Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 19 octombrie 2014

CLINICA EXTRATEREŞTRILOR(20)

 Autor Adrian Dvir
(continuare)  
(reluarea art. publicat pe 24 dec.2010)
Contactul cu un alt subconştient
Într-o zi, am solicitat unui coleg de serviciu, un amic cu o uimitoare înclinaţie naturală spre toate lucrurile tehnologice, nişte informaţii.
Pentru a aştepta să-şi termine treaba pe care o începuse, m-am aşezat pe un scaun.. Scopul prezenţei mele era să-i vorbesc despre cartea pe care o scriam, pentu a-i afla părerea.
În timp ce aşteptam, am intrat în legătură telepatică cu subconştientul său, moment în care aveam în minte ceea ce doream să-l întreb în legătură cu cartea.
Telepatic, am primit un răspuns prompt şi am intrat extrem de uşor într-o comunicare cu subconştientul său.     
Adrian: Cine eşti tu?
Spiritul colegului: Sunt un Spirit interior purtând conştiinţa prietenului tău.
Adrian: De unde eşti ?
Spiritul: De pe o planetă aflată la 280.000 ani lumină de planeta voastră.
Adrian: Cum ai ajuns aici ?
Spiritul: Am călătorit cu o navă spaţială destinată transportului de mărfuri. Am vinit să studiez Pământul. Mă intereasează planeta asta care-mi stimulează curiozitatea, ceea ce m-a făcut să petrec ceva timp într-un corp uman.

Am tras două conclizii din această comunicare:
        - că un spirit din alte lumi, fie ele şi la mari depărtări, poate să ajungă pe Pământ, şi să ocupe temporar un corp uman pe care să-l folosească drept vehicul în diverse locuri, contactul cu mediul înconjurător realizându-l prin folosirea abilităţilor (simţurilor) fiinţei umane gazdă.
       - colegul meu, a fost într-o viaţă anterioară un Alien.
Adrian: Ce crede mintea ta conştientă (deci, a colegului gazdă n.m.) despre încarnare?
Spiritul: Crede că nu are nici-un sens.

Adrian: Dar despre fenomenul OZN, ce părere are?
Spiritul: Îl priveşte cu neîncredere şi desconsiderare.
Adrian: Mintea ta conştientă este interesată de subiectele ştiinţifice ?
Spiritul: Cu siguranţă. Îi plac subiectele ştiinţifice, este faşcinată de asemenea subiecte.

Între-timp colegul meu a găsit pe internet ceea ce căuta şi a revenit pentru a discuta cu mine. Am oprit legătura cu spiritul din interiorul său.
În conversaţia care a urmat, i-am adresat colegului cam aceleaşi întrebări pe care le pusesem spiritului său interior. Spre surprinderea mea, răspunsurile lui au fost aproape identice cu cele primite telepatic de la spirit.
În ziua următoare am discutat acest subiect cu Chaya şi cu grupul ei medical Aliens.
X3: Sună logic. Mintea ta şi a colegului tău lucrează, evident, pe aceeaşi fracvenţă. Există 8 sau 9 frecvenţe diferite. Nu este o mare surpriză că ai întrat în legătură telepatică cu altă persoană, după toată perfecţionarea pe care am adus-o noi creierului tău. Pentru Alins este ceva foarte normal să poată lua legătura cu subconştientul oamenilor.

Centrul de Comunicări Telepatice al Entităţilor Aliens 
În luna martie 1997, mama mea a fot spitalizată deoarece se simţea foarte slăbită, ca urmare a stării permanente de vomă.
Am mers la Chaya cu rugămintea de a transmite medicilor Aliens rugămintea mea de a o examina pe mama.
Nu am mai reuşit să iau legătura cu Chaya pentru a afla rezultatul la solicitarea mea. După ce, în sfârşit am gasit-o pe Chaya, acolo ne se găsea nici-un medic ET.

Am plecat spre spital, la mama, dar am decis să-i caut eu pe medicii Aliens de la clinca Chayei.
Am rostit obişnuita rugăciune (pe care o fac înaintea începerii tratamentului oricărui pacient) după care am luat legătura telepatic. Mi-am imaginat că la mine acasă ar fi un Centru de Comunicare Aliens, în speranţa că cineva m-ar putea depista.
Încercarea mea fantezistă a dat rezultate: o figură fragilă feminină şi cam neclară, mi-a răspuns. I-am spus că încerc să iau legătura cu unul dintre medicii ET de la clinica Chayei, pentru a afla rezultatul consultului efectuat mamei. Figura fragilă mi-a cerut căteva momente pentru ca ea să ia legătura cu cineva. După cîteva minute mi-a apărut o figură masculină. I-am repetat dorinţa de a primi informaţii în legătură cu diagnosticul pus mamei.
Alien m-a informat că i-au depistat o bacterie în intestinul gros. Tocmai atunci ei cercetau acea bacterie pentru a putea elabora un tratament. Alte noutăţi nu avea.
L-am întrebat cu cine am vorbit, la care el mi-a răspuns că este cel descris de noi ca fiind Alien-ul cu părul deschis la culoare şi cu ochi albaştri, numit Gideon. A dăugat  că el s-a alăturat ulterior echipei lui X3, dat fiind faptul că la început se afla în altă parte şi, deci, nu era disponibil.

După vizita la mama, am vorbit cu Chaya, rugâd-o să verifice dacă se confirmă cele ce mi-au fost transmise telepatic. În următoarea zi, Chaya mi-a spus că informaţia era corectă. Se pare că, nu se ştie cum, luasem legătura cu Biroul de Schimburi Internaţionale al Fiinţelor Aliens, aflat undeva, pe o staţie spaţială maternă, la 300.000 km.de Pământ.
Operatoarea a fost surprinsă să primească telepatic o comunicare de la o fiinţă umană. Asta a determinat-o să-şi consulte computerul, ocazie cu care a aflat că era vorba de o fiinţă umană, pe nume Adrian, autorizată să comunice cu ei. Ca urmare, l-a localizat pe Gideon aflat pe Pământ şi ne-a pus în legătură.
Şi-a exprimat dorinţa să cunoască persoana care a realizat performanţa de comunicare telepatică la asemenea distanţă.
Chaya mi-a decris-o pe operatoare ca pe o fiinţă de gen feminin, fără păr şi cu pielea ca de tigru.Purta o rochie cu guler înalt.
(Capacităţile telepatice pot exista la trei nivele diferite: pentru distanţe scurte, medii sau lungi. Omul nu este capabil să stabilească legături telepatice la distanţă lungă, abilitate pe care Entităţile Aliens o au).

Adrian : Poate că ei folosesc abilităţile pe care şi eu le-am avut cu mii de ani în urmă, când eram un Alien.
X3: Când noi am început să lucrăm cu tine, ţi-am instalat baterii de informaţii pe care tu, acum, începi să le utilizezi.
Adrian : Cum funcţionează Centrul vostru de Comunicări ?
X3 : Operatoarea primeşte transmisiunile prin telepatie utilizând pentru aceasta un echipament de amplificare a semnalelor, după care face legătura cu persoana care a contactat-o, dacă aceasta are drept de acces la baza de date a calculatorului.
Gideon : Încearcă să exersezi contactul cu Centrul de Comunicaţii încă de câteva ori. Dacă reuşeşti, noi vom încerca să te acredităm pentru o legătură permanentă. Tu deja ai permisiunnea luării contactului cu noi şi cu datele din calculator, dacă acestea nu au un regim special.

Pentru conformitate,
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu