Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 1 octombrie 2014

CLINICA EXTRATEREŞTRILOR (14)

(reluarea art. publicat pe 3 dec. 2010)

 Autor Adrian Dvir
(continuare)       

VIZITA UNUI SUPERVIZOR


Pe la mijlocul anului 1997, în timp ce realizam un tratament de vindecare, am devenit conştient de existenţa unei prezenţe. Ceea ce am văzut era imaginea unui bărbat filiform care purta o manta de culoare maron, destul de grosolan lucrată. Avea părul alb, ondulat, lung până la şolduri. Nu părea a avea o faţă umană. Lângă el se afla o altă creatură cu care cel înalt a ‘’discutat’’ ceva.
                                               
După ce am terminat tratamentul, m-am apropiat de el cu intenţia de a stabili o legătură.
Supraveghetorul: Sunt un supervisor reprezentând Înaltul Consiliu Aliens. Am sosit pentru a verifica activitatea echipei medicale cu care tu colaborezi. Eşti mulţumit de activitatea acestei echipe?
Adrian: Da, foarte mulţumit. Poţi să-mi spui la ce foloseşte cristalul pe care-l porţi? (Entitatea avea pe piept un cristal mare, sub formă de medalion)
Superv. : Este un instrument pe care-l utilizez în mai multe scopuri precum şi un simbol care indică poziţia mea în Consiliu.
Adrian: Mulţumesc pentru vizită şi pentru discuţie !
Te rog să transmiţi, în numele meu, mulţumiri celor care trimit la noi echipe medicale. 
 
OBSERVATORUL
Pe 26 aprilie 1997, în timp ce mă aflam la clinica lui Chaya pentru tratamente medicale, a apărut un nou alien în echipa medicală. Mi-a spus că este un observator.

Adrian: Şi care este rolul tău aici ?
Obs.: Am venit să constat care sunt realizările echipei medicale. Îi reprezint pe cei care au trimis echipe medicale Aliens.
Chaya: Observatorul are o înfăţişare destul de umană. E dolofan, chel şi poartă o manta maron. La gât poartă un lanţ de care este agăţat ceva mare ce seamănă cu un cristal.
Mi-am reamintit că şi supraveghetorul pe care-l întâlnisem în 1997 purta ceva asemănător.
Adrian: Ce scop are cristalul pe care-l porţi ?
Obs.: Este un aparat de comunicare. Conţine un computer subţire şi foarte sofisticat. Ceva asemănător cu cip-urile folosite de voi.
Adrian: Care este relaţia fiinţă/maşină cu care lucrează acest calculator?
Obs.: Invoc privilegiul informaţiei. Prefer să nu mai răspund la alte întrebări. Puteţi obţine răspunsuri adresându-vă dr. X3.
Chaya: Observatorul a stat în casa mea timp de două săptămâni timp în care nu a comunicat deloc cu mine. Uneori, îl vedeam atingându-şi cristalul şi presupun că atunci comunica cu el. Observatorul a orientat cristalul către X3, moment în care o rază de lumină a ţâşnit din el; era, presupun, o imagine holografică.
Observatorul : Acum îl utilizez drept calculator şi echipament de comunicare.
Adrain : Fiecare Alien are însuşiri proprii, sau sunt identice cu ale celorlalţi ?
Obs. : Fiecare Aien reprezintă caracteristicile speciei căreia-i aparţine.

                                       *  *  *
Observatorul a mai apărut încă o dată la Chaya, pe 2 mai 1997, ocazie cu care a fost mai vorbăreţ.
Observatorul: Am decis să mă stabilesc pe Pământ.
Adrian: Şi cu funcţia de observator, cum rămâne?
Obs.: Pot cere transferul pe o altă poziţie pe Pământ. Îmi place aici.
Adrian: Cum apreciezi munca pe care o desfăşori în cadrul echipei medicale?
Obs.: Sunt entuziasmat de tot ce se realizază aici; cred că Pământul are viitor.
Adrian: De ce unele Entităţi Aliens măcelăresc vitele sau alte animale şi chiar răpesc oameni pentru cercetare? Măcar, lucrul ăsta l-ar putea face mult mai civilizat, mai respectuos şi mai tehnic. Eu am înţeles că Aliens au nevoie de cercetări asupra oamenilor şi animalelor de la noi, dar nu trebuie să procedeze atât de barbar, lăsând în urma lor cadavre desfigurate şi cu părţi lipsă, ca de ex., un câine fără ochi.
Obs. : Pe acestă temă există între Aliens o serie întreagă de discuţii cu păreri pro şi contra. Unii Aliens foarte avansaţi, consideră oamenii ca fiind doar nişte maimuţe, puţin mai evoluate. De aici, atitudinea de oarecare dispreţ şi comportarea fără prea multe menajamente. Pe de altă parte, alte categorii şi rase de Aliens, consideră pământenii ca pe nişte creaturi care, în decursul evoluţiei lor, au făcut pe undeva unele greşeli, dar care au un potenţial cert de dezvoltare. Aceşti Aliens caută permanent căi de a ajuta umanitatea voastră. 
Înaltul Consilui are în programul său permanent această chestiune şi tinde către adoptarea unei atitudini generale de respect şi sprijinire. Chiar ieri am luat parte la o asemenea discuţie unde mi-am prezentat raportul.

Există un proiect de debarcare masivă a unor Entităţi Aliens pe Pămănt, cu scop de cercetare şi, mai ales, pentru sprijinirea eforturilor voastre de a evolua.
Se intenţionează aducerea multor tehnici şi echipamente din domeniul medical, sociologic, economic. Se va utiliza prioritar experienţa echipelor medicale, geologice etc. aflate acum pe planeta voastră.

Adrian: Echipele de cercetare care vor sosi vor fi trimise de organizaţii centrale, sau vor fi particulare, şi cu intenţia de a face investigaţii cu scop secret?
Observatorul : Sunt organizaţii.
Adrian : Şi, acele echipe vor primi instrucţiuni în ceea ce priveşte conduita şi atitudinea faţă de oameni ?
Obervatorul: În general, se dau idicaţii în acest sens dar fiecare grup de cercetare operează independent iar comportamentul lor depinde de atituduiinea de grup şi cea a conducătorului grupului de cercetare. Prin urmare, chiar dacă sunt îndrumări şi instruiri privind comportamentul faţă de oameni, nu totdeauna sunt respectate cu stricteţe.
Informaţii suplimentare şi detaliate în acest sens poţi obţine de la Centrul de Comunicare.

Actual, există multe echipe de cercetare Aliens, pe planeta voastră; sunt cca 12.000 de organizaţii Aliens care au activităţi de cercetare pe întreaga planetă.
Adrian : Păi, dacă există 12000 de organizaţii diferite care trimit echipe de cercetare pe Pământ, ar trebui să existe un numar imens de Entităţi Aliens pe planetă.
Observatorul: Conform statisticilor actuale, există cam un cercetător Alien pentru fiecare patru oameni de pe Pământ.
Adrian: E fantastic! Pământul trebuie să fie locul preferat de investigaţie.
Observatorul: Da.
Adrian: De fiecare dată când se descoperă forme de viaţă pe o nouă planetă, se reped acolo echipe de cercetare provenite de la diverse civilizaţii din Univers ?
Obseratorul: Asta se întâmplă în mod obişnuit. Sunt multe interese implicate în asemenea investigaţii.
Puteţi considera că Pământul este o planetă ocupată pentru activităţi de cercetare. Sunt tot felul de echipe de cercetare care studiază problemele umanităţii, cum ar fi probleme demografice, relaţiile dintre naţiuni şi dintre state, formele de organizare şi guvernare, grupurile etnice, supravieţuirea şi potenţialul de dezvoltare etc.
Adrian: Presupun că Pământul este considerat un imens laborator de antropologie.
Observatorul: Exact, dată fiind istoria şi stadiul vostru de dezvoltare.
Adrian: Pentru Aliens nu este important şi ce anume gândesc pământenii despre ei ?
Odservatorul: Aceasta este sarcina observatorilor. De fiecare dată când are loc o aterizare sau se produce un eveniment UFO, unele echipe de Aliens strâng
materiale informative  pentru publicaţiile de pe planetele din care provin, analizând şi efectul pe care-l au asemenea evenimente asupra voastră.
Adrian : De unde eşti tu ?
Observatorul: Sunt de pe planeta Exozius, aflată într-un sistem solar cu patru sori, dintre care doi sunt roşii şi doi negri, şi mai mici.
Adrian: Am auzit despre sisteme solare cu doi sori dar nu de unele cu patru sori. Cum se mişcă aceşti aştri ?
Observatorul: Au traiectorii eliptice. Sistemul nostru solar se află în altă galaxie, la câteva bilioane de anui lumină distanţă de Pământ. E o lume la care telescoapele voastre nu ajung.
Adrian: Cât timp îţi ia pentru a ajunge acolo, plecînd de pe Pămant ?
Obsevatorul : Călătoria mea a durat cîteva săptâmâni.
Adrian: Din moment ce afirmi că-ţi place planeta noastră, înseamnă că are asemănări cu a voastră.
Observatorul: Aceasta este frumoasă. Planeta mea este rece, cu toate că are patru sori. Aici este mai plăcut: mult aer, mulţi nori şi totul este din abundenţă.
Chaya: Planeta voastră este mai veche decât Pământul ?
Observatorul : Este o planetă bătrână, comparativ cu a voastră, care este considerată tânără.
Adrian : Ai citit cartea mea ?
Observatorul: Nu încă. O voi face cât de curând. O gasesc la Biblioteca Cosmică. Am auzit lucruri bune despre ea. De altfel, se consideră obligatorie citirea ei.
Adrian: Cum îţi explici ?
Obsevatorul: În privinţa oamenilor, cartea este pe înţelesul nostru, arătând cum ne văd ei şi care este părerea lor despre Univers. Aliens sunt prezentaţi după felul cum lucrează aici, în Israel. După părerea mea, este foarte important ca asemenea cărţi să fie publicate şi larg popularizate.    

Pentru conformitate,
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu