Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 2 mai 2014

Conversație cu Federația Luminii.


(23 april.2014; channeler  Blossom
Traducere Const. Mihăilescu


Blossom : Bună dimineața, prietenii mei. Mă simt luminoasă și veselă în această dimineață și sper că și voi simțiți la fel.
Federația Luminii: Este întotdeauna o mare plăcere să comunicăm cu tine și sperăm ca prin cuvintele noastre să-ți putem transmite profunda noastră iubire și recunoștință. 

Blossom : Putem trece direct la subiect ? Săptămâna trecută ați spus " Sunteți așa de aproape acum că, în timpul care v-a mai rămas va trebui să recurgeți la întreaga voastră putere interioară. Ați câștigat mult... în acest proces de învățare ... despre sinele vostru interior ... și va trebui să realizați că veți ajunge într-un „loc diferit” de cel la care v-ați fi putut aștepta.” Cei care ne-au scris ar dori niște clarificări. Ne puteți ajuta să înțelegem mai bine? 
Blossom
FL: Cuvintele oferite în această declarație vi le-am dat din dragoste ... și trebuie înțeles că ceea ce urmează în viitorul apropiat, în scurtul interval pe care-l mai aveți la dispoziție, și care se referă la modificările ce vor avea loc pe planeta voastră, Pământ, voi, fiecare dintre voi, va trebui să fi ajuns deja la înțelegerea superioară a situației și evenimentelor care vin peste voi, în așa fel încât să știți foarte exact ce trebuie să faceți, atunci când evenimentul se va produce. Abia atunci veți cunoaște adevărata voastră putere interioară, care se va dovedi mult mai mare decât vă puteți voi aștepta, căci voi încă nu ați fost puși la încercări de natura și amploarea celor care vor veni.
Blossom: Deci , în ce fel va trebuie să folosim acea cunoaștere ? În ce circumstanțe se vor produce acele evenimente ?
FL: Scumpa mea, de o lungă perioadă de timp noi am tot vorbit despre schimbările care au loc pe Pământ și mai cu seamă despre cele care urmează. Nu putem discuta în detaliu asupra a ceea ce vor aduce acele zile care se apropie vertiginos, vă putem însă garanta că va fi vorba despre schimbări și prefaceri cu care nu v-ați mai confruntat ca amploare și profunzime. 

Blossom : Vă referiți la timpul când ”evenimentul” despre care vorbiți se va produce ?
FL: Exact la acela. De fapt, deși considerăm că acest eveniment colosal al înălțării la nivel de masă va fi unul minunat ... așa cum am spus ... suntem, de asemenea, conștienți de faptul că acesta va crea confuzie și multă tulburare pentru mulți, în multe feluri. 

Chiar și pentru cei conștienți și care au așteptat acel eveniment, se vor crea momente de derută și puternică turbulență, mai ales când vor vedea ceea ce se întâmplă în jurul lor. Asta le va solicita la maximum stăpânirea de sine și puterea interioară. 
 Suntem în imposibilitatea de a " judeca " modul în care majoritatea va reacționa ... și, prin urmare , nu putem spune exact ce schimbări vor avea loc. Acestea vor depinde în mare măsură de " situația sinelui interior și sufletului fiecăruia ", în ceea ce privește modul în care va reacționa fiecare individ, aflat față în față cu „evenimentul”.
Blossom: Nu am să întreb „când” pentru că îmi este clar că, oricum, voi rămâne într-o dilemă. Trebuie să lăsăm ca lucrurile să se deruleze așa cum au fost programate, nouă revenindu-ne sarcina de a le accepta  Cea mai bună atitudine este să lăsăm timpul să le rezolve, noi străduindu-ne să devenim mai buni, să dovedim mai multă dragoste pentru tot ce ne înconjoară, încercând să exprimăm cât mai bine pe ceea ce numim EU SUNT.

FL: Te rog să-ți notezi ceea ce ai de spus ... și apoi să renunți la această gândire. 
Blossom: Serios? Am eliminat-o imediat ce am simțit că este ceva nepotrivit. Ești sigur că vrei să mergi pe acest drum? Unii pot fi ofensați!  
FL: Asta deoarece avem în vedere că aceasta îi va ajuta pe mulți.
Blossom : Ok , atunci ! E cererea voastră. La canalizările din zilele acestea mă simt puțin cam diferită. Fără supărare pentru oricine ... de la voi sau de pe planetă ! Pare să-mi fi pierdut interesul față de orice. Atitudinea mea a devenit destul de neglijentă ... și nu sunt foarte " respectuoasă ", într-adevăr. Și asta în timp ce mulți fac eforturi să aducă și să ancoreze Lumina pe această planetă. 

FL: Cu toate acestea, ... vei continua să "lucrezi" cu noi, nu ?
Blossom: Desigur. Am „un salariu prea bun” ca să pot renunța ! Nu, serios ...Simt ca am un contract de suflet ..pe care aș putea alege să-l rup.. Cu toate acestea, eu nu o fac. Mă întrebam doar de ce se întâmplă toate astea?
 

FL: Ești șefă la tine acasă, dragă Blossom. Nu putem comenta lipsa ta de dispoziție ... pentru că tu ești pe Pământ iar noi, nu.  Suntem însă conștienți de energiile care înconjoară acum planeta voastră și știm că ele vă pot inflența într-o măsură mai mare sau mai mică, în funcție de felul și nivelul fiecăruia dintre voi. Alinierea ta la părerile noastre sau a celor care-ți scriu nu este obligatorie pentru tine. În cazul în care cititorul rezonează cu ceea ce citește poate continua lectura, dacă nu se întâmplă, va renunța. Asta nu trebuie să te deranjeze prea mult. 
Blossom: Deci ... 
FL: Deci ... poate n-ar fi prea îndrăzneț să te întrebăm dacă te consideri pregătită pentru următorul nivel, Blossom ?
Blossom : Nu știu ! Oare, sunt? De ce nivel de înțelegere aș avea nevoie ? Adică, vreau să întreb dacă acesta ar fi un test pentru a afla „ cam pe unde suntem”?
FL: Nu, nu sunt teste... pentru călătoria Pământului nu se pune problema ”să treci” sau să „pici” un test. Cu toate acestea, nu se poate ridica la următorul nivel de înțelegere până când fiecare parte a ființei nu este gata să facă acest lucru. Noi ne dăm concursul în calitate de „antrenori” pentru ca voi să vă creșteți performanța.


Da ... cu ceva timp în urmă ne-am gândit că... lucrurile pe planeta voastră se desfășurau destul de promițător obținându-se o viteză de înaintare acceptabilă. Ulterior, energiile intruzive și anumite circumsanțe au împiedicat, au frânat, evoluția. Pentru noi a fost o experiență din care am înțeles multe stări de fapt. 
Înfăptuirea Planului Divin s-a realizat mai lin decât ne-am fi dorit. Totuși, acum nu se mai poate vorbi de niște întârzieri de nerecuperat.
În legătură cu aceasta, noi știm că aveți o frustrare când spunem în " curând " și " iminent ", care poate însemna zile și luni dar, pentru motive explicate cu alte ocazii, vom continua să folosim acești termeni. ÎNTR-O ZI ... fără îndoială ... veți ști semnificația exactă a acestor cuvinte.
De fapt, dragii mei, trebuie să vă găsiți voi înșivă momentul în care vă veți ști pregătiți, când veți putea spune " gata, sunt pregătit ". Atunci veți avea acel nivel de înțelepciune care vă va da dreptul să „știți”. Toată această cunoaștere se află în voi, trebuie doar să o descoperiți și să o scoateți la suprafață. 

Blossom: În cazul meu ...știu că această cunoaștere încă se mai află în stare latentă. Încă mai am un drum lung se străbătut.
FL: Nu ești singura. Cu toții mai avem o lungă cale de parcurs. Și asta deoarece acest drum nu are un capăt, nu are un sfârșit.
Blossom: Cu toate acestea, pe această cale există un.. ACASĂ ..., nu ? 

FL: Desigur. Însă nu totdeauna ne vom afla ACASĂ. Cu toate acestea, ... atunci când ajungem acolo ... nu înseamnă că " totul " se termină. Va fi încheiată o etapă, pentru ca apoi, să înceapă o alta. Călătoria nu se va încheia niciodată. Pentru aceasta a fost creată " viața în sine ".
Blossom: Tare mult îmi doresc să găsesc în interiorul ființei mele toată cunoașterea de care am nevoie.Voi continua căutarea! Cred ca unii ar putea spune că atunci când nu te mai aștepți, revelația poate să apară. Ce zici de asta?
FL: Aș spune că nu este vorba despre ceea ce știi ... ci este vorba despre ceea ce simți.
Atunci CÂND ai învățat să simți dragoste în toate momentele, în toate împrejurările, în fiecare RESPIRAȚIE... atunci, toată CUNOAȘTEREA, TOT CEEA CE ESTE va fi cuprinsă în acest inefabil SENTIMENT.
" Lucrul " pe care îl cauți... nu este ceva care se " ascunde de tine ", dragă suflete ... este ceva care este la indemana ta ... este " chiar la vârful nasului " ...
Blossom : Am un zâmbet larg pentru că eu știu că esti pe cale de a spune că este...
FL : RESPIRAȚIA. Respiratia este cheia care deschide ușile blocate.
Nimic mai mult decât simpla suflare. Și totuși, voi complicați darul cel mai de preț care este de o simplitate divină. Ființele au făcut acest atribut foarte complicat.
FII CONȘTIENT DE FIECARE RESPIRAȚIE!! ...Acesta este marele secret.  FII RECUNOSCĂTOR PENTRU FIECARE RESPIRAȚIE! DEVINO fiecare respirație!! ASTA ESTE TOT CEEA CE TREBUIE SĂ ȘTIȚI ȘI SĂ FACEȚI.
Pentru că tu trebuie să înveți să te comporți în acest mod ...și să știi că tot ceea ce trăiește ... cu alte cuvinte, tot ceea ce respiră ... devine una cu respirația.
Pe măsură ce respiri în armonie cu tot ceea ce este, cu tot ceea ce te înconjoară, întri în unicitate cu TOT CEEA CE ESTE. Devii UNUL. Aparții definitiv UNICULUI.

Singurul lucru care te separă de ansamblu ... este gândirea globală la care, fără sincronicitate, rămâi neconectat. Rămâi „pe-afară”.
Dacă însă începi să te adaptezi sincronicității, prin respirație armonică cu respirația Universului, vei intra în ritmul iubirii universale, vei descoperi o lume nouă care se află în tine ... și în tot ceea ce te înconjoară.
Respirația sincronă îți deschide ochii să vezi lucrurile care erau mereu acolo ... dar pe lângă care treceai fără a le observa. 

Totodată ți se vor deschide urechile la muzica cerească și la înțelegerea muzicii compozitorilor geniali, la muzica sufletului. 
Respirația sincronă și conștientizată îți deschide inima către dragostea pură, dragostea neangajantă, dragostea necondiționată.
Toate astea ... pentru că tu alegi VIAȚA.
Nicăieri în Univers, în întreaga Creație, nu există viață fără respirație. Totul este NUMAI IUBIRE!
In fiecare respirație recunoașteți viața, și implicit IUBIREA. La nivelul adevărului general, nu există viață fără iubire.
Blossom: Cred că ... fruntea mea tocmai mi-a trecut prin tavan ! Vă mulțumesc!
FL : Și noi îți mulțumim! Suntem convinși că momentele petrecute cu tine vor sevi cititorilor tăi, cărora, de asemenea, le transmitem iubirea și prietenia noastră.
Blossom : Mulțumesc, prietenii mei! La revedere! Până la următoarea întâlnire, primiți dragostea și recunoștința mea.
FL: Iubirea noastră să te însoțească!


SURSA: Webpage: Blossom Goodchild


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu