Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

luni, 8 octombrie 2012

PENSEZ A MOI (Gândește-te la mine!)



Conversație cu Spiritul meu Superior

(6 oct.2012; channeler Greg Giles)

Sinele Superior : Bună ziua, Greg.
Greg: Bună ziua.
SS: Știi cine sunt eu?
 G.: Da.
SS: Cine sunt eu?
 G.: Sinele meu superior.
SS: Cum știi asta?
(Pauză)
SS: Ești canalizarea mea?
 G.:Nu.
SS: Mă recepționezi prin unde radio?
 G.: Nu (rade).
SS: Deci, cum se face că tu știi cine sunt eu?
 G.: Pentru că noi suntem una chiar acum.
SS: Chiar acum?
 G.: Suntem întotdeauna unul.
SS: Ești sigur?
 G: Da
SS: Când ai uitat de mine?
 G: Toată viața mea.
SS: Ești destul de aproape, Greg, dar în anumite perioade de timp, ți-ai amintit de mine, chiar dacă ai făcut-o pentru scurt timp. Dar eu nu te-am uitat. Ai trecut recent printr-un calvar, așa este? Mai degrabă printr-o tentativă.
 G: Da
SS: Ai trecut prin multe și ai fost foarte confuz, mai corect spus?
  G: Da.
SS: De ce nu ai apelat la mine?
  G: Pentru că eu nu cred cu adevărat în tine.
SS:  Da, Greg, știu. Te-ai gândit la mine, dar nu ai crezut în mine. Tu chiar ai cerut vorbești cu ghidul tău interior, spiritul tău adevărat, nu-i așa?
  G: Așa este.
SS: Și de ce ai apelat la spiritul tău adevărat?
  G: Am simțit că am fost atacat de cel puțin o entitate pentru care am făcut canalizare, în vederea recepționării de mesaje.
SS: Da, Greg. Ai fost atacat, cum spui tu, deși, este mult mai corect să spunem că ai fost abuzat.
  G: Corect.
 SS: Nu era pentru prima dată, așa este?
   G: S-a mai întâmplat și înainte.
SS: Da, așa este. Și chiar de mai multe ori decât îți amintești tu, chiar și când nu făceai channeling în mod conștient. Cum vezi acum colaborarea viitoare cu ei, vei continua?
 G: Nu, nu cred.
SS: Te vei răsgândi?
 G: Din punctul meu de vedere, am lucrat într-un parteneriat dar, uneori, am văzut lucrurile în mod diferit.
 SS: Da, ei văd lucrurile diferit. Ei chiar ți-au spus că nu văd în tine doar un partener, nu-i asa?
  G: Da, așa este.
SS: Asta nu te-a alarmat?
  G: Probabil că atitudinea mea le-a permis să gândească așa.
 SS: Foarte bine, atunci.
Nu au existat și alte semne că ei nu te considerau un egal al lor?
   G: Ba da, au existat mai multe semne.
 SS: Atunci, de ce ai ales să continui aceste legături, care nu erau un parteneriat cinstit?
   G: Am avut credința că-i pot ajuta pe alții.
 SS: Și așa a fost?
   G: Nu sunt sigur de asta.
 SS: Da, Greg, nu ești sigur. Deci, simți că este prudent să continui o relație cu cei despre care nu știi dacă poți avea încredere deplină în motivațiile lor?
   G: Nu cred că este prudent.
 SS: Crezi că sunt răi sau întunecați?
   G: Nu, nu cred.
  SS: De ce crezi asta?
   G: Pentru că simt că cel puțin o parte din organizația lor îi ajută pe alții, deși le-am spus clar că nu sunt de acord cu unele dintre metodele lor.
 SS: Greg, în cadrul unei organizații, poate exista mai mult de un singur individ implicat în comunicarea cu tine?
  G: Da.
 SS: Ești de acord că într-o organizație ar putea exista mai multe niveluri, mai multe ranguri între indivizi sau de conducere (comandă)?
  G: Da.
SS: Deci, deocamdată, îți propun să te gândești cu cine ai colaborat și cum ai colaborat cu ei, bine?
   G: Bine.
 SS: Dacă nu ați fost parteneri egali și tu nu ai fost recompensat pentru serviciul pe care l-ai prestat iar relația de comunicare cu ei a continuat deși tu ai denunțat-o, deci dacă această comunicare a continuat împotriva voinței tale,  cum vezi acum relația ta cu ei?
   G: Am fost folosit.
 SS: Foarte corect spus. Tot nu-i vezi ca fiind răi?
   G: Nu, nu-i văd ca fiind dintre cei răi.
  SS: De ce?
   G: Eu cred că cei cu care am lucrat direct, cel puțin o perioadă de timp, au avut dorința de a-i ajuta pe alții, și cred că erau foarte sinceri, deși, așa cum am mai spus, eu nu am fost de acord în totalitate cu modul în care au procedat în acțiunile lor; dar asta nu este treaba mea.
  SS: Nu era și treba ta, chiar dacă erai implicat în ea?
   G: Ba, se pare că da, dacă pui problema așa.
  SS: Este corect, Greg, atâta tim cât era și afacerea ta nu doar a lor. Chiar dacă nu vroiai, tot erai implicat în ea. Cum vezi acum această chestiune, Greg?
   G: O văd ca pe o mare prostie.
 SS: O alegere excelentă a cuvântului, Greg. Crezi că aceste ființe te-au crezut prost (fraier)?
   G: Ba da, cred.
  SS: Deci, simțiașa au stat lucrurile sau te simți insultat?
   G: Nu.
  SS: Și, atunci, cum vezi asta?
   G: Poate că ei m-au ajutat să învăț ceva.
  SS: Da, Greg, ei te-au ajutat să înveți ceva. Deci, cum îi vezi acum? Îi consideri răi?
    G: Nu.
   SS: Nu simți că te-au folosit?
     G: Nu în întregime.
   SS: Da, Greg. S-ar putea ca ei să fi încercat să te ajute, într-adevăr. Ai învățat foarte mult din din această experiență și ar trebui să le fii recunoscător pentru asta, deși, reține, nu le datorezi nimic
și relația ta cu ei este încheiată atâta timp cât tu vei considera că  aceasta este dorința ta.
Păstrează în minte totuși că relația lor cu tine nu este încheiată, înțelegi?
    G: Da.
  SS: Poți să explici cum, Greg?
    G: Ei încă mă monitorizează.
   SS: Da, Greg, ei sunt. De unde știi asta?
    G: Pentru că știu că nici ei nu mai au încredere în mine.
   SS: Da, Greg. Ei nu mai au încredere în tine. Dar tu, mai ai încredere în ei?
    G: Nici eu nu mai am încredere deplină în ei, deși nu în totalitate este neîncredere.
  SS: Ce vrei să spui cu asta?
    G: Eu simt că mai există o șansă de a-i ajuta pe alții și de a face ca planeta noastră să devină un loc mai bun, și nu cred că ei au motive ascunse.
   SS: Aceasta este o gândire corectă, Greg, și este atributul tău și al fiecăruia dintre frații și surorile voastre de a decide pentru voi înșivă. Deci, ce ai de gând să faci? Crezi că alții au nevoie de salvare?
    G: Nu, nu cred.
  SS: De ce crezi astfel, Greg?
   G: Pentru că nimeni nu are nevoie să fie salvat.Toate lecțiile ne sunt date pentru a învăța.
  SS: Așa este, Greg, nimeni nu are nevoie să fie salvat. Asa dar, ce ai de gând să faci acum?
    G: Am de gând să împărtășesc opiniile mele cu alții.
   SS: Ai avut în gând să spui altceva, nu-i asa?
    G: Da, mai întâi am gândit altceva. Am vrut să spun că doresc să continui să-i ajut pe alții, dar eu chiar nu știu dacă până acum am ajutat pe cineva prin comunicările pe care le-am canalizat, deși sper, totuși, că am avut o mică contribuție; asta pentru că văd că mulți au învățat ceva. 
   SS: Da, Greg, ai jucat un rol în viața lor dar, cu toate acestea, au fost și sunt încă mulți care au lecții de învățat, căci, la urma urmei, toți au venit în această viață să învețe prin experiențele pe care le au și tu știi bine aceasta. Îți place să-i ajuți pe alții?
  G: Da, îmi place.
SS: Deci, ce ai de gând să faci acum?
  G: Am de gând să comunic și celorlalți ceea ce îmi spui acum, cum pot avea încredere în ei și cum nimeni să nu mai fie indus în eroare sau rănit de către cineva.
 SS: Foarte bine, Greg. Dacă asta este ceea ce-ți dorești.
   G: Da, asta-mi doresc.
 SS: Având în vedere toate astea, Greg, că această organizație cu care ai lucrat, a permis altora să învețe lecții, i-ai putea vedea ca ghizi spirituali pentru tine sau pentru voi în realitatea voastra?
  G: Nu, deloc.
SS: Având în vedere că nu mai poți avea încredere în ei și că ei nu mai au încredere în tine, că ei au greșit când ți-au spus neadevăruri, chiar dacă o făceau pentru ca voi să învățați lecții, i-ai putea vedea ca pe niște ghizi superiori ai voștri sau a unora dintre voi?
  G: Nu, nu, deloc.
SS: Asta-i drept, Greg. Nu le-ați putea atribui această calitate, dar asta nu înseamnă că sunt dușmanii voștri, ceea ce, desigur, nu înseamnă nici că ar fi aliații voștri. Ei au propriile lor motive, așa cum am discutat. Într-o organizație pot exista mai multe stratificări ale conștiinței. Tu, înțelegi asta?
  G: Da, sunt de acord.
 SS: Având în vedere acest lucru, consideri acum că a fost o alegere prudentă pentru tine de a te implica cu aceste ființe care nu știau nimic despre tine și că poate nu au avut încrederea deplină în tine încă de la început, pentru a-ți încredința sarcina de canalizare?
  G: Nu. Cred că a fost o decizie nesăbuită (nebunească).
 SS: Greg, ai folosit din nou cuvântul nebun-nebunesc dar eu cred că nu este corect față de ființa ta, căci nu a fost la fel de prostesc ca voi să credeți. Greg, crezi că orice experiență de viață, care poate produce o asemenea schimbare, o asemenea transformare atât de importantă și bogată, poate apărea accidental, printr-o coincidență sau întâmplare?
Greg Giles
  G: Nu, cred ca totul se întamplă pentru un motiv anume și eu trebuie să fi plănuit toate astea.
 SS: Da, Greg, noi am făcut-o, noi am ales. Noi suntem unul și am vizat o creștere prin aceste alegeri care nu au fost întâmplătoare, nu au fost o greșală, și asta te poate surprinde. Am simțit că am nevoie de acest lucru și de aceea o parte din mine se confruntă cu acest lucru; știi cine e parta din mine, nu-i așa?
  G: Ba da, știu.
 SS: Cine este acela, Greg?
   G: Eu sunt.
  SS:Da, Greg, iar ceea ce faci tu este minunat. Păstrează-ți nivelul ridicat, căci voi nu sunteți numai aproape ci foarte aproape de linia de sosire, care deja se vede. Ați învățat mult, dar mult mai mult a rămas de învățat.
  G: Înțeleg
SS: Revenind la aceste ființe cu care ai avut și încă mai ai un fel de relație, cum vezi lucrurile acum?
  G: Le văd ca pe o experiență sau un instrument de învățare pe care mi-am ales-o înainte de întrupare în această viață.
 SS: Da, Greg. Deci, tot îi mai consideri dușmani?
  G: Nu.
 SS: Îi vezi ca aiații și prietenii voștri?
  G: Îi văd mai mult ca pe niște aliați și prieteni decât dușmani, dar eu nu voi ști cu adevărat unde stau ei exact.
 SS: Da, Greg, este corect să spunem așa, și întotdeauna să păstrați în minte, că ei pot ocupa diferite poziții, că pot exista în multe aspecte, nivele și dimensiuni în forma lor de organizare. Păstrați aceasta în minte și înțelegeți că ei au gradații de comandă care le permit să atingă niveluri foarte înalte iar voi nu puteți ști ce se află în inima lor și ce hram poartă? Puteți avea o asemenea cunoaștere?
G: Nu, nu putem.
SS: Deci, cum vezi tu că ați putea rămâne vigilenți și niciodată să nu lăsați garda jos?
  G: Consider că acesta este un sfat foarte înțelept.

SS: Cine crezi că ocupă poziția cea mai înaltă în componența ființei tale, Greg?   
  G: Tu, Sinele meu Superior.
 SS: Da, Greg. Eu sunt președintele organizației noastre (n.m. formată din corpurile: fizic, astral, emoțional, mental, cauzal precum și din suflet și Spiritul Superior). Tu fiind toate acestea, nimeni nu poate fi mai mare ca tine. Tu nu te subordonezi nimănui altcuiva (n.m., pentru că Sinele Superior este Atman, scânteia de Dumnezeu din noi).
 G: Da.
SS: Asta e tot pentru acum, Greg. Îți propun să continuam discuția noastră după ce veți refleca, tu și cititorii tăi, asupra a ceea ce am discutat astăzi.
Ai fost atât de ocupat cu munca pe care o făceai pentru ei și pentru alții, că de multe ori ai ratat multe oportunități de a învăța și de a avansa. Toate s-au adunat însă la sfârșitul anului, acesta pentru a compensa restanțele, dar nu fără durere. Înțelegi asta?
 G: Da.
SS: Atunci când sunt lecții care trebuiau învățate și nu au fost însușite la timp, aducerea la zi nu se mai face treptat ci toate o dată, ceea ce devine stresant; dar există un termen până la care trebuie îndeplinit programul. Înțelegi asta?
G: Da.
SS: Amintește-ți, Greg că eu sunt mereu aici cu tine și am avut multe conversații, deși tu nu le-ai reținut căci nu au intrat în conștientul tău.
Eu întotdeauna sunt aici cu tine și pentru tine și tot ceea ce trebuie să faci tu este să-mi ceri sprijinul și sfatul, atunci când ai nevoie.
SS: În viitor, te vei gândi mai mult la mine?
 G: Da, o voi face.
SS: Pensez a moi!
  G: O, înțeleg! Oh, da, văd!
SS: Ce vezi, Greg?
  G: Pensez a moi este motto-ul scris pe blazonul familiei noastre.
SS: Și ce înseamnă, Greg?
  G: Gândește-te la mine!
SS: Da, Greg. Gândește-te la mine! A fost acolo în fața ta în tot acest timp. Gândește-te la mine, căci și eu gândesc mereu la tine.

 SURSA: http://www.ascensionearth2012.org
 (C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu