Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

luni, 21 septembrie 2015

Arhanghelul Mihail despre 28 sept. 2015; Portalul Ascensionării; Pilonii și Noul Tărâm (domeniu)

(19 sept. 2015; channeler Linda Dillon)
 Emisiune realizată de
Traducere Const. Mihăilescu.

Am vorbit cu Arhanghelul Mihail despre data care se aproximează, 28 sept.2015, când , se spune că va avea loc primul val al exodului oamenilor angajați în procesul Ascensiunii. El a spus că mulți oameni au ascensionat înainte de această dată, astfel că este impropriu ca preconizatul val, din 28 sept., să fie numit primul val. El a precizat că această dată a fost furnizată ca urmare a dorinței foarte multor oameni de a marca cea mai probabilă dată a producerii acestui eveniment. Dar oameni au ascensionat tot timpul și înainte de a ceastă dată, mai ales sub impactul energiei centurii fotonice.
De asemenea, Arhan.Mihail a precizat formularea cum că cei care ascensionează „vor merge” într-o altă dimensiune, este doar o metaforă deoarece noi, de fapt, nu plecăm nicăieri. (N.M.: se va schimba doar frecvența de vibrație, ceea ce va însemna trecerea într-o nouă dimensiune, dar locația va rămâne aceeași. Gândiți-vă la un burete care este plin nu numai cu propria-i substanță, dar și cu aerul existent în porii săi, sau, eventual cu un lichid care a fost absorbit de burete).  
Misiunea mea (Steve Beckow) este de a merge odată cu toată lumea și de a scrie despre experiența mea în procesul ascensionării. Tot ceea ce scriu și public este atât experiență personală cât și experiența altora care-mi transmit informații.
Strădania mea urmărește creșterea nivelului de conștientizare a celor care-mi citesc materialele. Mulțumesc Danei (n.m.: cred că Linda Dillon) pentru canalizare.
======================================
Steve Beckow: Va fi 28 septembrie 2015 ziua primului val al Înălțării?
Arhanghelul Mihail: Voi știți că nu putem vorbi despre date exacte, într-un timp care nu există. Dacă însă mă întrebi dacă procesul „exaltat”(1) a început deja, îți voi răspunde afirmativ. Prin voința și dorința lor, oamenii aleg datele acțiunilor și evenimentelor care doresc să se producă. Deci, dacă alegerea voastră majoritară va fi 28 sept. atunci, așa va fi.
Steve: Simt o provocare pentru că foarte mulți oameni ne-au spus despre această dată: Matt Kahn, Patricia Diane Cota Robles, SaLuSa. Canalizările pe care le-am făcut cu tine pot fi considerate credibile?
AAM: Da, pot.
Steve: Oh! Ei bine, ne-ai furnizat o dată atunci!
AAM: Să spunem că există oameni care cer cu limbă de moarte asemenea date. Dar asta nu este preferința noastră, după cum bine știi.
Steve: Bine. Eu încerc doar să înțeleg corect ceea ce ni se transmite..
AAM: Este obsesia omului:„spune-ne data și ora!"
Ei ar fi foarte fericiți dacă le-am putea spune : „la ora 11 și 11 minute [pm]”. Aceasta nu servește la fel de bine ca :„ s-ar putea”, deși acesta este adevărul : s-ar putea.
Dacă majoritatea oamenilor ar putea declara: "În această zi, vom simți cel mai bine și vom fi pregătiți să trecem prin.. ", atunci, și noi am putea anunța o dată. Dar la fel de mulți vor fi și cei care vor spune: „Data anunțată a venit și a trecut iar eu nu simt nimic.” Asta ar fi o cumpănă de 50/50.
Steve: Ca un pilon (n.m.: face referire la  calitatea lui de informator..), voi fi în primele valuri sau ...voi încheia plutonul?
AAM: Acum, dă-ne voie să-ți spunem că tu ai zburat de ceva timp, și în afara acestui portal al Ascensionării. Au existat diverse inițieri și creșteri în frecvența ta de vibrație. Această metamorfoză trebuie că ai simțit-o.
(2)
În ceea ce privește „pilonul”, voi aveți o expresie, "Supraviețuitorul". Asta este.
Steve: Ce înseamnă asta, Doamne?
AAM: Aceasta înseamnă că aștepți până pleacă și ultimul, până când toată lumea a trecut, ca voi „să stingeți lumina”, ca să mă exprim astfel.
Steve: Unii oameni se gândesc că, dacă cineva se înalță, el nu se mai întoarce. În cazul în care ajunge în 5D nu mai revine cumva în 4D, și nu mai are nimic de-a face cu 4D. Cei plecați sunt buni plecați.
AAM: Asta nu e corect..
Steve: Ai putea aborda acest subiect? Sunt sigur că există oameni care doresc să știe despre asta.
AAM: În primul rând, mulți, mulți dintre voi sunt deja în a cincea dimensiune, și asta chiar de ceva timp. Unii dintre voi sunt chiar în 6D sau 7D. Și procesul de schimbare nu s-a încheiat, de fapt, e abia la început.
Este ca o nouă cameră în care intri și închizi ușa pe care ai intrat. Practic însă, în această perioadă, voi vă „scurgeți” înainte și înapoi, pentru că majoritatea dintre voi v-ați angajat să-i ajutați nu numai pe cei iubiți și apropiați să ascensioneze dar pe mult mai multe ființe umane, am spune că pe întreaga omenire.

Deci, ești tu diferit în ceea ce ai putea gândi, ca mentalitate de grup? Se poate vorbi de existența unei realități dimensionale diferită, care permite deplasarea unor fluxuri energetice clare? Da.
Dar aceasta nu elimină existența altor dimensiuni. Ar fi o chestiune restrictivă, și asta nu este în intenția creatoare a Mamei acestei planete. Asta înseamnă că se pot face experiențe ținând de toate dimensiunile
Voi sunteți sau tindeți să fiți acordați pe frecvența Gaiei. Mulți dintre voi sunteți deja acolo. Dar aceasta nu înseamnă că ați uitat sau că nu mai puteți alege niciodată să vizitați alte realități. Și, de asemenea,  aceasta nu înseamnă că nu sunteți conștienți de ființele umane care sunt încă agățate de vechea dimensiune, 3D, care se va fi evaporat de mult, pentru voi.  
Acum aveți, deocamdată, o gândire unidimensională, mai degrabă decât multidimensională. Și majoritatea dintre voi mai gândiți acum în termeni care țin seama de ierarhie (n.m.: realizare piramidală) mai degrabă decât de una în cerc (n.m: adică acea organizare fără ierarhii, orizontală și la egală distanță de „centrul cercului”). Asta este incorect.
Steve: Deci, se poate vorbi despre diferite nivele, cu caracteristici distincte, precum Frumusețea (10D) și Măestria(11 D) și Unimea(12 D)
AAM: Asta este corect.
Steve: ... și experiențe diferite.
AAM: ... diferite experiențe, cu siguranță, un tărâm mai larg de talente și capacități pentru că energia nu este restricționată. Dar aceasta nu înseamnă că v-ați blocat oriunde s-a nimerit!
Steve: Ei bine, pe de altă parte [adică, în viața de după viață], o persoană care rezonează în Planul Astral nu poate merge în Planul Buddhic, de exemplu, fără protecție.
Tu, pur și simplu nu mergi în Planul Cauzal sau în Planul Mental. Desigur nu este o situație similară cu a unei ființe trăitoare în 4D, care nu poate merge în dimensiunea a 7-a, pentru a rămâne acolo pe orice perioadă de timp. Nu?
 AAM: Asta este corect, dar ceea ce faceți voi acum este să vă pregătiți să vă extindeți propria realitate, inima voastră, înțelegerea voastră asupra Unității, spre tătrâmurile bucuriei, fericirii, pentru a deveni capabili să dețineți, să absorbiți și să experimentați energiile dimensiunii către care tindeți. Deci, voi vă extindeți și creșteți pentru a vă plia perfect pe acea dimensiune superioară.
Steve: Aceasta este o noutate? Adică vom experimenta mutarea noastră în dimensiunea superioară, împreună cu corpul nostru fizic?
AAM: Da, este o noutate.
Steve: ... Brand nou, cu reguli schimbate?
AAM: Asta este corect.
Steve: Bine, ar trebui să avem o altă discuție despre asta, cu altă ocazie. Mă întreb dacă ar fi un subiect potrivit să-l discutăm cu Sanat (Kumara), care va fi invitat la această emisiune ( „O oră cu un înger”)?
AAM: Da, ar fi foarte potrivit. ...
Să ne... confundăm un pic mai mult.
Tu ai fost deja (prin Portalul Ascensiunii). Fiecare caută și-și dorește să facă parte din primul val, cel din septembrie. Eu vă repet că nu este primul val.
Deci ai trecut deja prin primul portal al ascensiunii, chiar cu primul val.
Steve: Îi pot comunica această veste și lui [se referea, probabil, la un prieten apropiat interesat de această chestiune)?
AAM: Da, poți.
Steve: Vorbești de Steve?
AAM: Steve, X, Y ... ( n.m.: adică aspecte ale sufletului cumulativ STIVE). Ați făcut deja totul. Și asta s-a întâmplat în urmă cu aproximativ 16 luni. (3)
Acum vă veți întoarce apreciind că energiile critice de conștientizare care s-a extins la fiecare dintre cei trei vor avea o expresie diferită. Dar știți foarte clar că aveți o gândire mai clară, mai cuprinzătoare, mai adâncă, un câmp de energie mai iubitoare decât aveați cu un an și jumătate în urmă.
Steve: Da. Mulțumesc!
AM: Deci ați zburat prin acel flux energetic, și ați venit înapoi, ancorați puternic de pilonul care ține energia părții din spate a liniei, pentru a-i ajuta pe cei din urmă să se miște și să avanseze.
Când vă veți simți epuizați de efort (și de apăsarea vibrațiilor joase 3D), veți zbura înapoi prin intermediul Portalului Ascensiunii, pentru că el va fi larg deschis pentru voi. Vă veți reface forțele și veți reveni prin același portal pentru a ajuta pe cei care vor avea nevoie. Și tot așa până când procesul de transferare se va încheia. Asta o dorește și asta și-a propus sufletul tău. Aceasta este natura și scopul misiunii voastre în această etapă....
Vechiul Steve nu mai există de multișor. E undeva, acolo? Da. Dar ai experimentat și te-ai multiplicat; sunteți în multidimensionalitate. ..? Da. (4)

 Note de subsol
(1) Îmi cer scuze că nu am fost suficient de rapid să-l întreb despre mijloacele "exaltate" Evident, se referea la această etapă a Ascensiunii.
(2) Experiența iubirii transformatoare a devenit proeminentă după o deschidere de inimă din 13 martie, 2015. Presupun că a fost unul dintre momentele "diferitelor acordaje și creșteri de frecvență a vibrației tale”
(3) După un cucui dur pe care l-am avut, în februarie 2015, am ajuns într-o criză profundă din care Arhanghelul Mihail, spune că m-a extras prin intermediul portalului Ascensiunii, pentru a fi dus și vindecat. S-a întâmplat în timpul somnului meu prelungit, așa că nu am nici o amintire despre acest eveniment din viața mea..
(4) Arhanghelul Mihail, în lectură personală cu Steve Beckow prin Linda Dillon, 16 sept. de 2015


http://goldenageofgaia.com

10 comentarii:

  1. Daca ce ai subliniat cu galben se intampla, intr-o saptamana va fi panica mare printre cei ce raman aici, practic vom fi cu 1/3 mai putini!
    Mama ce panica sa vezi cum dispar unii......
    Dar eu zic ca nu se va intampla nimic, iar povestile vor continua!
    Cum tu draga nu ai plecat in d5, nu draga am fost pana la d7 si m-am intalnit cu Ion, care draga Ion?
    Cum draga ala de la etajul 12

    RăspundețiȘtergere
  2. Jeeesus Christ..... :| :)))))))))))))))))))))))))) seek help! :3 FAST!!! :D :/

    RăspundețiȘtergere
  3. Bateti campii cu gratie .. nimic concret..nimic interesant !

    RăspundețiȘtergere
  4. NAMASTE ! Îmi pare rău să afirm că tot ceea ce se întîmplă este un EVENIMENT INTERIOR PERCEPUT ÎN INTIMITATEA TRĂIRILOR SUFLETEŞTI ALE FIECĂRUI OM ,ÎN FUNCŢIE DE CÎT DE ATRAS,DE INTERESAT ESTE DE FENOMENUL ÎN SINE.DACĂ NU AI INVESTIT INTERES ,ENERGIE,LĂNURIREA INTERIOARĂ PRIN MESAJELE CARE ÎN MOD CURENT NE SÎNT TRIMISE ,EVIDENT CĂ NU VA FI NIMIC. MAI EXACT ,EU CRED CĂ ESTE CA O ÎNŢELEGERE ÎNTRE CELE TREI CORPURI CARE NE ANIMĂ VIAŢA AICI,PENTRU UNII VA CONTINUA ÎN DIMENSIUNEA 4D DE DENSITATE 3D,PENTRU ALŢII ÎN DIM.5 DE DENSITATE 4 SAU 5 ŞI ÎN FINE PENTRU MAI PUŢINI ÎN 6D SAU 7D ÎN DENSITATE 5-6.

    RăspundețiȘtergere
  5. NAMASTE SANANDA! bine ai revenit pe GAIA.Te iubesc FRATE DE LUMINA.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cum nimic interesant???
    Am ras de a rasunat toata zona de nord a capitalei dupa ce am citit comentariul lui Alexandru Dragomir...nici eu nu le spuneam mai bine, desi am simtul umorului ...

    Doamne ce am ajuns....tot asteptam pe cineva ce nu mai vine....

    Vlad

    RăspundețiȘtergere
  7. Si, totusi...Acel Cineva a si venit dar nu suntem capabili sa-l percepem ! O delimitare clara si semnificativa in esenta ei,se va produce nu vom exista la infinit ,ca si un ....ghiveci de fiinte cu constiinte de diferite niveluri ce ne vom tot amesteca si sabota aproape...Noi toti nu avem cum exista laolalta si in permanenta ,intretinand un joc perfid,dual si fara rost/semnificatie. Nu asteptam practic pe cineva,noi pe noi cei din Spirit ne asteptam din dimensiuni superioare, dar nu intrunim nivelul de evolutie spre a ne contopi. Fireste,avem liberul arbitru sa asteptam sau nu. Asteptarea si rabdarea,chiar de eoni si poate/sigur de la inceputurile Creatiei,pana la contopirea cu Unimea reprezinta motivatia noastra suprema. Si se va intampla. Nu putem intretine in oceanul de ganduri si energii emise opozitia la ceva de neoprit. Trebuie sa fii multiplu naiv ,incat sa crezi ca te poti opune sau persifla asa ceva. Fenomenul este in noi, si suntem profund implicati, si depinde de noi cand vom hotara declansarea a ceea ce afirmam ca asteptam. Este incredibil de aproape momentul si stiu ,primesc si eu anumite mesaje de la entitati dar foarte rar. Si Acum este deja a doua oara si nu ma pot indoi. Namaste,tuturor !

    RăspundețiȘtergere
  8. Aspect Sananda, te rog sa imi spui ce mesaje ai primit, sa imi mai "alin" asteptarea.
    Cateodata ii invidiez ( cu bucurie) pe toti cei care nu au citit nimic nimic despre voal, cabala, inaltare...si traiesc fara asteptari , bucurosi in rutina lor cotidiana.
    Eu de cativa ani sunt cam varza...ma uit numai la cer, fac meditatii, am renuntat la cateva vicii, incerc sa ajut pe cat mai multi, vorbesc despre ceea ce citesc cu toti cunoscutii si toti se uita ciudat la mine, toti spun ca m-am pierdut in asteptari, nu mai traiesc cu bucurie si asa e...
    Am obosit ....daca acel " Cineva" a venit si nu l-am simtit, inseamna ca mi-am pierdut cativa ani in zadar...
    Help
    Bunica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nimic nu-i in zadar in viata fiecaruia dintre noi chiar daca pentru multi asa pare....Toti,absolut toti experimentam diferite situatii de viata ,unele mai dificile,dureroase si aparent fara iesire,altele groaznice si uneori si unele placute si foarte placute .Toate se inscriu pe drumul nesfarsit al fiecaruia spre desavarsire.Nu te mai astepta la recunostiinta si respect din partea celor pe care-I ajuti,fa-o si vezi-ti de drum fara a cere nimic in schimb.E drumul tau si numai al tau,unic si de neevitat, presarat cu multe,foarte multe experiente.Si mai ales nu te impacienta,nu te infricosa,nu te panica.Aminteste-ti mereu ca bogat este nu cel ce are cel mai mult ci acela caruia ii trebuie cel mai putin....Fereste-te de rutina zilnica,repetata mult timp te va distruge si vei ajunge un robot si-n cele din urma iti vei pierde sufletul...Ingrijeste-te de sufletul tau si aminteste-ti mereu ca tu iti esti cel mai bun prieten dar si cel mai inversunat dusman....Si ,mai ales,iubeste.Curat,din suflet,neconditionat.Si daca perseverand vei reusi sa te rupi de rutina zilnica,de asteptari inalte,de goana disperata dupa avutii si averi,dupa functii inalte, putere nemasurata si mandrie nemarginita abia atunci se cheama ca ai pasit pe drumul spre desavarsire pe care vei merge neobosit,fara teama ,indoiala si minciuna.Si mai ales nu dispera,ca tine sunt multi,mult mai multi decat iti inchipui.....

      Ștergere