Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 17 ianuarie 2016

Comunicare cu Comandantul Mandr'l din Consilul Andromedan (I)

(9 ian. 2016; channeler Kathryn May)
Traducere Const. Mihăilescu

K.M.
Comandantul Mandr'l (Cmd.): Suntem aici pentru a observa și a acorda asistență Pământului și umanității pământene.
Suntem foarte fericiți să ne conectam cu tine, Kathryn, pentru că știm că ești un canal curat și te exprimi foarte clar. Noi suntem foarte apropiați de Sananda și de Compania Cerului. Unele ființe din familia ta (COH) s-au incarnat frecvent în galaxia noastră. Tu, de asemenea, draga mea, ai trăit în galaxia noastră. 


Kathryn (K): Vrei să-mi spui numele tău, te rug?
Cmd: Desigur. Eu vorbesc în numele Consiliului Andromedan și mă numesc
Mandr'l. În limba voastră ar putea fi scris Mandrel sau, mai exact, Mandr'l (n.m.: iar în românește, ar însemna mandrină)
K: Te rog, spune-mi tot ce dorești.
Cmd: Mulțumesc! Știu că voi sunteți curioși să aflați de ce suntem noi aici veniți cu navele noastre. Știuoamenii sunt interesați mai cu seamă să afle despre lucrurile și ființe individuale. Noi, Andromedanii, suntem mai obișnuiți gândim în termeni de grup, de colectivitate. Voi încerca să vă dau câteva informații despre asta.
K: E foarte plăcut să vorbesc cu tine. Te simt ca pe o ființă care-mi este rudă.
Cmd: Ne-am întâlnit înainte în tărâmurile superioare, Kathryn. Bine, lasă-mă să mă adresez mai întâi cititorilor tăi pentru a le spune cine suntem și care este scopul prezenței noastre pe cerul Pământului precum și cu privire la misiunea Federației Intergalactice în legătură cu civilizația voastră. 
Avem deja un număr de Andromedani printre voi chiar în acest moment. Cu mult timp în urmă, s-a convenit ca atunci când va veni vremea Ascensiunii, noi, Andromedanii, să trimitem un număr dintr-ai noștri pe planeta voastră pentru a ajuta. E vorba de suflete dintre cele mai iscusite și mai ușor adaptabile condițiilor de pe suprafața Pământului. Desigur, această acțiune a fost un act de voluntariat, mai cu seamă că, totuși, pentru noi, planeta voastră este un loc destul de periculos, unde există multă expunere și un anumit risc. Ne interesează în cel mai înalt grad ca trimișii noștri să fie în deplină siguranță. 
Vă „vorbesc” cu toată sinceritatea, ca unor buni prieteni cărora trebuie să le vorbești fără rețineri  (mulți dintre cei născuți aci provin de pe Andromeda), și să nu le ascunzi nimic. Mereu ne vom comporta față de voi cu toată deschiderea și prietenia. 
Suntem conștienți de marea voastră nevoie de iluminare și clarificări, și credem că vom putea aduce o contribuție însemnată în această privință. 
Noi colaborăm intens cu Ashtar și grupurile lui de acțiune, și suntem pregătiți să începem procesul de adaptare a pământenilor la condițiile și necesitățile de comunicare și cooperare galactice. La apelul conducerii Nebadonului (n.m.: Universul nostru local), noi și multe civilizații din lumină, vecine ale planetei Pământ, sau oricum, aflate în partea aceasta de Univers, au decis să-și asume responsabilități.
În ceea ce mă privește, eu sunt comandantul celei mai mari și complexe nave-mamă, dintre cele aflate în misiune în această zonă. 
Am ajuns aici în anul 1963 (după timpul vostru) și atunci credeam că această misiune va fi de scurtă durată, căci se aprecia și se spera că procesul Ascensiunii voastre va dura destul de puțin.
S-a dovedit însă că nu vă cunoșteam suficient de bine, căci am făcut aprecieri diferite (și, probabil, fundamentate mai mult pe felul nostru de a fi) asupra posibilităților și comandamentelor interioare ale pământenilor, în ceea ce privește derularea unor acțiuni care impuneau o anumită determinare și loialitate.
”La fața locului” a trebuit să acceptăm și să asistăm la o altă realitate în care au apărut diverse complicații: războaie în unele zone, conflicte culturale și religioase, acceptări ale programelor de control ale Cabalei întunecate de către indivizi umani, individual sau în grupuri interesate etc, toate făcând tranziția civilizației umane mult mai dificilă de cum se preconizase și se sperase din partea Companiei Cerului. Factorul determinant în acest decalaj l-au constituit acțiunile Cabalei care a fost mult mai persuasivă în relația cu acei pământeni dispuși să renunțe la principii și să accepte favoruri din partea întunecaților.

Astfel că s-a impus studierea și observarea mai atentă și mai în profunzime a planetei în toată complexitatea ei.

Am sperat că bazându-ne pe caracteristicile planetei și civilizației voastre, vom putea oferi iluminare pentru multe alte culturi din alte galaxii, deoarece am întâlnit
la voi multe particularități. Nu a fost chiar ceea ce speram.
Desigur, Pământul este unic în multe feluri, dar am învățat foarte multe despre cum omenirea a acceptat și s-a adaptat influenței nefaste a celor întunecați.

Inițial, am fost realmente îngroziți de profunzimea suferinței și disperării care a pus stăpânire pe planeta voastră.
Asta a impus în primul rând trimiterea spre planetă a mari cantități de Lumină care să disloce și să elimine negativitatea enormă acumulată, atât în planetă (ca entitate) cât și în tot ceea ce a fost creat pe Pământ (plante, animale, oameni). Enormele energii contradictorii (negative, găsite pe planetă și pozitive, primite din afară) au creat un amalgam energetic care a influențat și a bulversat totul, și în primul rând ființa umană. Practic, acest mixaj a creat gânduri și sentimente, adesea contradictorii, anxietate, frică, gelozie, nesiguranță, ură, invidie, rapacitate, creșterea apetitului de acumulare de bunuri materiale, indiferent pe ce căi, percepută de cei implicați ca modalitate asiguratorie. Competiția, concurența au fost exacerbate în relațiile dintre oameni și colectivități (instituții, companii, sisteme, țări etc), elementul predominant devenind banul. Studierea acestor caracteristici în profunzimea lor ne-a transformat în buni cunoscători ai istoriei ființei umane.

Am devenit atât de absorbiți de ceea ce se întâmplă pe planetă, uneori cu schimbări dramatice în fiecare zi (drame umane, războaie civile, amenințări locale sau globale, lupte eroice pentru supraviețuire etc), încât, ne-am decis să nu pierdem derularea acestor evenimente chiar acolo unde se produc. Altfel spus, ne-am decis să rămânem până la finalizarea programului de ascensionare. Da, vom fi istoricii neprevăzutului și, pentru unii, ai incredibilului. Am învățat să fim observatori cât se poate de obiectivi, însușire care, de altfel, ne caracterizează. 
Desigur, am știut, în general, ceea ce se întâmpla pe Pământ, deoarece comportamentul războinic al liderilor voștri devenise o amenințare pentru întregul Univers.

Mulți dintre noi suntem aici să monitorizăm permanent arsenalul armelor de distrugere în masă și avem sarcini precise în ceea ce privește dezamorsarea focoaselor nucleare deținute de unele state. 
Probabil, nu suntem primii care vă asigură că, prin Decret Divin, este interzisă utilizarea bombelor nucleare sau cu hidrogen. Promulgarea acestui Decret are o vechime de câțiva ani, așa că, din acest punct de vedere, umanitatea poate să stea liniștită, Federația Galactica fiind garantul punerii în practică a acestei prevederi.
Cu titlul informativ, aflați că nu o dată s-a încercat declanșarea de focoase nucleare, însă de fiecare dată agresorilor le-a fost stricată „jucăria”.
Din nefericire, liderii voștri militari pot utiliza „armele convenționale”. Vestea bună (tristă pentru ei) este că și aceste arme vor fi destul de curând eliminate, prin acțiuni de dezamorsare și imposibilitatea de a le folosi.
(K:.. Aici am luat o pauză scurtă, după care am continuat conversația. I-am spus lui Mandr'l că suntem la fel de interesați de cultura lor cel puțin în măsura în care pe ei îi interesează cultura noastră. În consecință, i-am cerut să ne dea măcar un minim de informații despre felul în care trăiesc oamenii la ei, experiențe pe care le fac în dimensiunea în care se află, cum este corpul lor fizic, dacă se reîncarnează, și așa mai departe.)
Cmd.: Ei bine, o să vă spun câte ceva despre noi, poate nu la nivelul la care ar dori un sociolog, dar ceva despre tradițiile noastre, unicitatea noastră și despre similitudini între noi și civilizația Pământului.
Nu pierdeți din vedere că eu fac referire la întreaga noastră Galaxie, nu fac referire la o singură planetă. De fapt, vreau să vă ofer o privire de ansamblu.
Noi suntem mai integrați, s-ar putea spune, decât voi. Există multe planete locuite și sisteme de stele în cadrul galaxiei noastre.
Voi începe prin a vă spune despre idealurile de organizare generale pe care le avem în comun. Ne-am dezvoltat într-o perioadă de miliarde de ani, mai înainte un pic de formarea  Galaxiei Calea Lactee. Am avut avantajul că am putut începe și desfășura un proces relativ pașnic în care s-a cristalizat o formă de cultură unică.
Deși, la un moment dat, ne-am confruntat cu unele încercări de invazie din partea unor „călători-aventurieri” spațiali precum civilizațiile Anunnaki, anumite rase de Reptilieni și alți câțiva, din categoria celor care doresc să invadeze și să cucerească alte civilizații, am fost capabili chiar de la început să le facem față și să le refuzăm „ofertele otrăvite”. După mai multe încercări infructuoase, veneticii au renunțat și s-au orientat spre Galaxia Calea Lactee, care-i tenta prin multiplele posibilități de aprovizionare.

Depistarea altei galaxii care dispunea de resurse bogate a fost, pentru planetele locuite ale Andromedei, o ușurare, căci ne-au lăsat în pace să ne continuăm procesul evolutiv, așa cum ni-l doream, Andromedanii fiind o civilizație pașnică, fără apetit de cucerire. 
Din păcate, planeta cea mai promițătoare, în ceea ce privește bogățiile, atmosfera, civilizația neevoluată, unde au intuit că vor găsi tot ceea ce căutau, era Pământul.
 SURSA: https://higherdensity.wordpress.com


2 comentarii:

  1. Channeler dr.Kathrin E.May-sursa Mesagerul lui Mihail sau cine are nevoie de lumina???respect pentru Kathrin.

    RăspundețiȘtergere