Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 27 septembrie 2015

Ascensiunea: noul vostru mâine (I)

Sanat Kumara
(20 sept. 2015; channeled by Linda Dillon)
Traducere Const.Mihăilescu.
(prima parte)

*HWAA: conversație despre Ascensiunea din 28 sept. 2015
Steve: Linda, noi am vorbit despre vechiul prezent (ținând de 3D) și tu ne-ai expus ideea că mijloacele noastre de evoluție din trecut nu vor fi la fel ca mijloacele noastre de evoluție de până la acest moment și în viața de apoi, unde am trecut de la un trup fizic la altul. Mă întreb dacă am putea să continuăm această discuție.
Linda: Acum câțiva ani, probabil mai mulți decât vreau eu să recunosc, Albert Einstein a declarat public că munca sa de pe Pământ a fost incompletă și că unul dintre lucrurile pe care ar fi dorit să le facă era să ajute ființele umane să se pregătesacă pentru ascensiune, subînțelegându-se că se referea la diferite dimensiuni. Ca urmare, m-am gândit că am putea începe conversația de astăzi plecând de la acest punct.
Vreau să citez o foarte scurtă afirmație despre ce înseamnă a treia dimensiune, în gândirea vechiului și bunului Albert:
"A treia dimensiune este definită prin calitatea percepției sau experiența fizicalitații în care sensul universului este perceput prin experimentarea celor trei dimensiuni: lungime, lățime, adâncime. Dar calitatea creșterii (evoluției; n.m.) este capacitatea de a îmbrățișa toate dimensiunile: realități (materialitate), emoție și spirit. Ea are, de asemenea, calitatea unica a libertății de alegere.
"Toate dimensiunile numeric mai mari (superioare) au posibilitatea de a se exprima în 3D, ceea ce înseamnă că există și posibilitatea ca trupul nostru fizic să poată trăi în dimensiuni mai înalte " Și el continua: "Oportunitatea de creștere și calitatea dimensiunii 3D este capacitatea de a alege să se extindă dincolo de simpla percepție fizică și să includă toate aspectele legate de sine.”
"Aceasta este ceea ce ne spune Mama Universală când vorbește despre încorporarea sinelui. Cea de a treia dimensiune, nu este limitată de continuumul spațiu-timp, ci doar pare a fi. Aceasta este provocarea și oportunitatea în 3D, pentru a trece dincolo de aparențele fizice. "
Linda: Cred că Lucrătorii întru Lumină și deținători ai iubirii necondiționate, gândesc la fel și anume că existența noastră fizică se va schimba și că ne vom bucura că avem un corp fizic. 

* Cred că este prescurtarea de la emisiunea „O oră cu un înger” C.M.
------------------------------------------------------------------------
SK: Salutări, eu sunt Sanat Kumara.
SB: Salutări Raj.
SK: Și, bine v-am găsit. Bine ați venit voi toți: frumoase ființe fizice, îngeri și ființe din stele: Pleiaideni și Venusieni, Andromedani, Deținătorii Pământului, și toți care vă aflați acum la această discuție. Bine ați venit, prietenii mei dragi pentru că eu sunt cu voi, nu numai ca purtător al Legilor Universale dar și Logos planetar. Eu sunt cu voi, ca frate, ca prieten, ca aliat și ca tată. Sunteți în plină ascensionare.
Mihail a sugerat că voi sunteți în faza de pre-construcție; eu aș spune că sunteți chiar mai avansați decât atât.

Să începem această conversație într-o manieră foarte... controversată.... ceva ce crează un adevărat puzzle pe partea asta.
Portalul ascensiunii a fost deschis de ceva timp și este accesibil fie Mamei Divine însăși, lui Mihail sau Metatron, Gabriel sau Yeshua – dacă doresc să utilizeze această cale sau o alta, în afara portalului. Și totuși foarte mulți dintre voi refuză încă să accepte existența și utilizarea acestei căi de care se pot folosi și ei pentru a primi și ancora calitățile dimensiunilor superioare, în viața lor, în personalitatea lor, în gândirea lor. Ideea și oportunitatea este să nu mai negați această realitate și progresele pe care le asigură ea și să vă pregătiți de sărbătorirea ei la nivel de colectivitate.
Cu ani în urmă voi ați luat în comun hotărârea de a ascensiona mergând împreună, ca un singur tot. Asta nu înseamnă, dragi prieteni, că atunci când unii dintre voi ați revenit prin portal să ancorați energia și s-o aduceți pentru a o împărtăși cu colectivul, era necesar să o faceți cu teamă sau chiar să negați acest lucru.
Este un gest nobil și lăudabil să aduci înapoi colectivului energii benefice de care să vă bucurați împreună. Pentru acest efort recuperator nu este nimic nefiresc dacă vi se atribuie rolul de lider. Rolul liderilor este de a îndruma colectivitățile să meargă pe calea spre o conștiință superioară. Nu trebuie să renunțați la acest rol. Este ca și cum ați fi plecat într-o expediție de explorare și la revenire vă jenați să primiți partea de beneficii aduse din acea expediție, beneficii care vi se cuvin.
Deci, nu ezitați, prietenii mei dragi, să aveți curajul de a spune: „M-am mutat mai departe, am gustat diferența, am experimentat diferența, mă simt extins."
Continuă să existe o amplă discuție în legătură cu coeficientul (procentul; n.m.) de umanizare rezultat ca urmare a energiilor venite prin intermediul portalului - procent al creșterii Corpului vostru de Lumină, de creștere vibrațională și modul în care rata de creștere a vibrațiilor s-a schimbat.
Dar voi sunteți întruchiparea fizică a acestui proiect - împlinirea visului Mamei că suntem cu toții angrenați, făcând chiar „ore suplimentare”, în alertă maximă. Voi sunteți markerul, hârtia de turnesol care măsoară schimbarea.
Deci, vă rugăm, prietenii mei, împărtășiți (în sensul de a populariza; n.m.) schimbarea. Este foarte clară dorința inimilor voastre de a face schimbarea; și aceasta este îmbucurător. Dorința de a împărtăși abundența, participarea în comunitate, ancorarea pe Pământ a noilor energii, este o muncă frumoasă și nouă. Sub impactul noului încep să apară Orașele de Lumină, noi forme de prietenie și colegialitate, noi relații familie, de parteneriate sacre și ale Uniunii.
Dar mulți dintre voi, mulți dintre voi fac deja asta. De fapt, aceasta este ceea ce această platformă - și toate platformele - sunt pe cale de a realiza.

Deci, nu negați și nu subestimați, nu vă opuneți în discuții valoarea a ceea ce a fost deja realizat, nu doar de către noi, care am avut o contribuție insignifiantă.

Ceea ce contează într-adevăr, preaiubiților, în acest proces al ascensiunii, sunteți voi. Deci, treceți mai departe în sărbătoare și cu încredere.

Acum, știu că ai multe întrebări pentru mine, în această zi. Cu ce doriți să începem?
SB: Mulțumesc Raj. M-ai văzut acționând ca dirijor aici, pun pariu - așa este?
SK: Da, te-am observat.
SB: Bine, bine, sunt bucuros să aflu asta. Da, am multe întrebări și mulți ascultători sunt pe recepție, probabil, în speranța unui răspuns foarte clar pentru ei.
Primul lucru este că nu ne place să ne încurcăm în date. Din alte canale și din alte surse am aflat că s-a vorbit despre o anumită dată, dar noi nu ne vom supăra dacă nu se va întâmpla nimic la acea dată.
Se afirmă că 28.09 ar fi data primului val al ascensiunii, chiar dacă, unele înalte entități (nota C.M.: se referă la Arhan. Mihail) afirmă că, de fapt, nu ar fi primul val, acesta având loc cu mai mult timp în urmă. Deci, va fi ceva care să se observe sau ceva discret, în 28 septembrie, Raj?
SK: Încerci, dragă prietene, să mă bagi în bucluc cu channeler-ul meu?
SB: Nu, nu, nu.
SK: Eu glumesc, desigur.
SB: Încerc doar să evit marea dezamăgire care s-a creat data trecută (nota C.M.: se referă la 21 dec.2012), după cum știi. N-am vrea să mai trebuie să trecem din nou prin aceeași experiență neplăcută. Deci, ce se întâmplă?
SK: Este o întrebare excelentă. Așa că, haideți să începem prin a spune că, într-adevăr, nu este vorba de primul val (dat fiind faptul că acesta a fost mai de mult). Da, nu este primul val al ascensiunii. Mulți dintre voi ați trecut deja prin acest portal sau pe altă cale. Și chiar dacă ar fi fost primul val de ascensiune, cei care trec prin acest portal nu dispar. Procesul de ascensiune trebuie să fie unul al bucuriei, în care veți manifesta și experimenta realitățile dimensiunilor superioare, dincolo de ceea ce v-ați gândit voi că ar putea exista, comparativ cu 3D.
Energiile care au penetrat planeta Gaia, în special în luna septembrie, dar și cu o foarte mare creștere până în luna august, au făcut ca mulți dintre voi să înregistreze evenimente astrologice, tsunami-ul, mari fluctuații în relațiile de dragoste etc., nu contează.
Așa cum am spus, cum au spus Maeștrii, familia voastă din stele, Mama și Tatăl, Arhanghelii, Serafimii și Elohimii – toți ne-am preocupat de trimiterea unui nivel de energii către Pământ și către fiecare dintre voi, energii care, ca volum și frecvență au depășit orice infuzie anterioară. Aceasta a avut ca efect redresarea situației și creșterea vitezei de ascensionare, cu interesarea ridicării de conștiință.
Știm că voi nu agreați ca datele care anunță un anumit eveniment să treacă, fără să se întâmple ceva, la nivelul percepției voastre. Asta produce o profundă dezamăgire. Din punctul nostru de vedere, există momente când sunt anunțate aceste date. Cea mai recentă dată s-ar putea referi, de fapt, la inițiativa de pace a lui Mihail.
Acesta este un mesaj pentru omenire: că pe data, sau în jurul acelui moment, se preconizează ca frecvențele voastre de vibrație (având în vedere trendul de creștere) vor fi suficient ridicate pentru a se declanșa pe deplin saltul în dimensiunea superioară 5D, și, pentru unii, chiar mai sus.

Deci, vă puteți gândi la această dată, mai ales că vouă, oamenilor, vă place să marcați evenimentele. Pentru noi însă, 28.09 este o dată la fel de bună ca oricare alta. Și 17.09 sau 08 erau la fel de bune precum 28.09. Este un interval de timp, care se deplasează în interiorul unui câmp în care energiile sunt acolo și pot fi puse la treabă oricând.
Acum, la referirea că „un al treilea val va urca”, s-ar putea chiar sugera că o treime dintre voi (cel puțin o treime) ați fost deja în curgere în și în afara portalului ascensiunii. Noi facem referire acum la cei care sunt treji, conștienți și gata de a  spune:„Bine, am rochia (sau pantalonii) pentru petrecere sunt pregătit(ă) să merg mai departe. Mi-am făcut bagajul”.
Dar, dragilor, să vă fie clar: nu plecați nicăieri. Sunteți și rămâneți pe Gaia pentru procesul de ascensiune. Ascensionați doar ca frecvență de vibrație, ca conștiință, ca nivel al trezirii, adică veți îndeplini condițiile pentru a vă afla într-o dimensiune superioară.
Acum, ceea ce am indica să luați aminte la această ascensiune este extinderea conștientizării și conștiinței voastre, a deschiderii inimii voastre spre cunoașterea iubirii universale, pentru creșterea înțelepciunii și înțelegerea mai exactă a cum decurg lucrurile în universul vostru, cum și ce trebuie făcut pentru a evolua fără poticneli. Este esențial să înțelegeți că ascensiunea în grup este determinantă.
Deci, există un moment fix pentru a se produce evenimentul ascensiunii? Noi nu l-am sugera. Pregătirile s-au încheiat, contactul, ca acțiune, a fost deja angajat, dar realizarea practică nu este încheiată și nu s-a bifat acțiunea. Aceste minunate canale umane v-au înlesnit înțelegerea, prin transmiterea mesajelor noastre, dând oamenilor o indicație, o direcție, în care să se îndrepte și spre care să privească. Este clar pentru tine, pentru că eu doresc să fie foarte bine lămurită această chestiune?
 SB: Este extraordinar de clar, Raj. Se pare că va trebui să facem unele precizări celor care ne ascultă și ne citesc.Un pic mai târziu, am de gând să-ți solicit să ne vorbești despre posibilitatea sau imposibilitatea celor ascensionați de a reveni, în dimensiunea 3D, dacă nu vor fi în măsură să-și finalizeze misiunea.
Dar, deocamdată, există unii ascultători care cred că nu vor mai putea să se întoarcă în a treia dimensiune, dupa ce urcă. Este corect? E adevărat sau nu?
SK: Este incorect.
(va continua)
 SURSA: http://counciloflove.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu