Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 30 octombrie 2012

DIALOG CU MAMA GAIA


(24 mart.2012; channeler Konstantinos)

Nota Konstantinos: Ieri seară am ieșit în parcul de lângă malul mării și, în liniștea parcă nefirească din jur, așezat pe o bancă, am intrat în legătură telepatică cu Mama Gaia. Iată conversația pe care am avut-o cu ea:

Konstantinos: Bun găsit, iubită Mamă! Putem schimba căteva cuvinte?  

Gaia: Desigur, copilul meu. Văd că ți-ai formulat deja câteva întrebări ...
K: Cum te simți acum, cu doar câteva luni înainte de ziua când vom experimenta împreună momentul magnific al Ascensiunii?  

G: Ascensiunea aceasta este un proces neobișnuit prin care vom reveni la locul nostru de drept pe care-l ocupam înainte de CĂDERE. 
K: Cădere?
G: Da, momentul de cotitură când am ales să experimentăm, pentru o lungă perioadă, viața în cea de a treia dimensiune.

K: De ce ai acceptat această cădere? Iubirea ta pentru noi era atât de mare?  

G: Dragostea unei mame nu cunoaște limite. Am acceptat să iau parte la un experiment dureros dar care știam că va ajuta creșterii înțelepciunii voastre. Acum, această înțelepciune există, la mulți dintre voi. Ea a apărut ca urmare a multelor situații grele prin care a trebuit să treceți, în niște condiții ”naturale” deosebit de dificile, pe care le-am suportat în egală măsură, voi și eu. 
K: Divinitatea?
G: Da.
K: Dar, din nou, ai acceptat, până în prezent, abaterea de la o existență normală, plină de fericire și bucurie, pentru una care ți-a provocat multă suferință. Eu știu că rasa umană, în nesăbuința ei, te-a pus în numeroase situații care ți-au afectat sănătatea. Greu de înțeles de ce te-ai lăsat torturată în fel și chip de către fii tăi ignoranți și sinucigași. 

G: Am acceptat pentru că știam că această situație nu va fi permanentă. Era un experiment plin de sacrificii dar temporar. Știam că se urmărește un rezultat. 
K: La ce schimbări te referi?
G: La modificări de natură spirituală, care, totdeauna, afectează viața materială.  

K: Mulți oameni reacționează sub imperiul fricii.
G: Da, cei care nu sunt încă gata, cei care nu s-au trezit deloc sau doar parțial. Ei se complac în ceea ce cunosc, chiar dacă acest mod de a trăi nu este prea plăcut. Da, încă foarte mulți nu sunt gata. Cei care sunt gata, așteaptă schimbările cu nerăbdare, îi ajută pe ceilalți dăruindu-le iubire și compasiune, căci aceștia sunt, de fapt, frații și surorile lor care au nevoie să fie ajutați să se trezească, pentru a face un salt în conștiință.  

K: Asta se întâmplă deja.
G: Știu. Doresc ca această situație să cunoască îmbunătățiri. Pentru că, deși se pare că din punctul de vedere al multor oameni situația s-a redresat mult, ei încheind ciclul confruntărilor dureroase, eu mai experimentez încă suferința din cauza celor care mai au de lucru în această privință și care, implicit, îmi produc și mie destule neplăceri. Din cauza comportamentului lor inconștient și autodistructiv, mai există multă suferință fizică și psihică care se răsfrânge atât asupra lor cât și asupra mea. Timpul în care ei mai pot să înțeleagă și să se trezească este pe sfârșite, pentru acest ciclu. I-am așteptat mult peste termenul pe care mi-l propusesem pentru ascensiunea mea. Cei pregătiți mă vor însoți.  

Konstantinos (autoportret)
K: Exagerez când spun că o fericire de nedescris ne așteaptă după Ascensiune?
G: Și mult mai multe decât îți poți tu imagina, copilul meu drag.
K: Ție îți datorăm aceasta, Mama Gaia, și-ți mulțumim pentru toate sacrificiile pe care ai acceptat să le faci din cauza ignoranței noastre! Și, dacă poți, IARTĂ-NE! Te iubesc și sper să ne ierți pentru nesăbuința noastră, care, în multe situații, ți-a schimbat înfățișarea frumoasă și minunată, în una cu mutilări evidente

G: Nu fi rău! Nimic nu se întâmplă cuiva fără ca acesta să accepte, căci liberul arbitru funcționează și în cazul meu, chiar dacă mulți nu cunosc acest adevăr. Ceea ce s-a întâmplat a fost și cu alegerea mea, știam la ce mă expun. Tu nu trebuie să-ți ceri iertare, nu am pentru ce să vă iert, căci eu nu judec pe nimeni.

Vă iubesc, copiii mei! Pe toți, căci sunt și voi rămâne mama voastră bună și înțelegătoare, chiar dacă jocul vostru putea să ducă la dezintegrarea mea și a voastră. Împreună am experimentat situații foarte grele, dar, tot împreună, vom experimenta destinul nostru magnific.
K: Da, împreună. La revedere pentru acum, dragă Mama Gaia.
G: La revedere, copilul meu! Iubire și Pace vouă tuturor!

SURSA: http://awakeningtothedivine.wordpress.com
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu