Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

luni, 28 ianuarie 2013

ANUNȚ DIN PARTEA ZEILOR DIN OLIMP ȘI TITAN .



(27 ianuarie 2013; postat de Greg Giles)

Ne adresăm ființelor umane de pe planeta Pământ cu un mesaj de urgență, anunțând că, în conformitate cu Planul Divin, începe ancorarea și împământarea vibrațiilor caracteristice arhetipului olimpian, aflat în cea de a 6-a dimensiune a Sferei de Lumină.         

Procesul începe în orele următoare și va fi finalizat în primele zece zile ale lunii martie 2013.

Planeta Pământ și-a dat acordul pentru a primi aceste vibrații pulsatorii, care provin de la nivelurile olimpice arhetipale ale celei de a 6-a Sfere de Lumină (dimensiunea 6D). Prin aceasta, vor fi ancorate la planeta voastră toate arhetipurile creației, care caracterizează această dimensiune.

După ce acest proces va fi încheiat, conducătorii Tărâmului Olimpic vor transmite un mesaj către locuitorii planetei Pământ.

Pentru ca pământenii să încorporeze cât mai multă energie necesară fixării codurilor genetice ale celui de al 6-lea plan Arhetipal Olimpic Înterdimensional, în structura ființei lor, li se  sugerează ca, mai ales în această perioadă, să cosume hrană vie (germeni vegetali), cât mai neprelucrată termic și să bea cât mai multă apă proaspătă și nepoluată. Încercați, de asemenea, să evitați stresul și să vă odihniți suficient.


SURSA: http://www.ascensionearth2012.org

(C.M.)

Un comentariu:

  1. Salut!
    Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
    :) Un an nou fericit iti doresc!

    RăspundețiȘtergere