pentru a va invata si a va ghida pe drumul Trezirii.
  Eu, Kryon, va voi preda 48 de Pasi pentru ca voi sa puteti indeparta voalul uitarii care v-a acoperit si pentru a va putea trai intreaga voastra putere divina in mare bucurie si in Lumina Noilor Timpuri.
  Veti primi tot ce aveti nevoie pentru a va trezi : multa cunoastere, multe tehnici, ritualuri si initieri. Tot timpul voi fi prezent alaturi de voi si voi lucra cu energia mea. Veti invata limbajul Luminii, al lui Elohim si vom face ca vechile simboluri al Atlantisului sa poata fi folosite de oameni.
  Va doriti miracole? Va voi oferi miracole deoarece va cunosc cu adevarat. Voi sunteti farurile noastre de Lumina si, avem nevoie de voi. Astept cu nerabdare sa ne petrecem timpul impreuna.”

 Originea lui Kryon 
  
Eu sunt Kryon din serviciul magnetic. Medium-ul m-a rugat sa va vorbesc putin despre creatia mea, originea si Universul din care provin.

Poate ca stiti deja ca eu provin din universul numit Quadril 5 care este un univers magnetic. Magnetismul pur prezent acolo mentine energia fara densitate. Principala sarcina a Quadril 5 este de a trimite magnetism altor universuri si sa alinieze centura magnetica pe care fiecare galaxie o contine. Quadril 5 este cel mai vechi univers.

Sunt sigur ca ati auzit deja de gauri negre. Este important sa stiti ca toate gaurile negre i-au fiinta in acelasi moment cu galaxiile si sunt parti fundamentale ale structurii cosmice. Din punctul de vedere al Quadril 5 , Primul Univers Central este cel mai tanar dar, prin nenumaratele experimente este si cel mai interesant. Dar inainte de a va da alte informatii despre Primul Univers Central doresc sa ma intorc la provenienta mea.

Parintii mei cosmici poarta numele vibrationale Adamis si Adamea. Ei au creeat 48 de inalte fiinte de lumina in campul magnetic. 
In Universul Quadril 5 nu exista Ingeri sau Maestri Ascensionati. In universul nostru doar luminile magnetice iau fiinta, care creeaza aspecte ale lor in decursul a ani lumina. Noi numim aceste aspecte , Nuni.

Nunii au misiunea de a merge in gaurile negre, de a scana magnetismul altor galaxii si de a aduce informatiile inapoi in Quadril 5. Motivul creării luminilor magnetice este producerea magnetismului de unde sunt alimentate toate galaxiile. In principiu, puteti spune ca suntem tehnicieni si servim unicei Surse divine.

Va puteti imagina că un grup de Nunii a transmis urmatoarele informatii in Quadril 5 : “Primul Univers Central cere ajutor deoarece reteaua spiralei magnetice s-a schimbat. Pe cateva planete, energiile au devenit mai dense. Reteaua magnetica a galaxiei nu mai este in conexiune directa cu reteaua magnetica a planetelor. Sunt căutați experti in aceasta problema.”

Așa s-a ajuns ca, eu, Kryon să fiu selectat să mă deplasez in Primul Univers Central. Trebuie sa stiti ca atunci cand fiinte străine intra in alta galaxie, are loc intotdeauna o fuziune, pentru a alinia energiile. Din aceasta cauza eu am fuzionat cu un grup de ingeri. Din acel moment am devenit “Kryon și Anturajul”.

Prima mea sarcina a fost sa cercetez retelele magnetice deplasate. Intreaga galaxie este intrepatrunsa de o retea magnetica. Electronii care se misca foarte repede prin galaxie, “lumineaza” reteaua magnetica. Puterea este experimentata vertical, iar prin ea electronii se misca in spirala in jurul liniilor câmpului magnetic. 
Din directia polarizarii, apare deplasarea campului magnetic. 
Acolo unde campul magnetic este cel mai puternic, energia este cea mai intensa. Pentru oamenii de stiinta, doresc sa mai adaug faptul ca voi, deseori nu luati in considerare campurile magnetice din univers. Din acest motiv, multe dintre procesele cosmice nu pot fi corect descrise, căci nu sunt luate in considerare campurile magnetice.

Astfel, munca mea a inceput cu examinarea retelei magnetice a Primului Univers Central si a planetelor care apartin acestuia. 
Am constatat că unele planete au fost afectate de deplasarea retelei magnetice, între care, cel mai afectat a fost campul magnetic a planetei Pamant. Campul magnetic al Pamantului nu mai era in armonie cu campul magnetic al Primului Univers Central.

Consecinta a fost ca energia a inceput sa devină mai densă pe planeta voastra, ceea ce a creeat un camp individual (separat) de energie. Astfel a luat fiinta dualitatea.
Din ce în ce mai puțin, locuitorii Pământului au inceput să perceapă iubirea magnetica a Sursei divine si asta i-a făcut, în timp, să se simtă „taiati” de la Sursă, în final, ei uitând cine erau cu adevărat. 

Daca pentru alte planete a fost suficient să modific reteaua magnetica, pentru planeta Pamant a fost nevoie sa fie creeata o noua retea magnetica. 
Eu, Kryon am realizat această nouă rețea. 
Dupa ce aceasta lucrare a fost realizata, am început să realizez o noua realiniere a retelei magnetice și asta a avut mari consecinte pentru planeta Pamant si locuitorii ei deoarece, foarte repede, oamenii au inceput sa-si simta din nou conexiunea divina. Urmare  a finalizării cu succes a acestei rețele magnetice pentru Pământ, mi s-a acordat puterea Razei Galbene. 

După această importantă lucrare, mi s-a cerut să mai rămân in Primul Univers Central pentru a ajuta planeta Pamant in ascensiunea sa. 
Aceasta înseamnă că, eu, Kryon, am sarcina să supervizez, în continuare, rețeaua magnetică a planetei voastre și să mă îngrijesc de alinierea ei la magnetismul general al Sursei. În plus, am sarcina de a alinia și câmpurile magnetice ale ființelor (în principal ale oamenilor, dar nu numai) care doresc să asimileze noile energii, adică să ascensioneze.                                             
Eu sunt cel care trimite mai multa energie a iubirii magnetice pe Pamant, pentru a grabi procesul ascensiunii si pentru a face posibil ca această experiență minunată să se petreacă într-un mod cât mai ușor posibil. 

In acelasi timp, folosindu-mă de diverse canale umane, eu transmit anumite mesaje umanității voastre, pentru o cât mai bună înțelegere a ceea ce se întâmplă, și pentru încurajarea celor deciși să evolueze. 
În acest scop, am creat un canal energetic prin care channeleri umani pot stabili legătura cu mine și prin care ei primesc informații și reactualizări asupra a ceea ce se întâmplă în această importantă fază a înălțării voastre și a planetei Pământ.
Printre aceste medium-uri (channeleri) se numară si Sabine Sangitar care are un astfel de canal magnetic prin care Kryon transmite mesaje oamenilor. 

AN’ANASHA
http://www.scoalakryon.ro

3 comentarii:

  1. unde vom gasi cei 48 de pasi pentru trezire?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cei 48 de pasi pentru trezire se vor afla cu....bani la scoala spirituala Kryon,care te invata de ale spiritului cu banuti. Sabine Sangitar ca medium ,pare a fi si director de vanzari si chiar pe mine m-a luat in zeflemea cand am solicitat informatii, care ei de fapt le vand la aceste cursuri. Asa ca ,sa tot evoluam spiritual cu ...plata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie unu mi se pare ceva ciudat in evolutia spirituala cu plata, ceea ce imi pune ceva semne de intrebarii asupra acestui asa zis "medium" ce il aude pe Kryon!...din moment ce vorbim de evolutia interplanetara a speciei umane, evolutia din punctul meu este ceva liber,gratuit si oferita din dragoste!! da altii o vad ca o medota de facut banii....asa ca nu stii ce sa mai culegi si cum sa faci, asa ca cel mai bine culegetii ce gasitii si simtitii cu sufletul daca este ceea ce cautatii!! P.S. cine doreste sa discutam mai multe si sa impartasim ma poate contacta pe Facebook adresa in link

      Ștergere