Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 8 mai 2013

Punct de vedere


(5 mai 2013; by Kathryn E. May)

Dragii mei copii, Sunt Primul Creator.

Ați prins atât de strâns prețioasa idee că sunteți singuri în Univers, Inteligența supremă pe planeta voastră și Maeștrii desăvârșiți ai tot ceea ce există pe ea, încât tot ceea ce vedeți credeți că v-ar aparține. Credeți că v-ați creat propria viață și propria planetă din nimic, doar folosindu-vă în mod absolut de propria voastră voință, astfel că nimeni n-ar fi putut face niciodată o asemenea ispravă. Toate acestea sunt dovada existenței unui sindrom – unei probleme care ține de ego-ul vostru lumesc.

Asta vă face să aveți o atitudine egoistă și mioapa, deși, recunosc!, sunteți, în același timp, fermecători, când vă auto-glorificați, așa cum face un copil entuziasmat peste măsură că a reușit să-și atingă și să bată din palme pentru prima oară.
Da, sunteți adorabili, tot așa cum puteți fi și abominabili. Voi vă iubiți profund felul de a fi – cu tot ceea ce vă definește – chiar dacă aceasta vă defăimează și-i abuzează pe alții. Voi vă violați și vă jefuiți propria mamă, Mama Pământ, chiar în timp ce o glorificați și-i celebrați frumusețea fotografiind-o din toate pozițiile și pictând-o în toate ipostazele, așa cum ați făcut și faceți cu propriile voastre femei.

Voi sunteți un paradox, sunteți turbulenți, certăreți și, adesea, scandalagii și agresivi, vă împingeți unii în alții de parcă ați fi un cârd de gâște gălăgioase. Vă călcați, la propriu, în picioare, pentru cine știe ce fleac care vi se oferă. Dar sunteți și adorabili când, ca niște copii, vă dezvăluiți imagianția, inteligența creativă, emotivitățile, sensibilitățile.
Și sunteți atât de ușor de ofensat dar și de intoletanți, simțindu-vă insultați chiar și atunci când nu ecazul! Eu nu  sunt așa.

Încerc doar să vă fac să înțelegeți cât de dificil este pentru un părinte să ia decizii definitive, care privesc integrarea unor copii zănatici în Marele Multivers căruia nimeni și nimic nu trebuie să-i strice ordinea. 

Eu trebuie să vă respect libertatea de a alege dar în așa fel încât să nu afectez libertatea celorlalți. Nu pot restricționa liberul vostru arbitru, dar, ce mă fac Eu când puhoiul copiilor mei neastâmpărați vrea să dea năvală în Univers (Curtea Mare) unde au de gând să nu se supună niciunei reguli? 
Credeți că-mi fac griji degeaba? Să vă amintesc că, urmare a creativității voastre debordante, v-ați fabricat bombe cu care nu numai că v-ați amenințat între voi dar vi le-ați și aruncat în cap, de era căt pe ce să vă faceți planeta praf și pulbere?
Trebuie să recunosc că, în calitatea Mea de părinte, nu-mi displăce să constat că am niște copii năzdrăvani și cu capul plin de idei, fie ele și năstrușnice.
Însă, de prea multe ori ați fost nesăbuiți, înclinați spre violență, în toate formele posibile, situații în care, din păcate, ați dat mereu dovadă de nesârșită imaginație. Unii dintre voi (și nu puțini) experimentați acte de cruzime față de semenii voștri, față de animale nevinovate, față de pădurile și vegetația care vă asigură primenirea atmosferei, fără de care v-ați sufoca și v-ați otrăvi trupurile.

Prea mulți dintre voi nu au sentimentul milei și al iubirii decăt la nivel inconștient.
Acum, în această perioadă, se manifestă partea cea mai întunecată a omenirii. Dar foarte mulți dintre voi, aș spune că majoritatea, sunteți iubitori pătimași ai binelui, dovediți spirit de sacrificiu și sunteți capabili de acte de eroism, apărându-vă pe-ai voștri, până la sacrificiu, dacă este cazul. Loialitatea și atașamentul vostru emoțional de durată, sunt legendare. 

Sunteți capabili de a crea opere de artă incredibil de frumoase, creați de multe ori muzică extrem de profundă și de emoționantă. 
Atunci când vreți, voi știți să-i faceți pe alții să plângă de bucurie sau de suferință. Omenirea voastră știe să plângă de bucurie sau de tristețe. Aceasta dovedește sensibilitate, angajament profund, dorința de a nu fi indiferenți față de ceea ce se întâmplă sau li se întâmplă altora.
Dragostea pentru copiii voștri este atât de intensă încât vă temeți pentru moartea lor, în fiecare moment pe care-l trăiesc. 

Kathryn E. May
Vă agățați de iubirile voastre atât de intens încât le-ați putea sufoca cu atașamentul vostru. Uneori, nesăbuința voastră vă poate împinge la acte disperate în care singuri vă distugeți sursa iubirii, dacă ea tinde să se îndepărteze de voi.
Aveți de toate în ființa voastră: iubire și ură, atașament și nepăsare, ignoranță și sclipire, dărnicie și cupiditate. Prea mulți dintre voi încă își doresc cu ardoare averile materiale și puterea, chiar dacă știu că, mai târziu, când ”pleacă”, nu iau nimic cu ei. 
Dragii mei copii, faceți ceea ce credeți voi că este bine, dar nu uitați că legile Creatorului nu pot fi încălcate fără repercursiuni asupra celor care le nesocotesc. În istoria întregii Creații nu există nici măcar un caz în care Legile Creatorului și ale Dumnezeului universului vostru să nu fi fost corect aplicate.

Dar, luați aminte: EU SUNT TATĂL VOSTRU CEL IUBITOR DAR SUNT ȘI CREATORUL ȘI DUMNEZEUL VOSTRU!

SURSA: http://www.whoneedslight.org

(C.M.)

Un comentariu: