Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

luni, 23 iulie 2012

DIALOG CU FEDERAȚIA GALACTICĂ A LUMINII.


Nota C.M.: Având în vedere anemica înscriere pe listele de solicitare a dispozitivelor  de utilizare a energiei libere și cea pentru exprimarea opiniei cititorilor, am hotărât reluarea postărilor de articole de spiritualitate.Listele rămân la dispoziția doritorilor.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DIALOG CU F.G.L.(2)
(7-iulie-2012; channeler:  Blossom, Noosa, Sunshine Coast, Qld, Australia)
Blossom

Blossom
: Eu, din nou! Văd că deja intrăm în ultimele 6 luni ale lui 2012 şi m-am gândit să verific dacă ai ceva nou să ne spui. Privesc înapoi la ultimii doi ani şi îmi dau seama că aveam aşteptări mult mai mari decât tot ceea ce s-a petrecut până acum. Mai multă înţelegere din partea noastră... mai multă întrepătrundere a lumilor... mai multe nave de lumină care să ne viziteze regulat... şi, cu toate că ne-am mişcat mult înainte, nu este nimic din ceea ce mi-am imaginat. Nu mă plâng, doar spun!
F.G.L
.: Vrem foarte mult să vă spunem, ca răspuns, faptul că deşi progresul este real, în comparaţie cu situaţia de dinainte, adevărul este că noi nu putem schimba viteza cu care se petrec lucrurile... chiar dacă am prefera să putem face asta. Nu este rolul nostru să facem asta... pentru că în final, aşa cum ştiţi, este datoria voastră, a celor de pe Pământ, să faceţi treaba singuri.

Noi suntem numai sursă de informare pentru voi, pe anumite subiecte şi, deşi sunt multe lucruri pe care am reuşit să le facem în legătură cu “prevenirea” a ceea ce putea fi,... nu ar fi în beneficiul nimănui că aceste acțiuni să fie dezvăluite, până în momentul când “va avea sens” să fie făcut acest pas.

Suntem conştienţi că în ochii şi inimile multora... progresul făcut este minim. Totuşi în percepţia acelora dintre noi care ŞTIU MAI BINE... nu este absolut de loc cazul să ne facem griji pentru aplicarea planului de tranziţie către o LUME MAI IUBITOARE. Când spunem că ŞTIM MAI BINE... asta desigur nu are rolul de a diminua capacităţile voastre de înţelegere. În nici un caz. Noi ŞTIM că lucrurile merg mai bine decât vor unii dintre voi să creadă.

 Blossom: Cred că este vorba despre... ceea ce mulţi nu înţeleg... de ce TOTUL a fost lăsat pentru ultima clipă, ca să zic aşa? De ce totul a fost lăsat până acum, în aceste ultime luni? Atât de multe profeţii au fost făcute şi atât de mult s-a vorbit de-a lungul anilor despre schimbări... pare greu de crezut că ceea ce nu s-a făcut până acum se va putea face în scurtul timp care a mai rămas!
F.G.L.: Din punctul nostru de vedere lucrurile nu arată aşa... din nou incluzi timpul în ecuaţie.

Blossom
: Adaug şi o dată... 21 decembrie, ANUL ACESTA! Cred că dacă nimic important nu se va întâmpla până la acea dată... unii vor spune “va fi ceva”... alţii vor spune “nu neapărat în ziua aceea”... sau mulţi vor renunţa pur şi simplu să mai creadă. DA...o spun  cu toată iubirea pentru voi... ŞTIM că depinde de noi... ŞTIM că nu e vorba de nave pe cer... ŞTIM că depinde de noi să devenim în totalitate IUBIRE, odată ce ne amintim cum... Totuşi, sunt atât de multe lucruri care e nevoie să se petreacă în afară pentru ca mingea să se poată învârti... şi am ajuns ca mulţi dintre noi să nu mai “îndrăznească” să menţioneze ultimele ştiri legate de progresul lucrurilor... pentru că Bunica şi Bunicul, verişoara Edith şi domnul Brutar de la magazin au renunţat de mult să mai creadă că poveştile pe care le spunem  noi au vreo bază reală. La asta ajungem! Nu este vorba că nu vrem să ne îndeplinim partea noastră. Este vorba că cei care nu sunt pe această planetă continuă să ne spună la ce să ne aşteptăm... şi asta facem... şi apoi, nimic... nada... Nu în sensul în care ni s-a spus că va fi. Câteodată am impresia că ne-ar fi mai uşor dacă nu am şti nimic... atunci nu am avea “speranţe înalte” şi am descoperi lucrurile pas cu pas, la timpul lor. Ok... e rândul tău... Îţi dau “microfonul”.
F.G.L.: Hai să ne întoarcem la începuturi. ŞTII despre noi că suntem reali?

Blossom
: Da.
F.G.L.: Crezi că îţi spunem ADEVĂRUL?

Blossom
: Da... în inima mea.. da.
F.G.L.: Şi atunci, unde este, mai exact, problema?

Blossom
: Timingul... aşteptarea.
F.G.L.: Asupra căreia noi nu putem face nimic. Pentru că noi facem tot posibilul să ajutăm lucrurile pe măsură ce ele sunt demarate de VOI.
Nu avem dreptul să le inițiem noi.
Blossom
: Ok... atunci,... nu ştiu dacă e cel mai bun mod de a întreba,... suntem programaţi pentru 21 decembrie 2012? Da ori ba?
F.G.L.: Această dată nu poate fi manipulată. Nu poate fi determinată sau transformată în ceva ce nu este. Această dată este parte din sistemul vostru de credinţă timp de eoni şi datorită acestui fapt... un anumit eveniment SE VA PETRECE CU NECESITATE, în jurul acelei zile.
Blossom
: Spui în jurul acelei zile... aşadar, nu neapărat ÎN acea zi.
F.G.L.: Îţi reamintim că în lunile ce vin vor fi multe vârtejuri de activităţi care vor duce la terminarea acestor “timpuri” atât de favorabile în percepţia voastră pământească. Modul de evoluţie a lucrurilor va fi în acord total cu felul în care anumite evenimente vor fi acceptate, pe măsură ce această dată se apropie.

Asta trebuie să rămână un secret... încerc eu să-ți explic... pentru că pur şi simplu nimic nu ar mai funcţiona conform planului, dacă ceea ce urmează să se întâmple s-ar cunoaşte; şi asta din varii motive.
Blossom
: Ne poţi spune măcar unul?
F.G.L.: Dacă aţi ŞTI dinainte... s-ar schimba evenimentele şi modul în care ele trebuie să se desfăşoare... pentru că gândurile voastre legate de această temă ar deveni perturbatoare şi ar schimba întreaga dinamică a acestei etape. Desigur,... la un nivel mai Înalt de înţelegere... un nivel/aspect mai pur al vostru, ŞTIŢI... şi pe măsură ce trec zilele şi se apropie un astfel de eveniment,.. cunoaşterea începe să trimită părţii care nu cunoaşte (minții voastre pământene).. sugestii şi estimări a ceea ce ar putea urma.
Blossom
: Asta e foarte bine. Doar că, să fiu sinceră,.. atât de mulţi dintre noi am fost deschişi la multele posibilităţi... nu pot să-mi imaginez că numai una dintre ele se poate materializa? Sau poate va fi ceva foarte diferit de ceea ce aşteaptă fiecare?
F.G.L.: Aha!

Blossom
: Atunci, asta înseamnă... că nimic din ceea ce gândim nu va avea loc,... ceva la care nu ne-am gândit încă!? O, Doamne! Asta îmi face capul să se învârtă. Spre ce ne îndreptăm?
F.G.L.: Îţi cerem să rămâi exact unde eşti. Nu este nevoie să mergi nicăieri. Toate întrebările astea, Blossom... toată confuzia asta pe care o laşi să se manifeste în interiorul tău... nu serveşte.
Blossom
: Dacă erai în locul meu... (ceea ce eşti, în viitor, căci toţi suntem una)... dacă ai fi eu... în acest aspect prezentat de Blossom Goodchild, în acest corp fizic acum,... nu crezi că TU ai vrea să ştii ce te așteaptă, având în vedere tot ceea ce ni s-a spus?
F.G.L.: Dar ştii... în adâncul fiinţei tale ŞTII... şi de aceea nu ştii!
Blossom
: Poftim?
F.G.L.: În adâncul fiintei tale tu ştii/ştiai că lucrurile vor fi aşa. Tot acest “lăsat singur în întuneric” face parte din plan.
Blossom
: Dar, de ce? Dacă am ŞTII ADEVĂRUL... ne-am putea pregăti!?
F.G.L
.: Dar noi vă spunem ADEVĂRUL şi vă sfătuim cum să vă pregătiţi.
Blossom
: Sper să nu te superi pe mine dacă uneori nu te înţeleg şi pentru că îţi dau bătaie de cap! Nu îţi vine să îmi tragi una în cap, spunând “VREI SĂ ASCULŢI, BLOSSOM?”?
F.G.L.: Şi ce ar avea de câştigat vreunul dintre noi din asta? Noi nu suntem unde eşti tu în acest moment al vieţii Pământului. Iar tu nu eşti unde suntem noi. Suntem camarazi în acest plan atât de vast. Suntem de aceeaşi parte. Încercam să asistăm și să ajutăm,... nu să înrăutăţim lucrurile.
Blossom
: Ştiu... Ştiu asta. Scuze! Nu are de-a face personal cu Tine, deşi poate părea astfel. Eu doar încerc să ajung la rădăcina poveştii... încerc să dau un sens la tot... căci dacă am fost creditată cu încredere în acest rol de comunicator cu tine,... atunci, am nevoie să mă asigur că ştiu unde suntem şi să încerc să clarific cât mai mult posibil această temă atâta de complicată.
F.G.L.: Deci, în acest caz... ne întoarcem încă o dată la început.
NOI VĂ PREGĂTIM. SUNTEM ÎN ACEST PROGRAM ÎMPREUNĂ ÎN CARE VOI JUCAȚI ROLUL VOSTRU IAR NOI, PE AL NOSTRU.
Rolul nostru este să vă amintim că voi sunteți IUBIRE.
Asta este misiunea noastră! Pentru asta ne aflăm aici. Rolul vostru este să ascultați, să înțelegeți ceea ce am venit să vă spunem, să vă reamintiți și să acționați.
NOI TOŢI AM ŞTIUT CĂ AŞA VA FI.

De aceea atât de mulţi dintre voi se ţin de un fir de aţă. Pentru că ÎN INTERIORUL VOSTRU... VĂ AMINTIŢI... CĂ AŞA TREBUIE SĂ FIE.

VOI ŞTIAŢI... NOI ŞTIAM...” atunci, cândva”... că “acum” vă veţi SIMŢI atât de pierduţi pe drum și că toate astea se vor petrece în “ape atât de tulburi.”

Revenim la analogia “piesei de teatru” în care voi jucaţi. Înainte să înceapă repetiţiile... citiţi scenariul. Ştiţi aşadar, cum se va termina piesa şi ce aplauze furtunoase veţi primi. În acest moment... vă jucaţi rolul din ultimul act al piesei de teatru. Jucaţi un rol... şi ca actori foarte buni care sunteţi, rolul vostru a devenit foarte convingător chiar pentru voi înşivă, ca să nu mai vorbim de cei din jurul vostru, de cei din public, care privesc cum se desfășoară acțiunea. Toți se implică și trăiesc frenetic ceea ce se întâmplă pe scenă, CHIAR DACĂ... toată lumea ştie că este doar o piesă de teatru.

Dragilor, voi CUNOAŞTEŢI FINALUL... Îl ştiaţi dinainte să începeţi... V-a fost explicat în prealabil. Aţi fost de acord să vă asumaţi rolul... fiecare dintre voi. V-aţi pregătit. Și apoi, s-a ridicat cortină şi a început piesa. Şi, iată-vă aici, pe toţi... aproape de finalul “ACESTEI PRODUCŢII”... înainte de a intra în următorul rol. ŞTIŢI ce se întâmplă la final... dar nu vă gândiţi la asta încă, deoarece sunteţi preocupaţi de momentul ÎN CARE SUNTEŢI ACUM.

Tot ce aveţi nevoie să vă amintiţi este că SUNTEŢI IUBIRE. SUNTEŢI UNA. Şi asta, indiferent de ce se petrece... indiferent de cum s-ar prezenta circumstanţele... indiferent de ce credeţi că AR PUTEA SAU NU AR PUTEA să se întâmple...

NIMIC ALTCEVA NU CONTEAZĂ DECÂT SĂ VĂ AMINTIT CĂ SUNTEŢI IUBIRE.

Acesta este rolul vostru. Dacă vă preocupă ceea ce “ar putea” fi, nu veți face decât să vă pierdeți timpul și, mai ales, energia.

Blossom
: Totuşi... cu tot respectul... nu uita că noi suntem oameni... şi ăsta este felul nostru de a fi.
F.G.L.: Cine spune asta?

Blossom
: Eu, cea reală, cea materială!
F.G.L.: Să mai adăugăm și realitatea că ceea ce sunteți este ceea ce ați ales să fiți. Ați putea fi oricum doriţi să fiţi.
Blossom
: Da, ştiu asta... şi, în schimb, ne dorim să ne întoarcem la plenitudinea noastră... sperând să facem totul bine şi ceea ce am venit să facem. O singură întrebare mai am, deşi ştiu că am depăşit timpul,... dacă se spune că noi ar trebui să ne creăm Lumea Noua prin manifestarea gândurilor noastre... sigur ar fi o idee bună să ŞTIM ce ar trebui să manifestăm pentru finalul acestui an. Aşteaptă... lasă-mă să îmi limpezesc mintea şi să respir adânc de câteva ori ca să poţi răspunde acestui mic animal de casă!
F.G.L.: Pentru noi nu este o întrebare “capcană”. Cum vreţi să fie lumea voastră? Lucraţi în această direcție... şi, aşa cum ştiţi... universul vă va oferi toate şansele de a face totul posibil.

Blossom
: Încă un lucru, că tot am ajuns aici.. Se spune că toate cannelling-urile sunt influenţate de starea mentală/credinţele a celui care primeşte mesajul. Înţeleg de ce se spune asta... asta explicînd anumite diferențe între mesajele recepționate de diverși channeleri. Este adevărat? Vreau să spun... care ar fi ideea?
F.G.L.: Suntem de acord cu ceea ce spui... Care ar fi ideea?

Blossom
: Sau este răspunsul pe care eu vreau să îl aud?
F.G.L.: Poate că este răspunsul pe care dorim să îl dăm cu ADEVĂRAT. Vă spunem cu înţelepciune, despre acest subiect, că ceea ce este canalizat depinde foarte mult de... să spunem... nivelul celui care face channeling. Ceea ce “recepționează” el depinde de multe, multe, multe lucruri.
Blossom
: Cât de multe?... Glumesc!
F.G.L.: Sinceritatea este în capul listei.

Blossom
: Totuşi mulţi channeleri sunt sinceri... şi vor să asiste.
F.G.L.: Într-adevăr, dar asta nu înseamnă că sunt liberi de orice alte interferenţe care pot înşela informaţia trimisă. Aceasta este o temă profundă şi constat, nu mai dispui de suficientă energie pentru a-ți explica toate detaliile în acest moment.
Blossom
: Nu îţi face griji. Îmi reîncarc cartela şi poate ne lămurim mai bine data viitoare când vorbim. Câteodată mi se pare ireal că vorbesc cu adevărat cu ET. Stau aici în camera mea... conectată cu tine... şi totuşi, nu pare deloc ceva ieşit din comun.
F.G.L.: Asta pentru că nu este. Este cel mai natural lucru din lume.

Blossom
: Nu pentru toată lumea.
F.G.L.: În această etapă... dar va fi aşa...

Blossom
: Legătura se pierde rapid... Mulţumesc mult... din partea noastră a tuturor de aici, care te iubesc! Cu iubire şi mulţumiri.

SURSE: http://blossomgoodchild.blogspot.com
 și  http://galacticchannelings.com
Traducere: Camelia și C.M.

Pentru conformitate (C.M.)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu