Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 10 aprilie 2015

Ajutor pentru Nicoleta


Cititoarea Nicoleta Vatamanu ne cere ajutorul. Iată solicitarea ei primită pe acest blog, la „Comentarii”

---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Va cer ajutor în protecție și curațare.
Pe mine mă bate intunericul de 6 ani și nu mă scoate nimeni de aici. Vă mulțumesc! 


Răspuns din partea bloggerului: 
Propun cititorilor care doresc s-o ajute pe Nicoleta, să-i facă binecuvântări.  
Tehnica este următoarea: la o anumită oră din zi (vă propun ora 22,30, în noaptea de vineri, 10 aprilie. ac): în picioare, ochii fizici închiși, cu mâinile aduse la piept, ca pentru rugăciune. Spunem: Doamne Dumnezeule, Tată Ceresc și Suprem, cu umilință te implor, dacă ființa umană Nicoleta merită, miluiește-o, revărsând asupra ei, prin mine, GRAȚIA TA DIVINĂ. Facă-se voia Ta. Amin!

Imediat după aceasta, ridicăm brațul drept cu palma la nivelul umărului, deschisă și îndreptată spre înainte, puțin orientată spre în sus. Ne imaginăm cum prin palma mâinii noastre drepte trimitem un fascicul de lumină alb-strălucitoare, care înconjoară și pătrunde trupul Nicoletei. 
 Exercițiul va dura minim 5 minute.  
Revenim și spunem: Doamne Dumnezeule, îți mulțumesc pentru Grația acordată ființei umane Nicoleta. Amin! 
Vă amintesc că eficiența rugăciunii este mai mare dacă este efectuată simultan de cât mai multe persoane și dacă, pe timpul binecuvântării ținem aprinsă, în acest scop, o lumânare (care va fi lăsată să ardă complect).
(Cei care consideră ora nepotrivită, pot face această invocație la o oră convenabilă)
Mulțumesc!

C.M.


Notă: În viitor, dacă cineva mai solicită un asemenea ajutor, este bine să indice localitatea (sau măcar zona), pentru ca, în timpul binecuvântării, să ne orientăm cu fața către acea locație. 
Este suficient dacă se menționează numele de botez.

Cunosc, dintr-o practică îndelungată, că această tehnică dă foarte bune rezultate.

C.M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu