Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 23 martie 2014

OZN-uri pe Luna.



2014-03-20 00:00:00

Oameni de stiinta, astronauti si internauti raporteaza observatii, lumini si semne ciudate pe suprafata si in apropierea satelitului Pamantului

 

Tot mai multe persoane pretind în ultimii ani că au observat, fotografiat sau filmat OZN-uri în atmosfera Pământului, în spaţiul cosmic sau au observat construcţii ori obiecte ciudate pe suprafaţa Lunii (imaginile acestora fiind preluate chiar prin intermediul camerelor de filmat ale Staţiei Orbitale Internaţionale). Mai nou, un alt val de persoane afirmă că folosesc telescoapele şi camerele speciale de filmat pe care le au în dotare, pentru a evidenţia activitatea OZN-istica din jurul Lunii.

De-a lungul ultimelor zeci de ani, pe suprafaţa Lunii au fost observate foarte multe lucruri ciudate care se petrec atât pe fața ei vizibilă, cât și pe cea invizibilă. Sute şi chiar mii de clipuri video au fost postate pe YouTube în acest sens. Grupul de filme care este prezentat mai jos este doar un exemplu selectat dintre multe altele, pentru a prezenta bogata activitate a farfuriilor zburătoare extraterestre din jurul Lunii:
* http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vshlUbWz2zY

Problema cu astfel de clipuri video este lipsa unor informaţii specifice care să însoţească „dovada” vizuală şi, prin urmare, este destul de dificil să se spună ce anume este cu adevărat real din filmarile respective şi ce a fost creat cu un soft complex pe calculator.

Totuşi, aşa-zisele „anomalii” de pe Lună nu reprezintă un fenoment nou, ele fiind raportate de către astronomi încă de la începutul secolului al 18-lea. 
Printre cele mai ciudate lucruri observate în legătură cu Luna, care au fost raportate de astronomii de acum 2-300 de ani, sunt misterioase lumini strălucitoare sau pete scânteietoare pe suprafaţa Lunii. În anul 1869, Societatea Astronomică Regală din Londra a iniţiat şi condus un studiu asupra acestor fenomene ciudate, care la scurt timp după aceea a fost închis şi nu s-a mai auzit nimic despre el.

În anul 1953, John J. O’Neill – care era pe atunci editorul ştiinţific al prestigioasei reviste New-York Herald Tribune - observa prin telescopul său un obiect uriaş, ca un pod, având cam 20 de kilometri lungime, în zona Lunii cunoscută sub numele de Marea Crisium. Alţi observatori, incluzându-l pe Hugh Percy Wilkins de la Asociaţia Astronomică Britanică, au confirmat mai apoi observaţiile lui O’Neill. În cele din urmă, obiectul care a devenit cunoscut ca fiind „podul lui O’Neill” a fost considerat de oamenii de știință ca fiind nimic mai mult decât o combinaţie de lumini şi umbre. Încă o dovadă a prostiei și orgoliului de care dă dovada știința materialistă contemporană.

Pe de altă parte, zborurile efectuate de misiunile Apollo pe Lună, în anii ’60 şi ’70 au menţionat nenumărate întâlniri şi observaţii ale astronauţilor respectivi cu OZN-uri şi alte artefacte secrete de pe suprafaţa Lunii. De pildă, în clipul video de mai jos, astronautul Buzz Aldrin descrie un OZN care a însoțit modulul în care se aflau în zborul lor către Lună, în anul 1969.
http://www.youtube.com/watch?v=XlkV1ybBnHI&feature=player_embedded

SURSA: www.edituradaksha.ro

5 comentarii:

  1. Draga domnule Constantin,ai scris ca multi oameni pretind ca au vazut OZN-uri.Sa inteleg ca dumneavoastra nu ati vazut nici unul??Sau sunteti un pic sceptic in privinta lor?Nu de alta dar eu am vazut asa de multe in ultimul an[,si le vedeam de cand eram mica,dar nu stiam ce sunt] incat am trecut demult de la stadioul de a pretinde la stadiul de a fi sigura.Si cand zic ca am vazut multe,asta inseamna in medie 10-15 pe seara,in fiecare zi a anului cand a fost senin.Socotiti si singur cam cate sunt!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitări dacă aveți această abilitate! Chiar vă invidiez. Eu cred cu tărie în existența OZN-urilor, sunt convins că puzderie de asemenea vehicule ne survolează cerul, pentru a ne monitoriza. ARTICOLUL DE MAI SUS ÎNSĂ NU-MI APARȚINE, eu nu am făcut decât să-l preiau (și nu aveam dreptul să-l modific). Vă invit să-mi scrieți despre observațile dv., pentru a le publica. Cu stimă! C.M.

      Ștergere
    2. Nu ste un indiciu concludent ca daca vezi i fiecare zi o z n:-)uri sunt si multe ,pentruca le poti vedea tot pe aceleasi.

      Ștergere
  2. In timpul din urma vor fi semne in cer in stele in soare si in luna,nu va lasati amagiti de asa ceva noi suntem singurii creati de Dumnezeu ca fiinta omeneasca restul sunt ingeri diabolici ce au fost blestemati de Dumnezeu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zău? Da de unde le știi mata pe toate, puicusorule?
      Oricum, eu mulțumesc pentru intervenție: e cea mai edificatoare probă de ignoranță. Nici măcar nu merită comentată. Cred că vă veți mai încarna de foarte multe ori până când veți ajunge la nivelul de conștiință necesar unei depline înțelegeri.Succes! C.M.

      Ștergere